EstokSzabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz EstokSzabi

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2010. november 27. szombat, 08:43


Sziasztok!

Azon gondolkodom, hogy esetleg kap a bömbölőm egy kis chip-tunningot. Viszont ismerősök azt mondták nekem, hogy az autómata váltós autó annyira nem szereti a chip-tunningot.

Esetleg tudnátok ebben nekem valamilyen szakmai útmutatást adni? Vélemény, tapasztalat?

Köszönöm!

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 23:15


Szia!

Mint írták már előttem a box előnye h kivehető de nem optimalizálja a motor teljesítményének egészét!Itt van két oldal ahol összehasonlítják a chip-el és naná, hogy a chip viszi a pálmát!De olvasd el és majd eldöntöd mire van szükséged ill. a bömbölődnek mi a legjobb!
http://www.autochip.hu/
http://www.eco-tuning.hu/chipt...ngbox.html

Sira írta: Sziasztok!

Én arra lennék kíváncsi, hogy mi a különbség a chiptuningbox és egyes szalonok által belerakott "sima chiptuning" között? Esetleg van-e valakinek saját tapasztalata ezekkel kapcsolatban, ki milyen ajánlana és/vagy használ? Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk




Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. június 19. szombat, 13:15


Sira írta: Sziasztok!

Én arra lennék kíváncsi, hogy mi a különbség a chiptuningbox és egyes szalonok által belerakott "sima chiptuning" között? Esetleg van-e valakinek saját tapasztalata ezekkel kapcsolatban, ki milyen ajánlana és/vagy használ? Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk


A box bármikor kivehető,és marad a gyári ménes,de sok a ratyi cucc közöttük jol nézz körül. A chip komolyabb beavatkozást enged az autóba de ezt nem tudod visszaállitani csak ha megint elviszed a szakihoz és visszatölti az eredeti motorvezérlésed, ezt is csak megbizható leinfomálható helyen érdemes. Ha körülnézel kicsi az oldalon Robinson megchippeltette a vasat és szép kommentet is kanyaritott hozzá. Sok sikert a választáshoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Sira

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 20:30


Sziasztok!

Én arra lennék kíváncsi, hogy mi a különbség a chiptuningbox és egyes szalonok által belerakott "sima chiptuning" között? Esetleg van-e valakinek saját tapasztalata ezekkel kapcsolatban, ki milyen ajánlana és/vagy használ? Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. május 28. péntek, 22:08


Jang írta: A link neve Sziasztok! Érdeklődnék, hogy volt-e már vagy van-e valakinek ilyen vagy hasonló tuningboxa. Elég komolynak tünik vállalnak 1 év garit motorra,váltóra,difire.





Izé. Nekem is van egy potméterem. Vállalok 3 év garanciát a prosztatádra! Megveszed?

Jang
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jang

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. május 28. péntek, 22:04


A link neve Sziasztok! Érdeklődnék, hogy volt-e már vagy van-e valakinek ilyen vagy hasonló tuningboxa. Elég komolynak tünik vállalnak 1 év garit motorra,váltóra,difire.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 28. péntek, 22:07

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. április 25. vasárnap, 14:56


davech írta:
Csum írta:
ezeket neten találtad, vagy valaki ajálotta neked?
automata váltos az autod vagy kézi?


Automata váltós. Nem ajánlotta senki, ebayen nézegettem és azért kérdezem hogy valaki találkozott e mer ezzel, esetleg tapasztalata van-e. Árban sem rossz.


Manapság már rengeteg féle dobozka létezik. Nagyon olcsón - párezer HUF-ért - összerakható egy PIC-es áramkör, ami a railnyomás módosítást elvégzi. De nem ez a dolog lényege, hanem a program, amit rátöltenek. (És úgy látom, hogy nem tolonganak a tapasztalatokkal rendelkezők, akik meg tudnák mondani, hogy milyen az általad kinézett cucc.) Ha a cég elég tőkeerős és kikísérletezték a programot, akkor kaphatsz műszakilag jobb megoldást, ha nincs mögötte igazi tudás, akkor meg valami átlagprogramot. Nemhiába kínálnak dobozt 100 000 felett, meg 30 000-ért is. Nem az IC-k miatt drágább az egyik, mint a másik. Inkább abba kellene belegondolnod, hogy mit is akarsz valójában. Ha 30% plusz kellene teljesítményben meg nyomatékban, akkor felejtsd el az ilyen egyparaméteres dobozokat, mert azok csak valamilyen csoda útján tudnak ennyit, meg rengeteg füsttel, ami meg fogja bosszulni magát, pl leragadt turbógeometria, vészprogramra álló vezérlés, etc. Egyparaméteres dobozkával ne akarj 10-15%-nál többet, ha több kell, akkor csiptuning, vagy komolyabb többparaméteres doboz, de ezek nem 100€-s dolgok.
Egyet azonban mindenképpen ide kell írnom: a jobban igénybe vett gép jobban kopik, hamarabb meghibásodik - bárki bármit állít is. Csak akkor vágj bele, ha ezt bevállalod.


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. április 24. szombat, 14:05


Csum írta:
ezeket neten találtad, vagy valaki ajálotta neked?
automata váltos az autod vagy kézi?


Automata váltós. Nem ajánlotta senki, ebayen nézegettem és azért kérdezem hogy valaki találkozott e mer ezzel, esetleg tapasztalata van-e. Árban sem rossz.


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. április 24. szombat, 12:23


davech írta: Hi!

A következő chip tuningról kérnék valakitől egy véleményt:
Chiptuning Box BMW 320d E46 110 kW 150 PS
vagy
Chiptuning Box BMW 320d E46 110 kW 150 PS TÜV

Mennyire barátságos még ez a tuning?

110 kW / 149 PS --> 132 kW / 179 PS

+ 22 kW / 30 PS


ezeket neten találtad, vagy valaki ajálotta neked?
automata váltos az autod vagy kézi?







davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. április 24. szombat, 11:01


Hi!

A következő chip tuningról kérnék valakitől egy véleményt:
Chiptuning Box BMW 320d E46 110 kW 150 PS
vagy
Chiptuning Box BMW 320d E46 110 kW 150 PS TÜV

Mennyire barátságos még ez a tuning?

110 kW / 149 PS --> 132 kW / 179 PS

+ 22 kW / 30 PS





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 24. szombat, 11:11

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 21:38


Talan ha elolvasnad a netikettet, akkor kiderulne
YELLOW írta: ezt melyik részére írtad?

Woockie írta:
YELLOW írta: igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Netikett szerint tilos. De sajnos a levelezesben sem tartja be senki. http://www.szszi.hu/wiki/Levelez%C3%A9s_Illemtan formatum es tartalom resz.

Talan ha elolvasnad a netikettet, akkor kiderulne

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 19:03


ezt melyik részére írtad?

Woockie írta:
YELLOW írta: igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Netikett szerint tilos. De sajnos a levelezesben sem tartja be senki. http://www.szszi.hu/wiki/Levelez%C3%A9s_Illemtan formatum es tartalom resz.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 18:27


YELLOW írta: én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


Az a baj ezzel, hogyha már egyszer szaga volt, az többnyire azt is jelenti, hogy megégett, megüvegesedett a felülete és ebbõl adódóan a tapadása sem olyan mint régen, hamarabb meg fog csúszni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 18:25


ember84 írta: Aki normálisan használ egy autót,ha sokat is,nem kell 2 év alatt 3-szor kuplungozni,de ha falábú,aztán leégeti,akkor mindegy milyen autó.


Nem falábú, nem csúsztatja a kuplungot, csak derekasan kihasználja a chip által kapott + Lóerõket

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 11:40


Kicsit nehéz lesz megszokni, de oké.

vsop14 írta: Szerintem akkor yellow kedveert irjuk fentre is hozzaszolast, a nem-yellow userek kedveert pedig lentre is
YELLOW írta: igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


Persze, az ismerõsöd...

De hogy Te mi a francért nem tudsz az idézet ALÁ írni nem tudom felfogni. A vicc az, hogy még oda is pozicionálsz az elejére a kurzorral, és gondolom még nyomsz is néhány entert, hogy letold az idézetet

Szerintem akkor yellow kedveert irjuk fentre is hozzaszolast, a nem-yellow userek kedveert pedig lentre is


Kicsit nehéz lesz megszokni, de oké.