státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 07:36


Doen írta: Haggyad már paci ezt a "fúú de jól megy a benzines dumát a dízellel szemben"!
Annyira szánalmas vagy! Nem veszed észre?
Kit érdekel?
Egyébként a dízel továbbra is megy úgy, mint a benzinesed csak fele annyi üzemanyaggal!!!!
Na erre varjál gombot!


Szerintem a fogyasztás miatt lemondani a benzinesrõl, és közben azt hangoztatni, hogy a dízel sokkal erõsebb, 5 litert eszik, megbízhatóbb, sõt, az alkatrészekbõl is kevesebb kell bele...Na szerintem meg ez a szánalmas!

Nekem nem érdekel a fogyasztás, éppen ezért vettem BMW-t.
Ahhoz, hogy átérezd ezt, gondold végig a következõt:
Ha ismét annyi lenne az üzemanyag, hogy 1000 HUF-ért teletankolhatnád az autódat, vennél dízelt? GTD-t?

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 05:42


Sziasztok!

Azthittem lezártuk régebben ezt a vitát...
Aki ült nagy szívó benzinesben, annak azt hiszem nem kell többé diesel. A turbó kicsit élén járatott dolog, engem taszít. A diesel füstfingása még jobban. Le van sz@rva az a ~800Ft./100km vagy akármennyi. Doen, erre varjál gombot! 320d vs 320i vitában nem vagyok kompetens, de az 530d,330d-t tolom le a benyással.

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 21:23


És mielõtt bárki megkövezne, én most is benzines autóval járok, egy Golf GTi-vel, de nagy örömmel és boldogsággal gondolok vissza a 320D touringomra! Mert tökéletes autó volt, szemtelenûl nevetséges fogyasztással, és nagyképû autósokra hervasztó mosolyt csaló menetteljesítményekkel!

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 21:16


Haggyad már paci ezt a "fúú de jól megy a benzines dumát a dízellel szemben"!
Annyira szánalmas vagy! Nem veszed észre?
Kit érdekel?
Egyébként a dízel továbbra is megy úgy, mint a benzinesed csak fele annyi üzemanyaggal!!!!
Na erre varjál gombot!

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 20:41


benne vok

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 20:12


Szerintem a tavaszi Gyorsulási verseny elsõ futamán kéne csinálni egy klubtalit amin összemérhetnénk a i-k és d-k közti külömbséget.
Eddig benzineseket hajtottam, ez az elsõ dizelem de nem bántam meg. A ketyegése szerintem nem olyan idegesítõ. Nincs olyan márka aminek ilyen szépen szólna a dízele. Nem csak a benziesek szólnak szépen a Bmw-tõl.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 17:01


Maximálisan egyetértek Baluval, a menetdinamika, valamint a hangélmény egy BMW-nél sokkal elõrébb való mint a fogyasztás.

VBetty! Sorry, ha megsértettelek azzal a suzukis hasonlítgatással, csak nyomatékosítani szerettem volna ezzel is a 20i és 20d közötti különbségeket.


Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 15:47


Már pedig elmegy és nem is kell tojás a gázpedál alá .Aki pedig i-t vásárol,azt amúgy sem hiszem,hogy meggyõzöd a fogyasztási adatokkal,mert számomra az pl. eléggé másodlagos-harmadlagos dolog.

Üdv.

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 10:23


Én az enyémbõl vettem ki a könyvet ami 5 sebességes. Ez az egész összehasonlítgatás ilyen szinten baromság. Mint ahogy alfatone irta hogy átülne 35d-be mert erõsebb a jelenlegi autójánál, úgy én is átülnék a vágyott e90 30i-be csak jelenleg nem engedi meg a keret. De a 20i-20d között nincs olyan menetdinamikai különbség (sõt rugalmasság, ugye )ami indokolná hogy pontosan másfélszer annyit tankoljak uannyi távra mint most. Ja! És a 20i akkor megy 9 literrel amikor a 20d 4,5-el, azaz SOHA!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 09:07


Mathias írta: Az összes suzukis az anno skodából átült kalapban vezetõ idióta!!!
(tisztelet a kivételnek)


Ahhoz azért egy kicsit sok van belõlük Én inkább úgy fogalmaznék, hogy magába foglalja ezt az állatfajt is
+szõke picsák újswiftben (nem futja smartra)
+tuningtrabantosok ---> tuning régiswift

Mathias
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz Mathias

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 07:15


Az összes suzukis az anno skodából átült kalapban vezetõ idióta!!!
(tisztelet a kivételnek)

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. december 17. hétfő, 04:07


Kedves Paci! Ha számodra az a fair,hogy mindkét BMW-nél /i,d/ direkt fokozatból 2 gangot akasszunk vissza és úgy nézzük meg a rugalmasságot,akkor az általad annyira favorizált 15 éves Swift GTI-be rakjunk annyi súlyt,hogy ott is kijöjjön 10KG/1LE,súly-le arány és akkor így tényleg fair a gyorsulás!Egyébként nem értem,hogy egy BMW-s miért fikázza a másikat egy Suzukival,ez nekem rosszul esik! Meg már írtam korábban is,hogy nem verseny hanem hétköznapi autókról beszélünk,legalábbis azt hiszem.Na meg megnézném a Suzukit ha véletlenül nem fért bele az elõzésbe,mondjuk egy BMW-vel szemben.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. december 16. vasárnap, 22:40


A korábbiak 5 gangosak voltak.

És kövezzetek meg, de én szoktam 5-ben 80 ról elõzni. Lemértem stopperral, és nekem a kicsit megnyomott 136 lovas masina gyorsul 7-8 mp körül 4-ben míg 5-ben ugyanez kb 10 mp. Tehát ha van hely bõven, akkor nem szoktam visszaváltani

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 16. vasárnap, 21:03


ricsimeister írta: Baromság. 4-bõl 5-bõl is lép a 20d. Ja. 5 sebességes váltóval szereltre vonatkozik a táblázat.... 3-ba nagyon ritkán kell visszarakni, 4-bõl nyugodtan megy.


Kicsit körbenéztem, és azt látom, hogy a menetdinamika alapján a 150Le 20d-rõl van szó, aminek 6 gangos a váltója..vagy van belõle 5-ös is?

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 16. vasárnap, 20:20


ricsimeister írta: Baromság. 4-bõl 5-bõl is lép a 20d. Ja. 5 sebességes váltóval szereltre vonatkozik a táblázat.... 3-ba nagyon ritkán kell visszarakni, 4-bõl nyugodtan megy.

Hát azért aki 5.el elõz 80ról fõúton,pláne ha iparkodni kell, azt igen bátor embernek mondanám...Talán 30d-vel sima ügy, de a 20d-vel...