Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:24


Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!

Ez pl Jó: http://www.autokulcs.hu/termek...m_36v_2025 ?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 08. vasárnap, 19:26

siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 09:00


Sziasztok.Kérdezni szeretnék,320i 1999 a kulcsaim távirányitói eggynapról a másikra nem nyitják az ajtókat!Uj elemek vannak benne.Nemtud nekem segiteni valaki?Mi lehet a gond?
az elemek aktivak!!!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 15. csütörtök, 18:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bmwstat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 13:51


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.


2000km használat még ha 100km/h-s átlagsebességgel is számolok akkor 20 óra töltés, habár ugye nem egyhuzamban hanem megszakítva. Az akkumulátor sajnos önkisül, ez tény, annyi hogy lehet, hogy egy még jó állapotú később mint korábban. Szerencséd van Yellow!
Én cserélném az akkut a kulcsban, vagy együtt élnék ezzel a problémával és csak akkor foglalkoztatna ha valamiért a működő kulcsom tönkremenne. Azzal a kulcsal is lehet nyitni és zárni a kocsit a kulcslyukon keresztül (a riasztót is deaktiválja ha úgy van beállítva) és indítani is lehet!



Köszönöm a véleményeteket! Akkor valószínű, hogy végleg meghalt az akksi benne, ha rászánom magam a javításra, akkor tudni fogom mi az egyetlen megoldása a "problémának".

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 13:20


YELLOW írta:
csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.


2000km használat még ha 100km/h-s átlagsebességgel is számolok akkor 20 óra töltés, habár ugye nem egyhuzamban hanem megszakítva. Az akkumulátor sajnos önkisül, ez tény, annyi hogy lehet, hogy egy még jó állapotú később mint korábban. Szerencséd van Yellow!
Én cserélném az akkut a kulcsban, vagy együtt élnék ezzel a problémával és csak akkor foglalkoztatna ha valamiért a működő kulcsom tönkremenne. Azzal a kulcsal is lehet nyitni és zárni a kocsit a kulcslyukon keresztül (a riasztót is deaktiválja ha úgy van beállítva) és indítani is lehet!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 12. hétfő, 13:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 12:57


csbalu írta:
bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.


én 7 éve nem használtam, még sincs lemerülve.
egyébként múltkor olvastam egy olyat, sőt külföldi fórumokon is írják, hogy vannak oylan elektromos készülékek (mobil töltők is, amelyik képes rá, elektronyos fogkefe dokkoló), amik vezeték nélkül induktívan töltődnek, és sokan ezeket használják, állítólag működik.
de én szerintem az is megoldható, hogy az akksitöltőt rárakod az akksira, majd a tartalék kulccsal ráadod a gyújtást. mondjuk azt nem tudom, hogy esetleg a hosszantartó gyújtáson levés, okozhat-e gondot, de ezt tudom még elképzelni, mint töltési lehetőség.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 12:33


bmwstat írta:
csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!


Az akkumulátort induktív töltővel töltik ami a kulcs körülötti fekete körben van benne. (Ugyan ezzel a karikával ellenőrzik az indításgátló chip jelenlétét is)
Mivel a kulcsban van a kis töltőelektronika amit tölti az elemet ezért visszafelé SZERINTEM nem lehet mérni, de lehetséges, hogy a gyári állomással amivel felveszik a kulcs adatait a márkaszervizben, meg tudják mérni a töltöttséget is.
Azt azért tudni kell, hogy az akkumulátorok önkisülési ideje jóval rövidebb mint az elemeké, 2 év alatt mélykisüléses állapotba kerülnek, ahonnét nem, vagy csak nehezen lehet őket ismét feltölteni, de azt már mindenképpen csak labortáppal lehet megcsinálni, amihez fizikailag hozzá kell férni az akkuhoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bmwstat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 10:29


csbalu írta:
bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.


Köszönöm a válaszodat!
Nem igazán értek hozzá, de nincs valamilyen lehetőség az akksi töltöttségének mérésére anélkül, hogy szétvágnám a kulcsot? Olvastam itt korábbi hozzászólásokban, hogy milyen szuper vízhatlan a kulcs, amilyen a csere után már nem lenne. Nem barkácsolnám, ha nem tudom biztosan, hogy ez a gond vele.
Előre is köszi!



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 09:30


bmwstat írta: Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!


Szerintem akkumulátor csere! utána pedig tanítás. Nekem is ugyan ez van az 1ik kulcsommal, de még én sem vettem rá magam, hogy szétszedjem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bmwstat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 21:07


Sziasztok!

Egy 2002-es e46-os touringot vettem kb. 3 éve. Az autóhoz megkaptam mindkét gyári távirányítós kulcsot, amelyek akkor tökéletesen működtek minden funkciójukat tekintve. Sajnos elkövettem azt a hibát (mint azóta megtudtam), hogy az egyiket soha nem használtam (így semmi baja nem eshetett). Arra gondoltam esetleg lemerült az elem benne, így elkezdtem azt a kulcsot használni, eddig kb. 2000km-t vezettem azzal, hátha visszatölt. Próbáltam újratanítani mindkét kulcsot, de változatlanul nem működik, amelyik eddig "pihent". Az autót tökéletesen indítja, de a távirányító egyetlen opcióra sem reagál.

Kérdezném tőletek, hogy én vagyok türelmetlen és tovább kell használnom a kulcsot ahhoz, hogy újra működjön az elem, vagy ennyi időt alatt már újratanítással működnie kellene? Ha a második, akkor mi más lehet a gond, és kihez fordulhatnék ezzel Debrecen környékén?

Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 08:57


xmanez88 írta:
bmw320d4 írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Ez a téma már egyszer régebben is aktuális volt nálam, de sajnos azóta sem találtam rá megoldást, ismét próbálkozom, hátha valaki tud segíteni.

Az E60 kulcsának tanításáról lenne szó, esetleg lenne valaki, aki tudna ebben segíteni? az egyik kulcsom tökéletesen működik, de sajnos a másik kulcs és az autó elfelejtették egymást. A kocsit indítja, de a távirányító funkció nem működik, illetve ha bedugom a zárba, akkor rögtön riasztani kezd az autó, és csak akkor hagyja abba, ha ráadom a gyújtást.
az E46 tanítási folyamata nem működik, azt már milliószor végigpróbáltam, többedmagammal. ha valaki valami tippet adna, megköszönném.


Nem lehet tanítani.


köszönöm a gyors választ, de akkor mit lehet tenni? a kulcs semmilyen módon nem javítható? az az igazság, hogy ha meglehetne csinálni, én fizetnék is érte, csak csinálná meg valaki, ha meglehet valahogyan...

Az E60 már teljesen más rendszer. Meg lehet csinálni hogy újra működjön a távirányító és az indítás is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 09. péntek, 08:58

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 20:08


pcash írta: Sziasztok! 320ci e46. Indítókulcsot honnan érdemes? Előre is köszi!


Szia, nála is érdeklődhetsz:http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz pcash

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 19:34


Sziasztok! 320ci e46. Indítókulcsot honnan érdemes? Előre is köszi!

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 00:06


bmw320d4 írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Ez a téma már egyszer régebben is aktuális volt nálam, de sajnos azóta sem találtam rá megoldást, ismét próbálkozom, hátha valaki tud segíteni.

Az E60 kulcsának tanításáról lenne szó, esetleg lenne valaki, aki tudna ebben segíteni? az egyik kulcsom tökéletesen működik, de sajnos a másik kulcs és az autó elfelejtették egymást. A kocsit indítja, de a távirányító funkció nem működik, illetve ha bedugom a zárba, akkor rögtön riasztani kezd az autó, és csak akkor hagyja abba, ha ráadom a gyújtást.
az E46 tanítási folyamata nem működik, azt már milliószor végigpróbáltam, többedmagammal. ha valaki valami tippet adna, megköszönném.


Nem lehet tanítani.


köszönöm a gyors választ, de akkor mit lehet tenni? a kulcs semmilyen módon nem javítható? az az igazság, hogy ha meglehetne csinálni, én fizetnék is érte, csak csinálná meg valaki, ha meglehet valahogyan...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 23:06


xmanez88 írta: Sziasztok!

Ez a téma már egyszer régebben is aktuális volt nálam, de sajnos azóta sem találtam rá megoldást, ismét próbálkozom, hátha valaki tud segíteni.

Az E60 kulcsának tanításáról lenne szó, esetleg lenne valaki, aki tudna ebben segíteni? az egyik kulcsom tökéletesen működik, de sajnos a másik kulcs és az autó elfelejtették egymást. A kocsit indítja, de a távirányító funkció nem működik, illetve ha bedugom a zárba, akkor rögtön riasztani kezd az autó, és csak akkor hagyja abba, ha ráadom a gyújtást.
az E46 tanítási folyamata nem működik, azt már milliószor végigpróbáltam, többedmagammal. ha valaki valami tippet adna, megköszönném.


Nem lehet tanítani.

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 23:01


Sziasztok!

Ez a téma már egyszer régebben is aktuális volt nálam, de sajnos azóta sem találtam rá megoldást, ismét próbálkozom, hátha valaki tud segíteni.

Az E60 kulcsának tanításáról lenne szó, esetleg lenne valaki, aki tudna ebben segíteni? az egyik kulcsom tökéletesen működik, de sajnos a másik kulcs és az autó elfelejtették egymást. A kocsit indítja, de a távirányító funkció nem működik, illetve ha bedugom a zárba, akkor rögtön riasztani kezd az autó, és csak akkor hagyja abba, ha ráadom a gyújtást.
az E46 tanítási folyamata nem működik, azt már milliószor végigpróbáltam, többedmagammal. ha valaki valami tippet adna, megköszönném.