Ez egy archivált weboldal! bővebben

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 12. vasárnap, 22:52


BalaBMW írta: A mai napon én is beálltam a BMW-sek népes táborába!


Gratula! A félegyházi lett a nyertes? Ja de abból is melyik?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 12. vasárnap, 22:46


BalaBMW írta: A mai napon én is beálltam a BMW-sek népes táborába!


Üdv a klubban! Gratula a gépedhez, okozzon sok örömet!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. február 12. vasárnap, 22:39


A mai napon én is beálltam a BMW-sek népes táborába!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 12. vasárnap, 19:24


xadam22 írta: Hali

Nekem lenne egy eladó 330d touringom .
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5413246

Az ár csak irányár.

Kukkants rá.

Üdv Ádám


Öröm nézegetni a képeket, így kell kinéznie egy szeretetben, törődéssel tartott autónak 212ezer km és 11 év után. Gratulálok, komolyan. Nagyon rendben van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 12. vasárnap, 19:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz xadam22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. február 12. vasárnap, 18:39


Hali

Nekem lenne egy eladó 330d touringom .
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5413246

Az ár csak irányár.

Kukkants rá.

Üdv Ádám

státusz ulics1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 15:17


Sziasztok!

E36 318iS-t vagy 318Ti-t keresek megvételre, a maximális keretem 600 ezer mindennel együtt, ha esetleg van eladó, vagy tudtok jót, akkor szívesen fogadom a segítséget. Szeretném már átélni én is a BMW életérzést. Jelenleg külföldön vagyok, így csak itt, vagy Emailen tudom tartani a kapcsolatot.

Üdv: Tibi


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 15:31


Köszi srácok! Az lenne a kérdésem, hogy valaki meg tudná-e nézni nekem ezt az autót: A link neve
A srácnak van 3 eladó e46-osa. Vasárnap mennénk el megnézni, de nekünk ez a kirándulás egy jó 700 km lenne, ezért ha esetleg valaki arra járna meg tudná-e nézni, hogy érdemes-e lemenni vagy sem. Hozzá kell tennem, hogy az eladó nagyon korrekt volt eddig! Mondta, hogy nyugodtan vihetünk festékréteg mérőt és szó nélkül megadta az alvázszámot. Eddig minden nagyon bizalomgerjesztő, de 700 km az mind üzemanyagban mind időben sok. Természetesen ez csak akkor kérés, ha senkinek nem jár plusz pénz kiadással vagy bármi kárával! Csak ha esetleg valaki ráér és arra járna!


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 13:57


mondjuk ez..?

BalaBMW írta: Valaki alvázszám alapján le tudja nekem kérdezni az autó múltját?


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 13:52


zoliika írta:
BalaBMW írta: Valaki van Kiskunfélegyháza környékéről és tudna nekem segíteni???


Mondja mi a gondja?


Gondolom az autó eladás/vétellel kapcsolatban van vmi.
Mesélj, hátha tudunk segíteni!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 13:37


BalaBMW írta: Valaki van Kiskunfélegyháza környékéről és tudna nekem segíteni???


Mondja mi a gondja?


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 11:47


Valaki van Kiskunfélegyháza környékéről és tudna nekem segíteni???

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. február 08. szerda, 14:27


BalaBMW írta: Valaki alvázszám alapján le tudja nekem kérdezni az autó múltját?


Ez engem is érdekelne!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. február 08. szerda, 12:55


Valaki alvázszám alapján le tudja nekem kérdezni az autó múltját?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 19:43


szeda írta: Vegyünk egy alap hibát.Pillangószelep beszakadás.Na ez és még sok más nincs egy benzinesben.Egy 16-18i pedig nagyjából ugyanannyit fogyaszt városban.
Nálam gyakorlatilag az okozta az összes hibát hogy szakszerűtlenül rakták össze.Elpöfögtem vele egy másik szervizbe ahol kaptam egy olyan állapotfelmérést aminek a rövid tömör eredménye hogy innen max tréleren és ne menjek vele mert rosszul van összerakva.Akkor megint szétszedték és összerakták.Persze a rossz izzítógyertyát, a szakadt ékszíjtárcsát, a kopott szíjfeszítőgörgőket ott sem nézte senki.Így lehetett vinni a harmadik szervizbe is.Ebből ugye az izzítógyertya csak most bukott ki.
Nekem az a bajom hogy egyszerűen nincs jó szerelő.Akik értenek hozzá azok annyira kevesen vannak.Én nem tudtam kinek higgyek hiszen már az első szervizt is ajánlás útján kaptam.
Amit itt leírtam számszerűsítve több mint 500.000forint.Tudom egy másik motor egyszerűbb lett volna.De akkor ki tudta ezt.
Én azért tartom jobb választásnak mert egyszerűbb szervizben is orvosolni tudják ha van vele valami.
A németek értenek az autóikhoz.Nem véletlenül minden ország saját márkája a legkedveltebb.Azt is nézni kell hogy szerviz oldalon mi a helyzet! Itthon kifejezetten szar.



Tőlunk nyugatabra sem jobb a helyzet szerelők terén (külföldi munkások dolgoznak, még a gyárakban is) A benzinest városban nem hozod ki 8 literből, még az 500 kg-al könnyebb off 1,4-t sem (tapasztalat). A pillangó szelep hiba? Nem nagyon tudok rá mondani semmit, mert ott is lehet a magas futás, karbantartási hiba (pl.: vákumcső hiba miatt nem müködött sokáig stb.) Hidd el benzineseknél is vannak drága hibák, csak kevesebb a benzines, és ami van, azt sem használják olyan sokat (a kis hazánkban). Kérdezz meg olyan embereket, akik újként vették az autót. (és nézz bele a kocsiba, hogy milyen futáshoz, milyen belső társul. (itt van 1 e90 női tulajjal, sok gyűrűvel, az autóban sok km-el és a váltón/kormányon nincs kopás)

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 19:28


hancurozo írta:
szeda írta: Ezt a dilemmát nekem több szervízben is megválaszolták. "A dízelekből élünk"
Nem volt eddig sok dízel autóm de egyik sem volt olcsóbb a benzinesnél.Amit megspóroltam mindig ráköltöttem.Ezen kívül "zörög-csörög" alapjáraton.Kultúrált járásnak semmi nyoma egy benzineshez képest.A dolog persze idézőjeles.Akinek csak ezeknél szarabb autója volt annak egy ilyen dízel maga a csoda.
Én tegnap a városi havas pánikos hangulatban 8.5 liter gázolajat fogyasztottam el.Autópályán tutira jó a dízel de a dízel automata dugóban egy decivel sem olcsóbb.
Az esély hogy kiélvezték a 200K fölötti motort a dízeleknél is esélyes hiszen a 20d úgy teljesít mint a 20i és hidd el előbb szétesik rajta valami mint benzines társán.



Ha valaki megnézi, a külföldön lévő 400e km-t futott autókat (e46), a belsőben minimális kopásnyomok láthatóak (kormány, váltó). A kettőstömegű lendkerék még gyári, a turbó szintén eredeti, a motor bontatlan. Az elgondolkodhat, hogy akkor mit kapott/futott az általa megvásárolt autó. Van off márkában is 500e km.t meghaladó futásteljesítés hiba nélkül (céges autó) úgy, hogy az autópiacon használt megkímélt Németországi autókat szidják és 150e km-nél porlasztót, turbót, stb. kellett felújítani. A meghibásodásoknál a nagy számok törvénye. Sok dieselt hoztak be az országba (többet mint benzinest) ezért magasabb a meghibásodás is. Nekem csak kopó alkatrészeket kellett cserélni, 5,6-5,9 az átlagfogyasztásom (nem kímélem, de nem városban és nem autópályán használom) jó a turbó, lendkerék (mind gyári), szépen indul, kultúráltan jár, nem hangos, pedig van benne km. Mondom ezt úgy, hogy volt benzinesem, dieselem is (több off márkából is).


Vegyünk egy alap hibát.Pillangószelep beszakadás.Na ez és még sok más nincs egy benzinesben.Egy 16-18i pedig nagyjából ugyanannyit fogyaszt városban.
Nálam gyakorlatilag az okozta az összes hibát hogy szakszerűtlenül rakták össze.Elpöfögtem vele egy másik szervizbe ahol kaptam egy olyan állapotfelmérést aminek a rövid tömör eredménye hogy innen max tréleren és ne menjek vele mert rosszul van összerakva.Akkor megint szétszedték és összerakták.Persze a rossz izzítógyertyát, a szakadt ékszíjtárcsát, a kopott szíjfeszítőgörgőket ott sem nézte senki.Így lehetett vinni a harmadik szervizbe is.Ebből ugye az izzítógyertya csak most bukott ki.
Nekem az a bajom hogy egyszerűen nincs jó szerelő.Akik értenek hozzá azok annyira kevesen vannak.Én nem tudtam kinek higgyek hiszen már az első szervizt is ajánlás útján kaptam.
Amit itt leírtam számszerűsítve több mint 500.000forint.Tudom egy másik motor egyszerűbb lett volna.De akkor ki tudta ezt.
Én azért tartom jobb választásnak mert egyszerűbb szervizben is orvosolni tudják ha van vele valami.
A németek értenek az autóikhoz.Nem véletlenül minden ország saját márkája a legkedveltebb.Azt is nézni kell hogy szerviz oldalon mi a helyzet! Itthon kifejezetten szar.