Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 12:36


csbalu írta:
Pocses írta:
Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



Szia!

Ez érdekes dolog: szakmai titok. Az én szerelőm ha bármit megold, olyan átéléssel tudja mondani mi volt a hiba, és hogyan javította, mániákus a szó lehető legjobb értelmében. Nincs olyan, hogy nem tudja megjavítani! Gondolom 6 év mérnöki munka alatt a német BMW gyárában, sok tapasztalatot tudott szerezni.

Üdv.: Pocses


Van egy dolog amit úgy hívnak Know-how,
az ember általában sok energiabefektetéssel megszerezett tapasztalata, ötlete, szellemi terméke, módszere stb.. amit ha NEM HOBBIKÉNT űzi ezt akkor nem szívesen ad ki, hiszen a drága munkaidejében jött rá, találta ki, tehát termék, ami értéket képvisel.
Nyilván ő ezt védte, hiszen ez az információ neki pénzt termel. (Habár nyilván ha sokat keresett volna az illető is megtalálhatta volna megoldást, de lehet ez több idejét vette volna el a pénzkereséstől, mint amennyiért megcsinálták neki)
Személy szerint olyan információkat amit én is úgy kaptam meg, szívesen továbbadok, de olyat amit sok hónap alatt mazsoláztam össze, rengeteget gondolkoztam rajta, nem nagyon (habár néha mégis elfecsegek olyan dolgokat amit nem kéne... nem itt, és nem feltétlen BMW-s dologról)





Ezen hosszasan lehet elmélkedni, ha elmondta volna,akkor most ide leírtam volna és akkor persze több ezer ember hozzájut egy nagyon hasznos/fontos információhoz... Ő ezt nem akarta. (különböző típusú emberek vagyunk, van aki így dönt van aki úgy...)



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 12:11


Pocses írta:
Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



Szia!

Ez érdekes dolog: szakmai titok. Az én szerelőm ha bármit megold, olyan átéléssel tudja mondani mi volt a hiba, és hogyan javította, mániákus a szó lehető legjobb értelmében. Nincs olyan, hogy nem tudja megjavítani! Gondolom 6 év mérnöki munka alatt a német BMW gyárában, sok tapasztalatot tudott szerezni.

Üdv.: Pocses


Van egy dolog amit úgy hívnak Know-how,
az ember általában sok energiabefektetéssel megszerezett tapasztalata, ötlete, szellemi terméke, módszere stb.. amit ha NEM HOBBIKÉNT űzi ezt akkor nem szívesen ad ki, hiszen a drága munkaidejében jött rá, találta ki, tehát termék, ami értéket képvisel.
Nyilván ő ezt védte, hiszen ez az információ neki pénzt termel. (Habár nyilván ha sokat keresett volna az illető is megtalálhatta volna megoldást, de lehet ez több idejét vette volna el a pénzkereséstől, mint amennyiért megcsinálták neki)
Személy szerint olyan információkat amit én is úgy kaptam meg, szívesen továbbadok, de olyat amit sok hónap alatt mazsoláztam össze, rengeteget gondolkoztam rajta, nem nagyon (habár néha mégis elfecsegek olyan dolgokat amit nem kéne... nem itt, és nem feltétlen BMW-s dologról)





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 21. péntek, 12:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 11:51


Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



Szia!

Ez érdekes dolog: szakmai titok. Az én szerelőm ha bármit megold, olyan átéléssel tudja mondani mi volt a hiba, és hogyan javította, mániákus a szó lehető legjobb értelmében. Nincs olyan, hogy nem tudja megjavítani! Gondolom 6 év mérnöki munka alatt a német BMW gyárában, sok tapasztalatot tudott szerezni.

Üdv.: Pocses

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 11:49


Puli írta:
Fort írta:
Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



A lényeg hogy működik...de ha ajándékba megcsinálták az ablaktörlőt,nem lehetett nagy hiba! Ha sikerül megnézetnem és GM hibája lesz,engem érdekelne ártól függően a modul.Gondolom az autódhoz való,azaz touring legalább 2 elektromos ablakkal.



annyit mondtak,hogy sz.ptak vele rendesen.. de megoldva, az a lényeg...
igen, touringhoz való és 4 elektromos ablak+napfénytető...


ajjaj, ez nem hangzik jól... akkor ott barkács-kókány vót? nekem így úgy tűnik. ha relét cseréltek volna, akkor egy normális szervíznek normális eszközökkel nem sz¤pás.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 11:45


Fort írta:
Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



A lényeg hogy működik...de ha ajándékba megcsinálták az ablaktörlőt,nem lehetett nagy hiba! Ha sikerül megnézetnem és GM hibája lesz,engem érdekelne ártól függően a modul.Gondolom az autódhoz való,azaz touring legalább 2 elektromos ablakkal.



annyit mondtak,hogy sz.ptak vele rendesen.. de megoldva, az a lényeg...
igen, touringhoz való és 4 elektromos ablak+napfénytető...


Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 11:39


Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



A lényeg hogy működik...de ha ajándékba megcsinálták az ablaktörlőt,nem lehetett nagy hiba! Ha sikerül megnézetnem és GM hibája lesz,engem érdekelne ártól függően a modul.Gondolom az autódhoz való,azaz touring legalább 2 elektromos ablakkal.



Wakama
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Wakama

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 09:20


Sziasztok!

Tudtok ajánlani jó szerelőt/szervízt Budapesten, vagy környékén, aki tud segíteni ebben a riasztó/centrálzár problémában?


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 07:39


Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 21:35


Skinder írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Van egy E36 compactom kivettük a motort felújítottuk ugye akku minden egyéb kijött aminek ki kellett összeszerelés után a kis kijelzőn ahol az óra hőfok ilyesmik vannak PPP felirat jelent meg és nem tűnik el.Mi ez és hogy lehetne eltüntetni.Előre is köszi.Üdv


és ezt miért pont ide írtad???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Skinder

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 20:26


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Van egy E36 compactom kivettük a motort felújítottuk ugye akku minden egyéb kijött aminek ki kellett összeszerelés után a kis kijelzőn ahol az óra hőfok ilyesmik vannak PPP felirat jelent meg és nem tűnik el.Mi ez és hogy lehetne eltüntetni.Előre is köszi.Üdv


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 12:31


Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Javaslom a relé cseréket! Pár 1000Ft-ból meg lehet venni a cseredarabokat, nekem tökéletesen működnek. Habár a forrasztásuk eléggé macerás és könnyen tönkre lehet tenni a paneleket.
Nagyon SOS megoldásnál láttam olyan trehány javítást, hogy lecsípték a relé tetejét ahol megdörzsölték az érintkező "pofákat". ezzel persze a szaki nem tudta, hogy pont azt a réteget csiszolta le róla ami segíti a nagy áramok átadását, de ideiglenesen működik a dolog, ha minden kötél szakad, életmentő lehet! Hosszú távon nem ajánlott a korábban említett probléma, párásodás, korrózió miatt. (ingyen van)





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 19. szerda, 12:34

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 11:37


leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 16:46


Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 20:32


leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok kollégák.Lenne itt egy kérdés nekem olyat produkál néha a centrál zár hogy nyitni akarom az ajtót távirányítóval de semmi utána megnyomom a zárást - kattanás utána újra a nyitást és már ki is nyílik legtöbbször így megoldódik de pár napja nem ment így se próbáltam kulcsal ki be zárni először csak vezető oldalit nyitotta egyszer csak mindet utána megint ment rendesen mi lehet ez?


a grundmodul-on kell reléket cserélni.

Ez tuti nem a zár a ludas?



azért merem mondani, hogy nem, mert nálam ugyanígy kezdte. ls a kegtöbb FL-nél a GM relék a rosszak. a zárszerkezet hiba FL előttieknél valószínűbb.


ok köszönöm. És mi a jele annak hogy már itt az idő relét cserélni?


amikor meg fogsz őrülni, hogy a teszkó parkolóban, vagy akárhol az istenért nem akar majd kinyitni, és full égő lesz nyáron még rosszabb lesz. szóval még most elhúzhatod.


na jól van majd ha oda jutok hogy sehogy nem tudok bejutni az autóba akkor majd megkereslek még hogy mit hogy csináljak ha nem gond


Nekem is szarakodott régebben, de már egy ideje nem csinálja. Viszont jobb lenne megelőzni a bajt, főleg hogy le vannak dugózva a zárak... Pontosan mit kell cserélni és hol? Otthon megoldható?


lécci olvassatok vissza, minden le van írva. melyik relét kell, hogyan. én azt mondom, akinek nincs forrasztási gyakorlata, az ne kezdjen neki, mert tényleg vehet új GM-et. ne adj isten a kiszakadt forszemet át lehet épp vezetékelni, ha valakinek van egy kapcsolási rajza róla, ami marhára nem valószínű.


jaa. én forrasztgatni nem szeretnék semmiképpen. Akkor marad az új, de ahogy látom 100ezer körül van, úgyhogy kell találni egy szakit



Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:32


Sziasztok. Ha GM5-öt High-re cserelem akkor szämit az SW illetve HW szäm? Illetve hogyan lehet GM5-ben az alväzszämot ätirni?