Ez egy archivált weboldal! bővebben

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 12:29


Értem! Hát nemtudom,hogy tud e jönni mert dolgozik... :S De legalább láttam előtte egy hasonlót,meg szerintem megkérem hogy vigyen el egy körre is... Hallgatom majd a hangját,meg azt mondta amit tud elmond hogy mire figyeljek... Meg olvasgattam itt a fórumon már sok dolgot,a fogyasztásos témát is! Ennek állítólag 6,5-7 liter az átlagja... Ami szerintem elég jó! Ha esetleg úgy lesz,hogy megveszem,szerinted kitakarítsam majd az intercooler-t meg ilyesmi? Vagy ne nagyon kezdjek bele? Mert a Passat-omat szereltem már párszor... Légszűrő,üzemanyagszűrő,olajcsere... Ezeket csináltam már...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 12:24


gyorilaszlo írta: Köszönöm YELLOW a helyesbítést! Hát nemtudom,szüleimnek egy 2 éves Renault Laguna-ja van,tempomattal hosszú távon sokkal jobb a fogyasztás mintha lábbal nyomnám a gázt... Ezért következtettem így! De szoktam vezetni 300-400 kmket úgyh sztem megéri... Van egy ismim,aki nemrég vett hasonló BMWt 2001es évjáratút... Most beszéltem vele,azt mondja megmutatja,hogy legyen viszonyítási alapom! Szerintetek jó lesz így?


abban az esetben a tempomat fogyasztáscsökkentő, ha a vezető csak a 0 és a padló közötti gázálláspontot ismeri (azaz binárisan vezet)... de 1-3 deci növekedést simán eredméynezhet a használata, de tény, hogy kényelmes, majd én is akarok, azt nem ígérem, hogy sűrűn is fogom hazsnálni...
jó lenne ha az az ismerősöd tudna veled menni, hátha észrevesz valamit.



gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 12:19


Köszönöm YELLOW a helyesbítést! Hát nemtudom,szüleimnek egy 2 éves Renault Laguna-ja van,tempomattal hosszú távon sokkal jobb a fogyasztás mintha lábbal nyomnám a gázt... Ezért következtettem így! De szoktam vezetni 300-400 kmket úgyh sztem megéri... Van egy ismim,aki nemrég vett hasonló BMWt 2001es évjáratút... Most beszéltem vele,azt mondja megmutatja,hogy legyen viszonyítási alapom! Szerintetek jó lesz így?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 12:05


gyorilaszlo írta: Köszönöm Woockie a hozzászólást! Hát,az az igazság hogy ez lesz az első autó amit vásárolok... Ma délután megyek megnézni,mert itt van 50-60 KMre az autó! Szívesen megnézetném valami szervízbe vásárlás előtt,de arra fele nem nagy a helyismeretem. Nem tudom hogy hogyan kéne... A felszereltség nekem megfelelő,tempomat-ot tartom egy fontos dolognak fogyasztás szempontjából,valamint az elektronikát (ABS,ESP,ASR)! Hang cuccot rakatni fogok bele,ha elkel a mostani Passat-om... Ja és persze lézerblokkolót,mert van hogy az öreg Passat-tal is suhanok (kemény 70 LE-vel)... Akkor mi lesz ezzel...


a tempomat nem fogyasztás csökkentő berendezés... sőt!!! pont nő tőle a fogyasztás, mivel folyamatosan korrigál, a leggyorsabb idő alatt akarja újra elérni a beállított tempót, ha lassítasz...stb. a tempomat az kényelmi felszerelés, amit ha használsz nem fárasztod a lábad. és mint tudjuk minden kényelmi berendezés, lásd klíma vagy tempomat, a fogyasztás rovására megy.
ha itt az oldalon van valaki a közeledben, akkor vele menj el, aki már látott ilyen autót működés közben...



gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 10:46


Köszönöm Woockie a hozzászólást! Hát,az az igazság hogy ez lesz az első autó amit vásárolok... Ma délután megyek megnézni,mert itt van 50-60 KMre az autó! Szívesen megnézetném valami szervízbe vásárlás előtt,de arra fele nem nagy a helyismeretem. Nem tudom hogy hogyan kéne... A felszereltség nekem megfelelő,tempomat-ot tartom egy fontos dolognak fogyasztás szempontjából,valamint az elektronikát (ABS,ESP,ASR)! Hang cuccot rakatni fogok bele,ha elkel a mostani Passat-om... Ja és persze lézerblokkolót,mert van hogy az öreg Passat-tal is suhanok (kemény 70 LE-vel)... Akkor mi lesz ezzel...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 10:35


gyorilaszlo írta: sztem 2 milkából kényelmesebb,szebb autót nem tudok venni egy BMWnél...

En sem voltam BMW manias, de konnyu megszeretni. A minoseg tizenevesen is minoseg marad.
Idézet: Amit kinéztem az egy 320d Sedan 1999/11. havi 210e KMrel, 1,5 év műszakival... Van benne tempomat,tolatóradar,ABS,ESP,ASR... Korához képest szerintem szép,irányárnak 1,8 millió van megadva,de sztem 1,5-1,6ra le bírom alkudni! Mi a véleményetek?

Erdemes minel jobb -neked megfelelo- felszereltsegu autot valasztani. A hasznalt autoknal minimalisan tudjak csak ervenyesiteni az extrakat, kb. 2-300ezerrel dragabb egy jol felszerelt, mint egy fapados, mig ha utolag szerelgeted be, akkor ebbol az arbol max. egy navi+cdtar jon ki. Ezzel nem azt akartam irni, h amit kineztel, nem jo, attol fugg, mire van szukseged. En pl. a tolatoradart "leneztem", amikor tukmalta ram a kereskedo az autot, mondtam, h az nekem nem erteknovelo tenyezo, mert nem erdekel... Viszont miota van, nagyon orulok neki, nagyon kenyelmes dolog.
A masik: "orulok", hogy nem a 120e km-es autok kozul valasztottal, ahova azt irjak, h 210e, ott tobb esely van ra, h az valos. Nezesd meg egy BMW-hez erto szerelovel, ha meg tudod oldani, ha mas nem markaszervizben. 10-20e korul kertek egy alapos bevizsgalasert, amikor utoljara nezelodtem ilyen utan, annyit mindenkepp meger szerintem. Biztosan lesznek hibai az autonak, amit cserelni kell most vagy a kozeljovoben, de jobbnak tartok egy olyan autot, amirol tudod, h igen, sok km van benne, igen, cserelni kell ezt vagy azt, mint egy olyan, amirol azt hiszed, h minden tokeletes, aztan otthagy a preri kozepen. Szoval ha a szerelo altal elmondott hibaival egyutt tudsz elni, illetve a fennmarado penzbol meg tudod csinaltatni, sok oromod lesz az autoban.
Sok szerencset a vasarlashoz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 25. szerda, 10:35

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 09:57


Tiszteletem a BMW-s Uraknak!

Úgy hozta a sors,hogy lett annyi pénzem hogy vegyek valami használt autót 2 Millió forintig... Jelenleg egy VW Passat 1.6 Benzin/Gázos 90es évjáratú autóm van... Rám maradt a családból... Most lett rendbe rakva,korához képest jó állapotban... Na de,most nem ez a lényeg... Úgy gondoltam,hogy nem ülök a pénzemen mert annak semmi értelme,így hát nézelődtem a piacon és megakadt a szemem egy szép 320d-n! Eddig nem voltam BMW fan,vagyis tetszenek meg jól is mennek de annyira nem éltem bele magam. De most h adott a pénz,sztem 2 milkából kényelmesebb,szebb autót nem tudok venni egy BMWnél... Amit kinéztem az egy 320d Sedan 1999/11. havi 210e KMrel, 1,5 év műszakival... Van benne tempomat,tolatóradar,ABS,ESP,ASR... Korához képest szerintem szép,irányárnak 1,8 millió van megadva,de sztem 1,5-1,6ra le bírom alkudni! Mi a véleményetek?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 25. szerda, 10:01


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 11:36


kempelen írta: Azért 100 ezer felett is van élet! Nem is akármilyen.
Ezt pont olyannak mondjam, akinek eddig japán autói voltak?


Hát igen, ez jogos

Köszi a véleményeket, a használtautó.hu alapján valóban nem reális a 100e km, még az sem ahova az van irva (közben meg a fotón láthatóan fényes a kormány). Akkor úgy kérdezném, mennyi az a reális futásteljesítmény amennyit ezek el tudnak menni motorgenerál nélkül (közepes használattal, tehát nem tankként, de nem is hímestojásként volt kezelve) ?

Illetve (akkor már maradjunk a 320D-nél, úgyis az tetszik jobban), milyen jellegzetes típushibák vannak, mire érdemes különösen figyelnem?

Itt olyanokra gondolok, mint pl. Celicánál a hátsó kerékcsapágyra kellett ügyelnem, a szilentekre (magyar utak ), a csomagtartóajtó teleszkópjaira, illetve az olajfogyasztásra a VVTi motornál. Mazdánál előtte a generátorra és a légkondira, meg a kipufogórendszer rozsdásodására, sérülésére kellett ránéznem. A használt autó mindenképp zsákbamacska, csak tapasztalatlan BMW-vásárlóként nem szeretném, ha totál balekként indulnék neki, és hatalmasat szopnék.

Ha tudtok, alkatrészárakról is írjatok valamit, főleg akinek van összehasonlítási alapja japán autókkal... Pl. vezérműszíj+görgő csere (ha nem láncos), kuplungszett, fékbetétek, olajszűrő, stb. cseréje

Köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 24. kedd, 12:30

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 19:10


Azért 100 ezer felett is van élet! Nem is akármilyen.

Ezt pont olyannak mondjam, akinek eddig japán autói voltak?

Szerintem 10 ezer dízel autóból csak egyet találsz amit azért vettek hogy aztán 100 ezer alatt eladják...

Aztán már az is gyanús lehet ha 100 ezer alatt el akarják adni. Annak is lehetett bármi gyári hibája, esetleg idiótagazdája jóvoltából valami failure...

Szóval nézőpont kérdése, de így is, úgy is zsákbamacska...

Lehet 100 ezer alatt is olyan amire úgy vigyáztak, hogy már kilehelte a lelkét és lehet bőven 100 feletti is amire úgy vigyáztak, mint a szemük fényére...

Meg kell nézni, hallgatni, ha kell utánajárni, lekérdezni, megkérdezni, kipróbálni és el kell dönteni.

Engem már jópáran kerestek meg hogy így adjak tanácsot, de mindig mondom: Tanácsot az tudok adni, de dönteni neked kell barátom, mert én nem vállalhatom át a döntés felelősségét helyetted, amikor a te pénzedet viszed a vásárba...
Úgy látom sokszor pedig pont a döntés az amit az emberek nem szeretnek felvállalni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 22. vasárnap, 19:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 18:55


Lacko320d írta: A leírt típusú és motorral szerelt 100 ezer km. alatti futású autót találni szinte lehetetlen, de sok sikert hozzá, ha jót találsz sok örömöd lesz benne!

Ezzel egyet kell ertenem... Amiben 100e alatt van, abban tobb van, mint 100e...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacko320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 18:25


A leírt típusú és motorral szerelt 100 ezer km. alatti futású autót találni szinte lehetetlen, de sok sikert hozzá, ha jót találsz sok örömöd lesz benne!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 10:24


Coyote írta: Sziasztok!

Számomra teljesen új a BMW világa, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Három japán autóm volt eddig (jelenleg egy 2003-as Toyota Celica), mindegyikük megbízható, és élvezet volt velük az autózás. Azonban valamilyen érthetetlen okból mindig ott motoszkált bennem, hogy előbb-utóbb ki kell próbálnom egy BMW-t. Eljött a pillanat, szeretném a segítségeteket kérni a vásárláshoz.

Ami biztosan kell bele:

    - nyomatékos, napi autópályázást kedvelő, "elnyűhetetlen" dízelmotor, max 8 literes fogyasztással (van ilyen?)
    - lehetőség szerint 100e km alatti futásteljesítmény
    - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, hasonló nyalánkságok
    - megbízható forrás (magyarországi szervízkönyves?)
    - lehet sedan vagy touring, akár automata váltós is
    - max 3.5M Ft-ig, végszükség esetén mennék csak fölé.


Kétféle típusban gondolkodom: E46 (320d), E39 (525d). Természetesen az E46-ból fiatalabbat is megengedhetnék magamnak, méretben az is megfelelne, nem muszáj 5-ös.

Melyiket ajánlanátok? Mit kellene figyelembe vennem az adott típus vásárlásakor? Átböngészem a fórumot is, de sokat segítene, ha valaki összefoglalná a lényeget.



Az első a harmadik és a hatodik pontban leírtaknak a 320d mindenképpen megfelel! A szervizkönyv és a 100 -ezer km alatti futásteljesítmény azonban önmagában nem jelent garanciát arra ,hogy az autó valóban olyan amilyennek látszik!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 08:57


Sziasztok!

Számomra teljesen új a BMW világa, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Három japán autóm volt eddig (jelenleg egy 2003-as Toyota Celica), mindegyikük megbízható, és élvezet volt velük az autózás. Azonban valamilyen érthetetlen okból mindig ott motoszkált bennem, hogy előbb-utóbb ki kell próbálnom egy BMW-t. Eljött a pillanat, szeretném a segítségeteket kérni a vásárláshoz.

Ami biztosan kell bele:

    - nyomatékos, napi autópályázást kedvelő, "elnyűhetetlen" dízelmotor, max 8 literes fogyasztással (van ilyen?)
    - lehetőség szerint 100e km alatti futásteljesítmény
    - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, hasonló nyalánkságok
    - megbízható forrás (magyarországi szervízkönyves?)
    - lehet sedan vagy touring, akár automata váltós is
    - max 3.5M Ft-ig, végszükség esetén mennék csak fölé.


Kétféle típusban gondolkodom: E46 (320d), E39 (525d). Természetesen az E46-ból fiatalabbat is megengedhetnék magamnak, méretben az is megfelelne, nem muszáj 5-ös.

Melyiket ajánlanátok? Mit kellene figyelembe vennem az adott típus vásárlásakor? Átböngészem a fórumot is, de sokat segítene, ha valaki összefoglalná a lényeget.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 22. vasárnap, 09:17

Amcsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Amcsi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 01:53


Köszönöm a tájékoztatást Srácok!A dolog megoldódott, miután pénteken felraktam az autót hogy eladnám így törötten most le is vettem.Nem visz rá a lélek hogy eladjam...
Várok még és ha jön pénz már rakom is össze!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 02. hétfő, 22:09


mleslie írta:
vsop14 írta:
Amcsi írta: Szervusztok!

Érdeklődni szeretnék hogy hozott e már valamelyiktek németből autót?És ha igen milyenek a tapasztalatai.
Valószínüleg hozok onnan egy E30/E36 325i-t egy kis mókázás céljából. Sajnos az E46-om összetört mint azt a másik fórum témában lehet olvasni. És úgy néz ki hogy kimegyek év végén keletre így nem akarok másik E46-ot (egyenlőre).
Ha van valakinek tapasztalata kérem írja meg nekem.

Köszönöm

Amcsi


hoztam már onnan 8-10 autót. mik a kérdések?annyi a lényeg, hogy hétköznap kell menni, ha nem viszel rendszámot, mert okmányirodában kell venned ideiglenes vagy zoll rendszámot. de zoll rendszámot csak a hülye vesz
a sárga szélű kell, ami területektől függően durván 100-200 euró között mozog. 4 napig van rajta biztosítás (vannak hosszabb lejáratúak is persze)
vagy viszel valami rendszámot, amivel haza tudod hozni...
ha gondolod akár tudunk is segíteni benne.



Ha van egy kis időd pár mondatban összefoglalhatod a dolgot, mert ezen is gondolkodtam.
Mennyi időbe telik forgalomba állítani, illetve összesen mennyi költség megy rá.
318d, vagy 320d, amit szeretnék.

Edit: A viszel valami rendszámot pontosan mit jelent? Mert nekem van egy rendszámom itthon, de azt nem hiszem, hogy rátehetném...



rátehetsz bármit, max megbüntetnek...
de ha véletlenül van egy ugyanolyan bmw-d ami még színben is hasonlít..... remélem így már sejted
vagy bérelsz egy p rendszámot. neten lehet találni pár ilyen hirdetést, én már béreltem párszor. 5-6e ft/nap. ez inkább akkor éri meg, ha 1-2 nap alatt megvan a verda, mert úgy olcsóbb ugye, mintha vennél egy német ideiglenes rendszámot, ami, mint írtam területektől függően 100-200 euró közt van.
vagy akkor jó, ha hétvégén mész, mert ugye okmányiroda csak hétköznap van kint nyitva.
kint összvissz ennyi költség és papírmunka van.
az itthoni dolgokat annyira nem vágom, azt tudom, hogy tudsz venni rá E rendszámot, fél évre és még egy fél évre tudod meghosszabbítani. ezt kiváltani kb 90ezer ft és a hosszabbítás meg asszem 60e. tehát regisztrálás nélkül durván 150ezerért 1 évig tudod használni (asszem kb így alakulnak az árak) ja persze ehhez egy jó kis műszakit kell nyomatni a mozaikban
papírmunkát nem vágom, azt tudom, hogy többnyelvű adásvételi kell, ha kell, tudok ilyet küldeni. kamu adásvételi is játszik, nem tudom minek kell nekik kb eddig ha kocsit hoztunk sose irtunk adásvételit. itthon szépen írtunk egyet aztán szevasz. az okmányiroda úgyse tudja, hogy hogy néz ki az eladó aláírása valójában....
hát nagyjából ennyi, remélem kielégítő volt
ha bármi kérdésed van, kérdezz nyugodtan.