- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. február 26. szerda, 18:46
rece65 írta:rece65 írta:YELLOW írta:rece65 írta:YELLOW írta:dbtibi írta:YELLOW írta:dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.
az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.
A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó
valaki leírta ezt már ...
attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.
E46 kulcs betanítás:
kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust
Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?
akkor azt tanácsolom hazsnáld egy darabig a pótkulcsot, azazl közlekedj. tudjon feltöltődni. mert lehet le van merülve benne az akksi.
amikor az első kulcsnál megcsinálta a nyitás-zárás cuccot, utána a másodikat el kell kezdeni, hivatalosan azt hiszem 15sec-en belül, gondolom így csináltad. akkor marad az első rész.
ha utána sme jó, akkor lehet az akksi tartó kengyel a kulcsban elpattant és nincs kontakt, nem kap feszt. indítani azért tudod, mert a transzponder egy külön kör, nem kell neki tápfesz.
Ha az utóbbi akkor mi a megoldás?
Új kulcsot kell vennem ha a második esetben van vagy pedig javítható még a kulcs?
Talán holnap megyek 200 km-t egyszerre,az elegendő hogy feltöltse a "rossz"kulcsot?
mindenképp a pótkulccsal menj.
javítható, de macerás a szétszedés.