csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 22. vasárnap, 19:46


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Ezt a közel van a kulcs nem riaszt be nem értem. Szerintem nem kommunikál állandóan az autó a kulccsal.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 20:59


YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.


Azt is próbáltam, de semmi nem volt. Sőtt próbáltam azt, hogy szétszedve kicseréltem az eegyik mikro kapcsolót és raktam bele másikat, azt is hogy távolságot forrasztok a lapka és az akku közé. De semmi. Gagyi az akku. Gyárit vissza a panelbe és working well.
Most örülök mint majom a farkának mert végre csináltam egy jó távirányítót és mindig reagál. Féltem hogy a grundmodul a szar, de nem. Jókedvemben be is programoztam az autót, hogy csipogjon ha zárom és ha nyitom, meg kulcsra is kapcsolja be a riasztót.
Érdekesség: Te tudtad, hogy amíg a közelében van a távirányító addig nem riszt be? Elvittem 15 méterre a távirányítót és benyúltam az ablakon és besípolt.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 21. szombat, 21:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 17:44


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 16:08


YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:26


jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:17


Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz baleez

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 15:30


baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
e90-nél hogy megy a kulcstanítás? Kicseréltem az elemet, mert nem működött, de még most sem jó.
Please help.


közben találtam neked egy ilyet:

YouTube videó



Kösz, ez elég egyszerűnek tünik, délután kipróbálom. (hogy nem akadtam rá, pedig tényleg kerestem youtube-on is...)
Ha jól értem kétszer meg kell ismételni az indítást-leállítást egymás után, úgy hogy a két alkalom között ki kell venni a kulcsot.


Csak infó másoknak, E90-nél már nincs kulcstanítás.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 20:00


Pocses írta:
Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses


nálunk munkahelyen programozunk vevőegységet, majd utána törlésre kerül a program, de nem frekivel, azzal csak ellenőrzésre kerül a kártya, szimulálunk egy kulcsot, hogy működik-e. bár igaz, hogy ki van rakva a teszter közelében, hogy autókolcsut és kapunyitot nem szabad a közelébe vinni az állomásnak. volt már nálam a kulcs, de nem lett még baja. ráadásul maga a teszterbe se be se ki nem jön rádiójel, le van szigetelve.
olyan lehet, hogy éppen nem nyit, vagy zár, de átprogramozni nem fogja a kulcsot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 19:40


Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 16:45


Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 12:26


immumeo írta:
YELLOW írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?


tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?



Ahogy írod. Mintha minden oké lenne de mégsem zár.

Az egyik kulcsban egy éve cseréltem, akkor nem érdekelt, hogy nem zár, mert volt másik.

Most abban is lemerült és már egyik sem zár.
Így már bosszant.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 09:28


YELLOW írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?


tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?



Ahogy írod. Mintha minden oké lenne de mégsem zár.

Az egyik kulcsban egy éve cseréltem, akkor nem érdekelt, hogy nem zár, mert volt másik.

Most abban is lemerült és már egyik sem zár.
Így már bosszant.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 07:02


immumeo írta: Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?


tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 18:53


Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 11:26


Street_xTp írta:
sakter írta:
Pocses írta:
Street_xTp írta:
sakter írta:
Street_xTp írta: Sziasztok!

Nekem is ugyan az a kérdésem mint az előttem szólónak csak Budapest, Pest megye területén érdekelne ha van.

"Érdeklődni szeretnék, hogy hol érdemes E46-hoz komplett rombuszkulcsot csináltatni (Kecskemét környéke előnyben).

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!"

Üdv.


kulcslyuk pont hu Tuti munka, fél óra, 35eFt.


Szia , köszönöm a választ ! Viszont az árral kapcsolatban még lenne kérdésem. Én azt az információt kaptam hogy ez pár ezer forintos tétel és ahogy néztem neten már 2.5 -3 ezerért tudnék rombusz kulcstokot rendelni de nyilván még bele kell valahogy rakni stb. Szóval a pár ezres infómhoz képest a 35eFt elég nagy ugrás szóval miért kerülhet ez ennyibe ?

Üdv.


Szia!

Nála: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977 érdeklődtél már?

Üdv.: Pocses



OK. Vegyél kulcsot 3eFt-ért. Akkor kell fognod egy reszelőt és dolgozgatni és ha ügyes vagy akkor mechanikusan nyitni fogja. De ha úgy akarod használni ahogyan szokás, gombot nyomkodva akkor kell bele az elektronika és az a fickó aki kikapja a műszerfalad bal felső sarkánál lévő kis dobozt, kiolvassa belőle a kódot és beállítja a kulcs elektronikájában. Ez a fél óra. Ne mondd sok a 35eFt! Minden mai kocsihoz kb ennyi.
Igaz hogy 1200-es ladához viszont csak 1500Ft.


Mivel ismeretlen voltam ezen a területen és azt az infót kaptam hogy ez "pár ezer forintos" művelet hirtelen nagy ugrás volt a 35k gondolom ez érthető vagy nem.. mind1, mostanra már tudom hogy a régi kulcstok elektronikája nem fér bele a rombusztokba és ezért valóban komplett új kulcsot kell készíteni és ezért ennyi. Köszönöm a válaszokat, most már tudom hol csináltathatok kulcsot..


Kulcs: 3 gombos rombusz 3000 Ft
kulcs elem, vagy akuu: Panasonic vl 2020 3500 Ft
Elektronikát magad át tudod tenni és
mezei kulcsmásoló 1300 Ft

Összesen: 7800 Ft

Múlt héten csináltam.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 11:27