autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz badboy1980

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. május 24. csütörtök, 09:12


Hello.
Szivesen elvállalom a chipelést nekem is ilyen van ezzel foglalkozom.160 le tudok csinálni belőle.Ár számlás garanciás ha érdekel a többit telefonba.Csak szoftveresen chipelek beépiteni nem szabad semmi boxot mert az érzékelőket veri át hibás jelet küld a ecunak.
06703276702

Üdv.
Szelényi Ernő


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:28


Danibattya írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek egy esetleges chipelésről!
2000 évjáratú 320 dieselem van ami 136 lóerő!
Kell valamit cserélni rajta!?
Milyen rossz tapasztalatok vannak?



Várom a válaszokat!
Köszönettel

Dani


Jó helyen jársz, ez az egész téma erről szól, csak vissza kell olvasnod!

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:22


Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek egy esetleges chipelésről!
2000 évjáratú 320 dieselem van ami 136 lóerő!
Kell valamit cserélni rajta!?
Milyen rossz tapasztalatok vannak?



Várom a válaszokat!
Köszönettel

Dani


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 12:04


"aztán jön a végfelhasználó aki leszarja, hogy jobban kormol... "

Amelyik autó kormol az nem a chip miatt van hanem mondjuk lyukas a turbócső vagy összességében elégtelen az égés.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:35


Amúgy ez a korom hülyeség, semmit, semmit nem fústól ha padlón nyomom neki akkor se.



[quote="BalaBMW"][quote="hil"]
BalaBMW írta:
jons írta:
hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Keresem ezt a hozzászólást, de nem találom....

Szia! Nem is fogod megtalálni, személyesen beszélj Vele. De Te magad is átgondolhatod a korábban leírtak alapján, ha tudsz logikusan gondolkozni és ha belátod a felmerült műszaki, tervezési problémákat.



Persze egyértelmű, hogy nem arra van kitalálva, hogy 200+ LE-re legyen húzva, de gondoltam a váltónak jót tenne ha alacsonyabb fordulaton kicsit nagyobb nyomatéka lenne. Ugye a mérnököknek mindenféle környezetvédelmi norma miatt kell folytaniuk meg butítaniuk a motorokat aztán jön a végfelhasználó aki leszarja, hogy jobban kormol... De mint mondtam ez még csak egy gondolatmenet volt. Egyelőre élvezem ahogy megy! Sosem volt még ilyen jó kis autóm!




BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 21:59


[quote="hil"][quote="BalaBMW"]
jons írta:
hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Keresem ezt a hozzászólást, de nem találom....

Szia! Nem is fogod megtalálni, személyesen beszélj Vele. De Te magad is átgondolhatod a korábban leírtak alapján, ha tudsz logikusan gondolkozni és ha belátod a felmerült műszaki, tervezési problémákat.



Persze egyértelmű, hogy nem arra van kitalálva, hogy 200+ LE-re legyen húzva, de gondoltam a váltónak jót tenne ha alacsonyabb fordulaton kicsit nagyobb nyomatéka lenne. Ugye a mérnököknek mindenféle környezetvédelmi norma miatt kell folytaniuk meg butítaniuk a motorokat aztán jön a végfelhasználó aki leszarja, hogy jobban kormol... De mint mondtam ez még csak egy gondolatmenet volt. Egyelőre élvezem ahogy megy! Sosem volt még ilyen jó kis autóm!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 21:36


[quote="BalaBMW"][quote="jons"]
hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Keresem ezt a hozzászólást, de nem találom....

Szia! Nem is fogod megtalálni, személyesen beszélj Vele. De Te magad is átgondolhatod a korábban leírtak alapján, ha tudsz logikusan gondolkozni és ha belátod a felmerült műszaki, tervezési problémákat.




BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 21:10


[quote="jons"][quote="hil"]
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Keresem ezt a hozzászólást, de nem találom....

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 20:41


hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Itt az igazság, minek is tovább szaporítani a szót......




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 20:39


m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Itt az igazság, minek is tovább szaporítani a szót......


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 19:47


m_attila írta:
gampetibor írta:
ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!


Hát jobb esetben a bácsi remélhetőleg valamit konyít a dologhoz és még lesz is valami rosszab esetben köze nincs hozzá csak nagy humbuk az egész mond valami szépet a végén amitől fülig ér majd a szád de majd később annak örülsz ha nem baszott tönkre mindent Én nem is értem hogy azt amin német mérnökök évekig kisérleteztek, terveztek számoltak teszteltek hogyan teszi jobbá a kis pista tuning team? Én nem merném a kezébe adni senkinek az autómat legfeljebb hamann vagy gpower Vegyél nagyobb motort és akkor nem kell tuningolni!


Szia

Az enyém 180 le, de nem én chippeltettem, még az előző tulaj, én nem nyúltam volna hozzá..
310 körül lett írva rá a progi, most 452 van bent.
Lendkerék csere volt azóta kb 420 nál, de szerintem az amúgy is már érett...
Turbó még mindig gyári..

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip, de ebben már bentmarad.


akkor Te a szerencsésebbek közé tartozol

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 19:40


gampetibor írta:
ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!


Hát jobb esetben a bácsi remélhetőleg valamit konyít a dologhoz és még lesz is valami rosszab esetben köze nincs hozzá csak nagy humbuk az egész mond valami szépet a végén amitől fülig ér majd a szád de majd később annak örülsz ha nem baszott tönkre mindent Én nem is értem hogy azt amin német mérnökök évekig kisérleteztek, terveztek számoltak teszteltek hogyan teszi jobbá a kis pista tuning team? Én nem merném a kezébe adni senkinek az autómat legfeljebb hamann vagy gpower Vegyél nagyobb motort és akkor nem kell tuningolni!


Szia

Az enyém 180 le, de nem én chippeltettem, még az előző tulaj, én nem nyúltam volna hozzá..
310 körül lett írva rá a progi, most 452 van bent.
Lendkerék csere volt azóta kb 420 nál, de szerintem az amúgy is már érett...
Turbó még mindig gyári..

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip, de ebben már bentmarad.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 19:18


ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!


Hát jobb esetben a bácsi remélhetőleg valamit konyít a dologhoz és még lesz is valami rosszab esetben köze nincs hozzá csak nagy humbuk az egész mond valami szépet a végén amitől fülig ér majd a szád de majd később annak örülsz ha nem baszott tönkre mindent Én nem is értem hogy azt amin német mérnökök évekig kisérleteztek, terveztek számoltak teszteltek hogyan teszi jobbá a kis pista tuning team? Én nem merném a kezébe adni senkinek az autómat legfeljebb hamann vagy gpower Vegyél nagyobb motort és akkor nem kell tuningolni!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 19:14


ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!


Apósom révén van egy nagyon profi tag aki ezzel foglalkozik, szal ez adott lenne. Csak egy kis kíváncsiság, hogy meddig lehetne elmenni gond nélkül...

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 18:42


BalaBMW írta: Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól. A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni?




szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!