státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:37


Kérdés?

Mi nyerte a 24-órás Le mans-i versenyt?
És milyen autó veri el mostanában a Bmw-ket a túra autó bajnokságban?

Benzines vagy dízel?


KÖSZÖNÖM!!!

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:36


Balu írta: Hát nem egy versenygép,az biztos,de azért lehet vele autózni.Az egyik haverom átült mellém és lelkendezett,hogy milyen jól megy.Persze neki egy 2.0-ás focus-a van.Én meg persze a nagyobb motorhoz és a kisebb súlyhoz voltam szokva,így aztán ismerkedésünk idején volt néhány "ajaj" elõzéseknél.

Kis fordulaton nem igazán él,dehát ez nem dízel,szeret pörögni .

Nekem nem sokban tér el a mutatott fogyasztás és az utólagosan számolt.Eddig mindig 1 literen belül volt a különbség.
Egyébként csodálkozom,hogy egy BMW fórumon ilyen nagy hangsúly van a fogyasztáson...

Ha még mindig vacilálsz a 18-as és a 20-as között,én az utóbbit tanácsolnám.

Üdv.


Hát igazából nem az a lényeg hogy erõgép legyen, de azért jó ha megyeget...

A jelenlegi 1.4-esem után biztos jól fog menni
Viszont az azelõtti VTi-hez képest meg gyengébben, de nem ez a lényeg, ezért is agyaltam az elején a 318-ason is...

Már eldönöttem, hogy 20-as és akkor néztem az összehasonlítást a 18-assal és nincs nagy különbség annak ellenére hogy 32 lóval több 6 hengeres (meg azért nehezebb is)

Ha erõs autót akarnék akkor vennék egy S3-as Audit, ami jól húzható és nem is drága (legalábbis németországban)

Bevallom nézegettem a Lexus IS200-ast is, 2 ezres motor, 6 henger, 155 ló, hajszállal jobban gyorsul, de picit több is a fogyasztása.
Viszont a szervíze nem egyszerû. Ritka autó, drága hozzá minden és ha szervízben hozzá kell nyúlni akkor nagyon komoly összeg. Igaz ritkán romlik el...

De marad a coupe...

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:27


sempre írta:
Szabb1 írta:
A computer mennyire ad valós értéket?


Nálam többet mutat mint kéne. Pont ma ellenõriztem le, azaz tankoltam tele megint.
A board 11,2-t mutatott ami a valóságban 9,5 lett. 320dA Touring 90% város 10% vidék.


Ez a jobbik, ha töbet mutat a valósnál...

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:19


Hát nem egy versenygép,az biztos,de azért lehet vele autózni.Az egyik haverom átült mellém és lelkendezett,hogy milyen jól megy.Persze neki egy 2.0-ás focus-a van.Én meg persze a nagyobb motorhoz és a kisebb súlyhoz voltam szokva,így aztán ismerkedésünk idején volt néhány "ajaj" elõzéseknél.

Kis fordulaton nem igazán él,dehát ez nem dízel,szeret pörögni .

Nekem nem sokban tér el a mutatott fogyasztás és az utólagosan számolt.Eddig mindig 1 literen belül volt a különbség.
Egyébként csodálkozom,hogy egy BMW fórumon ilyen nagy hangsúly van a fogyasztáson...

Ha még mindig vacilálsz a 18-as és a 20-as között,én az utóbbit tanácsolnám.

Üdv.

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:19


Szabb1 írta:
A computer mennyire ad valós értéket?


Nálam többet mutat mint kéne. Pont ma ellenõriztem le, azaz tankoltam tele megint.
A board 11,2-t mutatott ami a valóságban 9,5 lett. 320dA Touring 90% város 10% vidék.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:06


Balu írta: Nos,nekem egy 150 lovas 320-as van.Javarészt városban használom többnyire munkábajáráshoz,éppen csak bemelegszik,mire leállítom.A computer sohasem mutatott 10 feletti átlagot.Ha ehhez még hozzáveszünk egy -másik témakörben már taglalt- korrekciós tényezõt,akkor sem tudom kihozni a sokak által emlegetett 14l közelébe sem.Pedig a 18-as felnit sem ehhez a motorhoz tervezték,amivel járok.

Egyébként én is 28i-t akartam venni,csak ez nagyon megtettszett azokhoz képest,amiket a vásárláskor megnéztem,egyet meg pont az orrom elõl vittek el.Ha most vásárolnék,biztosan kivárnék egy 28-asra,mivel számomra visszalépés volt ez a mostani a 25-ös E30 után.ami ráadásul nem volt széria.

Persze nem bántam meg,valószínûleg sokáig megmarad nálam.Elismerem a dízelek teljesítményét,de az AUTÓ az nekem mindig is benzines volt és az is marad.

Üdv.


A computer mennyire ad valós értéket?

Én is szivesebben venném a nagyobb ccm-es benzinest, de mivel kintrõl lesz a reg.adó határt szab és ez a határ 2000 ccm. alatt... pedig egy 2.2-es már nagyon jó lenne!

A tied már kisfordulaton is megyeget?

Az öcsémnek egy E30 318 IS-e van, az tud 9.9-et gyorsulni, pont mint a 20-as, viszont az pörgõs motor, olyan 4 ezer felett megy inkább...

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:49


Bocs, hogy beleszólok az "ötösbõl", de nálunk is tíz hiba témából, kb. nyolcszor a dízelesnek van gondja. Ha valaki új fiú a témába, és a pénz is számít, mert számít, azért vesz használt kocsit, a benzinesnél jóval kissebb az esély a "cumira", fõleg ha vétel elõtt rendesen átnézik.
( Amúgy meg részemrõl benzin, persze 40i-bõl könnyen dumálok, igaz meg van az ára 140-tõl. )


státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:47


A családban a dízel megy! Ki merem jelenteni nem csak a fogyasztás miatt már....
320d , 525d , 535d , 740d
Nekem bejönnek ezek a nyomatékos dolgok.....
A tankolás se vészes ha nem annyit használnám mint a dízeleimet.....
Ha benzines akkor egy 760Li de kissebb ??? Tetszik a turbó sziszegése....
Nagyon komoly a 130i is..... M3 álom hobbi autó! M5 re meg nem is mondok semmit....

Röviden: DÍZEL!!!!!!

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:37


paci írta: igen, 2.2-es


A haverom most cserélte el a Toyota hiace kisbuszát ami ugye DIESEL egy 320-asra (2.2-es) 2003-as évjáratúra és teljesen meg van elégedve vele. Azt mondta, hogy 9-10 liter a fogyasztás és ez vegyes használatban.

Azért érdekes, hogy a 2.2-es 20-as mennyivel jobban gyorsul a "sima" 20-asnál (8.3 Vs. 9.9) és csak 200 ccm a különbség és plusz 20 ló...

Abból a 150 lovasból lehet még némi pluszt kicsikarni?

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:36


Nos,nekem egy 150 lovas 320-as van.Javarészt városban használom többnyire munkábajáráshoz,éppen csak bemelegszik,mire leállítom.A computer sohasem mutatott 10 feletti átlagot.Ha ehhez még hozzáveszünk egy -másik témakörben már taglalt- korrekciós tényezõt,akkor sem tudom kihozni a sokak által emlegetett 14l közelébe sem.Pedig a 18-as felnit sem ehhez a motorhoz tervezték,amivel járok.

Egyébként én is 28i-t akartam venni,csak ez nagyon megtettszett azokhoz képest,amiket a vásárláskor megnéztem,egyet meg pont az orrom elõl vittek el.Ha most vásárolnék,biztosan kivárnék egy 28-asra,mivel számomra visszalépés volt ez a mostani a 25-ös E30 után.ami ráadásul nem volt széria.

Persze nem bántam meg,valószínûleg sokáig megmarad nálam.Elismerem a dízelek teljesítményét,de az AUTÓ az nekem mindig is benzines volt és az is marad.

Üdv.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:13


Pacitól kérdezném,a benzinesben nincs légtömeg mérõ,üa.pumpa,befecsk.szelep,stb,ami tönkre mehet?Egyébként nekem az a véleményem amíg azF1 és a WRC autók benzinesek adig hajrá benyó!De a lányomat oviba vinni és a hegyekbe elmenni nyaralni tökéletesen megfelel az olajkályhás.Nekem 320d kombim van e46.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 18:05


A sok probléma ellenére még mindig dízel, vagyis diesel fan vagyok. Akkor leszek benzines, ha lesz pénzem tankolni és eltartani 4 - 5 literes motort...Nekem speciel tetszik a 30d 6hengeres hangja, 2ezres fordulaton olyan hangja van, mint az IVECO-nak hülyén hangzik, de nekem tetszik. volt 2.9literes VR6-os motor a Corradoba, ami aztán dízel lett...192Le és asszem 235Nm nyomaték volt benne. igaz, hogy hosszúak voltak a sebességek, de engem speciel meg az zavart, hogy ha menni akartam vele, nem gyõztem visszapakolni, hogy meginduljon, pláne alacsony sebességen. arról nem beszélve, hogy 2 személlyel dombnak felfele 1.9es dízelek nyomtak le, mint a sz@rt...

Tehát 10 - 1 , de én maradok

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 17:27


igen, 2.2-es

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 16:23


paci írta:
SoundkeY írta: Kitalalta ki hogy a dizel hasznaltba dragabb, nezz mar utana

Perszehogy en is szivesebben vettem volna 328i-t, feeling, 6 henger, benyakpower stb.......


de az tuti hogy a paci fele 320i-t a 320d chippelt elveri


Csak látnám már azt a csippelt 20d-t...

Én igazából szinte csak pályán használom a vasat, na meg Bp, és bevallom, a benzines nem a legjobb választás erre a célra..Város 12l, pálya 9,5 liter(ez a haladós tempó). Vegyesben még soha nem jött ki 10 liternél nagyobb átlag, pedig beleraktam már néhány km-t, és nem kímélem.
Mostanában munkaügyben muszály voltam elég sokat fõútvonalakon járkáni, és meglepõdve tapasztaltam, hogy 8 liter körül alakult a fogyasztás. Ennyit errõl.

Ellenben ha abból indulok ki, hogy ez 6 hengeres, akkor összehasonlításnak dízelbõl is 6 hengerest választanék(mondjuk 25d). Ismerve a vezetési stílusomat, tudom, hogy max 1-1,5 literrel enne kevesebbet a lábam alatt, viszont félnék attól, hogy nem bírná a strapát. 2 éve hajtom ezt az autót, és motorikusan sem volt még problémám vele. Igaz, hogy a szervizeket magamnak, 8 ezrenként csinálom, de úgy veszem észre, meghálálja a törõdést
Amikor vettem, sokáig hezitáltam, hogy benzinest avagy dízelt vegyek. Aztán megtaláltam a népítéleteket, szörnyûlködve olvastam végig a dízelekrõl alkotott véleményeket, a hibaforrásokat, és nem utolsó sorban az összegeket, amiket a tulajok ráköltöttek az autójukra. Ha abból indulok ki, márpedig jó alapnak tartom, olcsóbb a benzines fenntartása, nem kerreg mint egy traktor, és nem kell álladóan szervízbe hordani, javíttatni súlyos százezrekért a turbót, porlasztót, nagynyomású szivattyút, légtömegmérõt és még isten tudja mennyi mindent, ami elromlik rajtuk.
Egy szónak is száz a vége, a dízel jó ha nem éppen a szervízben áll és nem kell költeni rá, de a benzinessel fele annyi probléma sincs!!!


A tiéd 320-as? (2.2-es?)

Van valakinek itt "sima" 20-asa? A 150 lovas.
Az milyen fogyit produkál? Persze vegyesben, mert 100 km.-t soha nem megyek városban, de még 50-et sem

Mathias
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz Mathias

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 15:54


m_attila81 írta: fogyasztás: bmw323i

õszintén:
város klímával nyáron 12,6-12,8
országut klímával 110-120km ig 6,9 -7,1

osztom a véleményedet
fogyasztás 325 au:
város: 13-14l full dugó:16-17l
országut:8-9l (140-160km)