Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 19:02


kyncza írta: Nekem akkor húzódik mosolyra a szám, amikor emelkedõnek felfele mellettem a sávban a benzinesek 2esével pakolnak visszafele sebességet...

Az enyém nem pamacsol...kicsit sem, pedig chip-es.

Én ezt én sem fikázásból mondtam.

Minden gyönyörû BMW-t megcsodálok, sõt szeretem a benzines mély hangját egy jól hangolt sportkipufogóval, pláne a nagyköbcentisekét.

Szia!

Látom chip-es a verdád.
Most kérdésekkel foglak bombázni:
-milyen chipet raktál bele?
-mennyibe került?
-mennyivel lett jobb az autó?
-ha jól emlékszem a Tied is 184Le-s?
-kb.hány lovas igy?
Elõre is köszi a válaszokat

státusz rdesign

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 17:48


Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 16:48


Nem kell új. Lehet ezt is folytatni.
http://www.bmwe46.hu/modules.p...p;start=60

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 16:09


kyncza írta:
collins írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki


én ellenzem a chipet legyen szó bármilyen autóról! sztem ne vágd haza a paripát...


normálisan megcsinált chip tuning nem feltétlenül teszi tönkre az autót!!!
A tuning szó hangolást jelent!! a motort úgy tervezik meg a gyárban, hogy mûködjön -40 - +60fok-ban télen, nyáron, valamint minden körülmény között indujon. Valahol viszont engedni kellett, ez a teljesítmény rovására ment. pl. a VW 115 és a 130lovas pdtdi motor között egy csavar különbség nincs, csupán software meg 300.000Forint.
Nagyon sok tartalék van a motorokban, ezt okosan lehet használni.
184lóból lehet csinálni 260-t is, de 2hónapig fog menni a motor. vagy lehet csinálni 200-at és kevesebbet eszik, de legalább 20%-kal rugalmasabb és gyakorlatilag minimálisan kopok jobban!


Én alapból 204LE-vel megyek, csináltam csavarszintû összehasonlítást a 218LE-s 5-ös motorokkal és minden lényegi dolog azonos! Ilyen esetben, a tuning nem jelent rizikót. (már a motornál, mert sajnos az erõátviteli lánc többi eleme különbözik, és nem tudni, mit bír) A dízeleket ezért is szeretik sokan, mert kb 20%-ot erõsíteni minden erõfeszítés nélkül lehet, a benzineseknél meg 10%-ért vért és verítéket kell hullatni. Jó lenne, ha megosztanánk tuningtapasztalatainkat, hogyha valamelyikünk megégette már magát, más ne kövesse el, és ha van jó tapasztalat, más is profitálhasson belõle. Nyissunk új topikot?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 12:21


collins írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki


én ellenzem a chipet legyen szó bármilyen autóról! sztem ne vágd haza a paripát...


normálisan megcsinált chip tuning nem feltétlenül teszi tönkre az autót!!!
A tuning szó hangolást jelent!! a motort úgy tervezik meg a gyárban, hogy mûködjön -40 - +60fok-ban télen, nyáron, valamint minden körülmény között indujon. Valahol viszont engedni kellett, ez a teljesítmény rovására ment. pl. a VW 115 és a 130lovas pdtdi motor között egy csavar különbség nincs, csupán software meg 300.000Forint.
Nagyon sok tartalék van a motorokban, ezt okosan lehet használni.
184lóból lehet csinálni 260-t is, de 2hónapig fog menni a motor. vagy lehet csinálni 200-at és kevesebbet eszik, de legalább 20%-kal rugalmasabb és gyakorlatilag minimálisan kopok jobban!

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 18:38


Zotyi30d írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki


én ellenzem a chipet legyen szó bármilyen autóról! sztem ne vágd haza a paripát...

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 18:20


Mért nem csinálnak dízel motort?Ha volna már biztos le cseréltem volna!
Ha benzines autót vennék, biztos nem BMW-re esne a voksom.
Dízel BMW-ét is csak azért vettem mert nincs jobb a piacon.(teljesítménybe)
Az új 320D 204Le-re fáj a szívem.
Ja és a fogyasztás az lényeges!!!


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 17:30


Idézet:
Srácok ne aggódjatok én tényleg elmegyek a találkozóra,meglátjátok bennem nem fogtok csalódni!
Egyébként meg singletracknak üzenném,hogy korábban én is szõke suzukis picsa voltam/ez tetszett nem a smart/ most meg BMW-s szõke picsa vagyok,ezek elõtt meg VAZ21074 1.6 zsugor gázzal,15"-os kerekekkel épített Ladával jártam ami a fiúknak igen tetszett,de képzeld akkor is szõke voltam/festett/!


Na!!! végre egy belevaló csajszi

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 17:07


BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 16:38


kyncza írta:
Zotyi30d írta:
Tiba írta: A bmw-s csajok mindíg csak igérgetik, hogy eljönnek a talikra

Ez így van
Csak huzzák a mézes madzagot


nem baj, majd addig dudálok, meg kormozok a ház elõtt, amig ki nem jönnek!!

Srácok ne aggódjatok én tényleg elmegyek a találkozóra,meglátjátok bennem nem fogtok csalódni!
Egyébként meg singletracknak üzenném,hogy korábban én is szõke suzukis picsa voltam/ez tetszett nem a smart/ most meg BMW-s szõke picsa vagyok,ezek elõtt meg VAZ21074 1.6 zsugor gázzal,15"-os kerekekkel épített Ladával jártam ami a fiúknak igen tetszett,de képzeld akkor is szõke voltam/festett/!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 13:37


Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 11:25


Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 09:36


BarG írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:

YouTube videó

jó szórakozást!

Hát igen
30d az 30d


ugyan azt írja, hogy gyári, de én ezt nem hiszem el. Hiszen kis sebességen akkorát lép, mint állat. meg a végén kiakasztja a kilométerórát...sztem van benne chip, nem is akármilyen


Ezen, márhogy széria-e, én is töprengtem sokat. Egyszer az M30-on nekem is sikerült így túlfordítani az órát , de legtöbbször 250-nél nem tudom jobban felcsavarni. Több chipessel is beszéltem már, hogy van-e benne sebességkorlát és vegyesen mondtak igent is meg nemet is. Gábor330d nyilatkozhatna arról, hogy neki hogy bírja a gép a chipet, meg mennyit tud menni vele! :


Beleolvasgattam a commentekbe és másnak is feltûnt a dolog
akartam beszólni a srácnak, de lezárta a lehetõséget.
Nekem 184lovas van és van benne chip, kb. 210körül lehet, de azért ennyire nem megy. kizárt dolog, hogy kiakasztja az órát, ráadásul ilyen hamar elérve ezt a sebességet. mind1, akkor is jól megy. valahol láttam egy videót youtube-n, egy török tuning e46 330d van fent, 260lóval, az ment igy kb. De nem találom

de megtaláltam


YouTube videó

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 00:25


[quote="paci"]ezt kipróbálnám a garázsomban


YouTube videó

Hát szerintem nem sokat ér, ha nincs meg az érzés ahogy betapadsz az ülésbe, meg kanyarban és fékezéskor ki akarsz esni az ülésbõl...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 00:20


kyncza írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:

YouTube videó

jó szórakozást!

Hát igen
30d az 30d


ugyan azt írja, hogy gyári, de én ezt nem hiszem el. Hiszen kis sebességen akkorát lép, mint állat. meg a végén kiakasztja a kilométerórát...sztem van benne chip, nem is akármilyen


Ezen, márhogy széria-e, én is töprengtem sokat. Egyszer az M30-on nekem is sikerült így túlfordítani az órát , de legtöbbször 250-nél nem tudom jobban felcsavarni. Több chipessel is beszéltem már, hogy van-e benne sebességkorlát és vegyesen mondtak igent is meg nemet is. Gábor330d nyilatkozhatna arról, hogy neki hogy bírja a gép a chipet, meg mennyit tud menni vele! :