Ez egy archivált weboldal! bővebben

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 10:59


Nekem is nagyon tetszik ez a le-mans kék. Az iDrive nekem nem hiányzik belöle,szerintem igy szebb a müszerfal. És egyszerübb is kezelni. A mostaniak azt mondják fényévekkel jobb,áttekinthetőbb.
Ha mindent rendben találok,elviszem szervizbe is diagra,stb. és ha ott se mutat semmi komoly hibát akkor megveszem.
De jobban örülnék 17,5-18e €-nak. Megpróbálom lejjebb vinni.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 10:43


jokerface írta: Jövö 7en megyek megkukkantom ezt a verdát.
Ti mit szóltok hozzá?

330xd,m-packet


Ha lenne rá pénzem, én ezt választanám. Ebből a szériából (E90 facelift előtti) nem létezik szebb:
- a legszebb kék árnyalat, ami létezik
- ezen a szérián elkúrták a veséket, de itt feketére vannak színezve, így tűrhető
- a hátsó lámpákból ez a shadowline a legszebb
- 330XD
- a fotók eléggé kritikus, kopó alkatrészekről készültek - ha itt minden hibátlan (márpedig az) akkor nem fogsz rajta fogást találni, szerintem.

Mondom, ha ennyi pénzem lenne autóra, nálam ez lenne a tuti befutó a képek alapján.

Na jó, mondok negatívumot is:
- navi azért lehetne benne
- nekem mindig gyanús a szilikonozott motortér.

takarításból jól vizsgáztak, akárki cicomázta




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. január 28. szombat, 10:45

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 10:34


Jövö 7en megyek megkukkantom ezt a verdát.
Ti mit szóltok hozzá?

330xd,m-packet

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 09:01


http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5466771

elég gyanús ez az M3-as de ha most vennék autót akkor már holnap a nevemen lenne az tuti az álom autó

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 27. péntek, 19:19


si3rrabravo írta: Az a meglátásom, kölyökkorban túlzásba vittétek a turbórágós autósmatricás stipistop gamet!

nem jársz messze a valóságtól, nálam a bmw-buzéria kölyökkoromban kezdődött egy drótos távirányítós e28-cal, és a 635 csi látványa ejtett végleg rabul. a stipi-stopi meg egyik kedvenc játékom volt az öcsémmel. de ő már játszik ilyet, kénytelen vagyok itt kiélni...

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. január 27. péntek, 18:26


Az a meglátásom, kölyökkorban túlzásba vittétek a turbórágós autósmatricás stipistop gamet!

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 27. péntek, 17:30


névnapomra elég ez is, de szülinapra kapjátok össze magatokat!


bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2012. január 27. péntek, 17:01




Gondoltam jön a névnapom... ha valaki meglepit akarna akkor mondom a címet hova kell leszállítani DDD
A link neve

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 23:07


harmas írta:
BMW_0902 írta: Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?



Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot , röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...[/quote]


Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet
Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik ) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel A BMW sem mindig móka és kacagás (mint ahogy egyik márka sem)[/quote]

Kösz a biztatást! (És Győr sincsen messze => tali! :kiraly
Amúgy én nem vagyok elkenődve, hogy ilyen a (motor) belseje. Az meg látszik, hogy a teleszkóp a helytelen lefolyás miatt olyan amilyen.
A motornál meg majd rendet rakok, és lefestek mindent. Aztán utána hetente meglesem, hogy mi a helyzet. Ha valami szüpűtyűl akkor tudom mi a gikszer. Ha meg minden rendben lesz, akkor alles ist Ordnung.
(A nyilak magyarázatát pedig kösz!)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 20:35


BMW_0902 írta: Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?

[/quote]

Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot , röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...[/quote]


Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet
Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik ) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel A BMW sem mindig móka és kacagás (mint ahogy egyik márka sem)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 19:08


azért annak örülök, hogy nem csak én látom úgy, ahogy....
azt tudom mondani, ne legyen igazam.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 15:12


BMW_0902 írta:
Az az érdekes igazán, hogy a kocsi nem kívül rohad! Az ajtóéleken, ajtók kereteinél szemernyi rozsda sincsen. Az alja nem rozsdás (ennek ellenére természetesen kap egy alvázvédelmet)
Ami a motorteret illeti, egyrészről azért ilyen gregyó, mert az olajsapka el volt törve, és az aki (rövid ideig hazánkban használta) észre sem vette, hogy el van törve a sapka. Na mi már úgy mentünk oda, hogy rögtön cseréltük. Azóta semmi folyás sem tapasztalható. (Látszik is, hogy a sapka nem az eredeti.)
Az alsó csövek rozsdája - akik megnézték - azok szerint lehetett valami csöpögés, vagy valami olyan folyadék, ami szépen megzabálta a csöveket. (Alulról ugye nem jöhetett a lé rá, mert ott egy műanyag "lemez" ami megvédi.)
A hátsó rozsdák - amik hangsúlyozom, csak a belső részen vannak - annyira nem vészesek. A teleszkópok tövei sincsenek kirohadva, csak felületi rozsda van rajtuk. Ezek - és a motortér mosása, majd a csövek festése - esetleg cseréje - a közeljövőben esedékes.
A kocsi egyébként egy német, pontosabban Berlini mérnöké volt, aki sűrűn parkolt fenyőfa alatt és van min. egy kislánya . (Még a lakcímét is tudom, mert az emelő mellett beleszorult egy névjegykártya a műanyag tartóba )
A motor végig BMW-nél lett szervizelve. Összes számla, még a pótkerék üzembe helyezési engedélye is megvan!
Amúgy pedig az a típus vagyok, hogy szeretem a nehézségekkel kezdeni. Az, hogy a kocsi szép, nem lelakott, sehol sem volt újrafényezve, stb. annyira nem érdekes Pontosabban igen, de azon nincs mit javítani.
A kocsinak össz-vissz ennyi hibája van, mint ami a képeken is látszik. És ez a jelenlegi állapot - mely még marad is egy jó ideig, mert időm nincs semmire sem. (Ja és a kocsi is áll szépen addig a garázsában.)



Szia! Ne érts félre, nem ellendrukker vagyok! Nagyon kívánom, mint a Többiek is, hogy Neked legyen igazad és rengeteg örömöd legyen a Bimmerben! Csak a rozsda: igen, az alja nem rozsdás, mert le lehet mosni a sós lét, amit, mint azt korábban már leírtam, a Németek nagyon csinálták, csinálják tél idején, nálunk annyira nem, mert még arra sincs pénz. Ezért is nem értem, hogy miért érzik, gondolják azt sokan, hogy a Németektől jobb autót tud beszerezni? Az a baj, hogy akármilyen gondos is a tulaj, a belső üregekbe is beszivárog a sós lé, onnan kitakarítani lehetetlen és belülről kifelé támad. Ezt az állapotot még tetézi, a télen fűtött garázs is. (Ismert, hogy 0 fok alatt a rozsda nem, vagy sokkal lassabban működik.) Mert ugye télen egy fűtött garázsba úgy kéne beállni, hogy előtte autó lemos, teljesen kiszárít és be a garázsba. Ezt viszont naponta nem lehet megcsinálni. Lehet, hogy itt többen le fognak hülyézni, de a legideálisabb garázs az, amikor van egy tető, ami alatt szabadon fúj a szél szárítva az autót. A már megindult rozsdásodást nem lehet megállítani! Ha egy autót lakatolnak pont ez miatt, vagy akár koccanás okán az azért gáz, mert hegesztéskor az anyag kristály szerkezete torzul a meleg hatásától és molekuláris szinten belülről indul ki a rozsda.ez ellen nem lehet mit tenni. A tisztességes lakatos el is mondja a tulajnak, hogy 2-3, max 5 év és újra találkozni fogunk. A lényeg az a mondandómban, hogy sokkal kevésbé baj az, ha a bádog kívülről rozsdásodik, mert ott még lehet tenni valamit, mintha belülről eszi a dobozt.



BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 15:12


jons írta:

Annak idején leírtam itt is a kifogástalan motoros e39 esetét. Tényleg, mint a doxa olyan volt a motorja. Egy helyen volt rozsda rajta a bal küszöb teljes hosszában. Vérzett a szivem érte. Cosmosschwarz metalic, beige leder ausstattung, mindn nyalánkság volt benne. Márkaszervizes számlák. De otthagytam. A rozsdától baromi nehéz megszabadulni. Az e34-nek ezért kellett mennie, mert mire végigértem a rozsdakezelésben kezdhettem előlröl.

Kedves márkatárs nem akarlak megbántani, de ez egyelőre a rengeteg keresés után és igény támasztása, illetve profi hozzáállás mellett, nem a legjobb választásnak tűnik. De ahogy te is mondod az ido el fogja dönteni. És remélem rám cáfol. Szeretném ha örömed lelnéd az autódban, úgy, mint én az enyémben.

És természetesen várjuk a fejleményeket. Veszprém nincs messze ha diagra van szükséged!
Sok sikert!


Köszönöm a felajánlást!

Ha rendbe szedem a járgányt, akkor egy treffbe természetesen benne vagyok. Sőt többe is!

Amúgy itt Veszprémben mindig van BMW minitali, csak egy a "baj", hogy egy E46 sem volt a kb 10-14 fős bandában eddig. ( Még M5 is akad, de negyvenhatos egy sem! ) Így mindig ment, hogy: vegyél E39-est! És majdnem rá is vettek...

(Amúgy itt sokakat "beindított" a rozsda, de azért annyira nem vészes. Élőben másként fest! :kiraly

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 12:20




Annak idején leírtam itt is a kifogástalan motoros e39 esetét. Tényleg, mint a doxa olyan volt a motorja. Egy helyen volt rozsda rajta a bal küszöb teljes hosszában. Vérzett a szivem érte. Cosmosschwarz metalic, beige leder ausstattung, mindn nyalánkság volt benne. Márkaszervizes számlák. De otthagytam. A rozsdától baromi nehéz megszabadulni. Az e34-nek ezért kellett mennie, mert mire végigértem a rozsdakezelésben kezdhettem előlröl.

Kedves márkatárs nem akarlak megbántani, de ez egyelőre a rengeteg keresés után és igény támasztása, illetve profi hozzáállás mellett, nem a legjobb választásnak tűnik. De ahogy te is mondod az ido el fogja dönteni. És remélem rám cáfol. Szeretném ha örömed lelnéd az autódban, úgy, mint én az enyémben.

És természetesen várjuk a fejleményeket. Veszprém nincs messze ha diagra van szükséged!
Sok sikert!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:33


hancurozo írta:
hil írta:
BMW_0902 írta:
és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu




Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.



Hil-nek igaza van. Ha volt már olyan autód amin gond volt a kasztnival, akkor te is belátod (esetleg magadban reméled nem így van). Rozsdát véglegesen eltávolítani nehéz, ráadásul ahol már rozsdás ott sérült a galvanizált réteg (soha nem lesz tökéletes). Nekem is touring van, sok sok km-el, de a jobb oldali ajtó vizlehúzó gumiján kívül (ami nekem is fel van dagadva) rozsdamentes. Sem a motortérben, sem az alján, de még a kipufogón sincs rozsda (igaz nem sokat ment sózott úton) Mikor vettem, nem a km-t néztem az órában, hanem a kasztnit és az általános állapotot (beleértve a folyadékszinteket és minőségüket). A motort tudod cserélni, a kasztnit galvanizálni .



Erre szoktam azt mondani, hogy inkább százszor nyúljak az olajos motorba (és mindegy hogy kokszos dízel vagy benzin), mint egyszer lakatoshoz és festőhöz vinni az autót...