státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 21:00


Robinson írta:
Burns írta:
Hori írta: az én hozzászólásom miért lett törölve?? nem is irtam semmi csúnyát
Akkor Menyus bukta, már csak azt kéne látni mibe ül, lehet a 330d coupe csak egy álom


Így jártál, meg én is


tudjátok, nem csak az a hülye aki kezdi..
Azt a mocskolódós szálat töröltem teljesen, nem csak Menyus hozzászólását.


Úgy látom, elég sûrûn nyomod a DEL billentyût

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 20:10


Reméljük már vége az itteni "viharnak" !!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 19:55


Burns írta:
Hori írta: az én hozzászólásom miért lett törölve?? nem is irtam semmi csúnyát
Akkor Menyus bukta, már csak azt kéne látni mibe ül, lehet a 330d coupe csak egy álom


Így jártál, meg én is


tudjátok, nem csak az a hülye aki kezdi..
Azt a mocskolódós szálat töröltem teljesen, nem csak Menyus hozzászólását.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 19:45


Hori írta: az én hozzászólásom miért lett törölve?? nem is irtam semmi csúnyát
Akkor Menyus bukta, már csak azt kéne látni mibe ül, lehet a 330d coupe csak egy álom


Így jártál, meg én is

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 15:09


Azok a hozzászólások lettek törölve, amik olyan stílust ütöttek meg, hogy már túlmentek azon a határon, amire azt lehet mondani, korrekt eszmecsere. Egymás sértegetése, a másik fórumozó szélhámossá kikiáltása szerintem már túlmegy a jelenlegi vita keretein. Meg amúgy is, a hozzászólások hangnemére figyeljünk oda. Eleve pengeélen táncolt ez az egész eszmecsere, de Menyusnak sikerült lecsúsznia róla. Innentõl kezdve nem értem a fizetett hirdetés lehetõségének pedzegetését.

Már egyszer írtam, és SoundkeY is aki szintén moderátor, hogy egymás sértegetését mellõzzük. Ha ez nem megy, akkor a hozzászólás törlésre kerül. Szerintem ez egy igen egyszerûen feldolgozható szabály mindenki számára. Ha nem, akkor nem kell írni a fórumba!

Személyes vélemény: Én is vásárolok bontott cuccot, mert úgy gondolom, sokszor a zsír új cucc felesleges pénzkidobás lenne, ha egy bontott jól mûködõ alkatrész is ugyan abból a gyárból jött, ugyan az a minõség, csak éppen egy autót széttörtek amiben erre már nincs szükség, de amúgy meg semmi baja. Sõt, pazarlás lenne mondjuk kidobni egy üzemanyagpumpát csak azért, mert 40e km után a BMW tulaja tetõre rakta azt.

Chiptuning: az enyém is meg van húzva. Ezidáig nem tapasztaltam semmi olyat, ami negatív irányba billentené a chiptuningról alkotott véleményemet. Ezidáig egyszer volt olyan problémám, hogy megállt az autó a keresztezõdésben. Természetesen egybõl felvillant bennem a kérdés, hogy talán amiatt...? Aztán kiderült, hogy az utólagos rablásgátlóm volt a ludas, ami menet közben lezárt.
Személy szerint ha ki lenne véve az új program, borzasztóan hiányozna, mivel a mostani autóm sokkal dinamikusabb mint chip nélkül. Chip nélkül sokkal lomhább volt, és elviselhetetlen volt a chipeshez képest.
Tudom, mivel egy darabig chip.el jártam, aztán chip nélkül és most megint chip-el.
Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem tesz jót az autónak, vannak alkatrészek, amik gyorsabban kopnak stb. Az én saját döntésem, hogy ennek ellenére módosított programmal rohangálok, és viselem az esetleges következményeit. Nem vagyok kitömve pénzzel, így aztán nem tudom megtenni, hogy ha nagyobb teljesítményre van szükségem, egyszerûen veszek egy nagyobb autót.

Szerintem arról felesleges vitázni, hogy elfogadja-e az AG a tuningot vagy sem. Nem fogadja el. slussz. Én sem fogadnám el. Én mint programozó, ha elkészítek egy programot, és valaki hozzányúl, legyen az Misi bácsi unokája aki látott már billentyûzetet ezért megbízták hogy nyúljon hozzá, vagy egy progmatos übermérnök, én csak arra vállalok garanciát amit én csináltam. Nincs apelláta.
Hogy a módosított programot bírják-e az alkatrészek... Szerintem aki módosíttatja a kocsija "lelkét", az számoljon vele, hogy elõfordulhat depressziós lesz a kicsike. Én csak bízok benne, hogy hagytak egy kis tartalékot a kocsiban, de ha mégsem, akkor én döntöttem úgy, hogy kísérletezek. Ennyi.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 15:07


Én azt hittem itt mindenki a saját véleményét írja le a tuningról /egymás fikázása nélkül/
sokan a tuningról is azt hiszik az csak abból áll, hogy a nyomatékgörbe 3000 fordulattól nyílegyenesen megy fel a max értékig. pedig vannak olyan programok is amik csak a görbét teszik teltebbé, anélkül hogy a max érték változna. /meghagyva a gyári értéket/
mégegyszer, én nem ellenzem és nem is támogatom az ész nélküli tuningot. /és barátom sincs aki programírással foglalkozna/

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 14:53


De jó, hogy nekem semmilyen tapasztalatom nincs a motor tuninggal! Így nem tudok hozzászólni!
Viszont a bontott alkatrészekrõl azért van!
Amit eddig vettem, minden szuper volt és teljesen hibátlan állapotú.
Szóval sztem sörözni kéne télleg, meg a Mester Alpinájában lefosni a bokánkat!


státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 14:46


YELLOW írta: nekem vane gy gyanúm, Zsomby user igencsak egyezik Menyussal... szerintem furcsa, hogy Menyus le lett teremtve és hírtelen regisztrál valaki, aki ugyanazon a párton van... mindegy csak elgondolkoztam...

valakinek engedni kell, mert sosem lesz vége így...

-már vége van,mert én ehhez a témához nem akarok többet huzzá fûzni!!))
-nem vagyunk egy suly csoportba!!
-elnézést kértem,aztán jol van.))

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 14:38


nekem vane gy gyanúm, Zsomby user igencsak egyezik Menyussal... szerintem furcsa, hogy Menyus le lett teremtve és hírtelen regisztrál valaki, aki ugyanazon a párton van... mindegy csak elgondolkoztam...

valakinek engedni kell, mert sosem lesz vége így...

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 14:29


Zsomby írta:
KASZAMester írta: különösebben nem szeretnék reagálni:Menyusbmw!
-1,ugy gondolom hogy én nem bátottalakmeg,de a te hozzá szolásod kissé bánto,alpári,és paraszt!!!
-2,nem hozzád irtam a hsz.-emet,hanem zsombyval beszélgettem!!
-3,-és végül nem öriztünk együtt libát,hogy ilyen hangnemben fikázzál!!
-össze tévesztesz vmi kisfröcsös haveroddal.
-4;és megkérnélek hogy a jövöben ne társalogjunk egymással!-köszönöm))
-5;-majd a többiek lereagálják a hsz.-edet!!


Igaz új vagyok itt, meg nincsen fizetett hirdetésem a fórumon, de Menyusnak igaza volt és köszönöm neki, hogy szólt. Nem fair, hogy törölve lett a HSZ-e, mert akkor KASZAMester összes dízelfikázós HSZ-ét is törölni kéne.
A te stílusod bántó, nem az övé. Nem érdekelnek engem sem bontott alkatrészekbõl összeeszkábáló emberkék véleményezései.
Én megtuningoltattam a dízel BMW-met és örülök neki.

-nekem sincsen itt fizetett hirdetésem!!
-semmi gond urak,ugy érzem,ezzel az áláspontal ketten vagytok-össze-vissza.
-az a baj,hogy egy ilyen közösségi portálon,ahol elvileg beszélgetni,jol érezni jönnének össze elvileg az emberek...,ilyen ökörség miatt,egymás torkának ugranátok!!
-mégegyszer hangsulyoznám,én nem haragszok senkire,ha elolvasnád az ide illõ hsz.-emet,semmi sértõ hangnemet nem ütöttem meg.
-és a bontott "szar"-alkatrészekrõl annyit,hogyha egyszer netán!!-majd össze fossa magát a kettõs tömegû komplett kuplungod,és megnézed majd a bmw.-nél hogy menyiért fognak adni neked,egy zsir uj szettet,mert te ugye csak ilyet raksz be,akkor majd gondoljál rám.
-és a több 100-bontok,akik használt alkatrészeket kinálnak,mindenki szarházi.
-ezzel én befejeztem itt a mondokámat,és elnézést kérnék ha bánto voltam,bárkivel is!!!!

státusz Zsomby

Újonc

Elismertség: 15% (2 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 14:19


KASZAMester írta: különösebben nem szeretnék reagálni:Menyusbmw!
-1,ugy gondolom hogy én nem bátottalakmeg,de a te hozzá szolásod kissé bánto,alpári,és paraszt!!!
-2,nem hozzád irtam a hsz.-emet,hanem zsombyval beszélgettem!!
-3,-és végül nem öriztünk együtt libát,hogy ilyen hangnemben fikázzál!!
-össze tévesztesz vmi kisfröcsös haveroddal.
-4;és megkérnélek hogy a jövöben ne társalogjunk egymással!-köszönöm))
-5;-majd a többiek lereagálják a hsz.-edet!!


Igaz új vagyok itt, meg nincsen fizetett hirdetésem a fórumon, de Menyusnak igaza volt és köszönöm neki, hogy szólt. Nem fair, hogy törölve lett a HSZ-e, mert akkor KASZAMester összes dízelfikázós HSZ-ét is törölni kéne.
A te stílusod bántó, nem az övé. Nem érdekelnek engem sem bontott alkatrészekbõl összeeszkábáló emberkék véleményezései.
Én megtuningoltattam a dízel BMW-met és örülök neki.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 13:06


különösebben nem szeretnék reagálni:Menyusbmw!
-1,ugy gondolom hogy én nem bátottalakmeg,de a te hozzá szolásod kissé bánto,alpári,és paraszt!!!
-2,nem hozzád irtam a hsz.-emet,hanem zsombyval beszélgettem!!
-3,-és végül nem öriztünk együtt libát,hogy ilyen hangnemben fikázzál!!
-össze tévesztesz vmi kisfröcsös haveroddal.
-4;és megkérnélek hogy a jövöben ne társalogjunk egymással!-köszönöm))
-5;-majd a többiek lereagálják a hsz.-edet!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 12:46


KASZAMester írta: -akkor majd egyszer,ha "szépen"-megkérsz,szivesen viszlek egy kört,egy gyári!!!-tuningolt,mindenre kiterjedõ tuningolt bmw.-vel,hogy tudjál különbséget tenni!!
-GARANTÁLOM,HOGY LE FOGOD FOSNI A BOKÁDAT.
-beszarsz,behugyozol,meg bõgsz!

Ha nekiallok fikazni az Alpinet, ez az ajanlat nekem is all? Nem is lakom messze

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 12:08


az világos a motorkülönbségbõl adodó egyéb méreteltérés... mondom nem erre gondoltam, csak magáról a chip-rõl beszélek... megpróbálom máshogy leírni:

pl van egy program, amit telepíteni akarsz, ugye el kell fogadni a szerzõdési feltételeket, amiben le van írva, hogy a gépeden csak eredeti licenszel ellátott programok vannak, máskülönben blablabla... szal lehet a program nem úgy fog futni, illetve bûncselekményt követsz el. ezt így szépen leírják, de tudjuk nem így van, sõt a winfos hiába ajánlja a saját májkrofosos termékeit a kompatibilitás miatt, tudjuk más programmal is elmegy...stb. tehát egyértelmû, hogy adott cég, csak azt fogja jónak találni, amit õ maga gyárt, fejleszt... természetesen lehet, hogy valóban az a legjobb, de nincs kizárva, hogy esetleg más dolog nem mûködne ugyanolyan jól... érted a gondolatmenetem? én nem a chip mellett, vagy ellen beszélek, hanem, hogy teljesen világos, hogy az AG nem fog elismerni semmi olyan módosító eljárást, ami nem az õ fejlesztése, mert akkor maga ellen dolgozik, holott lehet más is jó... és a LEHET szónak mindenhol jelentõsége van

kempelen írta:
YELLOW írta: nah én abban sem lennék biztos, amit "hivatalosan" leközöl a BMW, vagy amit el kell kell mondaniuk az ügyfélszolgálatos kollégáknak, hogy az fedi a valóságot. de ez nem csak a BMW-re igaz hanem minden más gyártóra, akár porszívóra is.
én pl aki már 2 gyárban dolgozott, tudom mi a valóság, ami a színfalak mögött van, és mi az ami kintre kerül infó. Miki úgy tudom te szervízben dolgozol a BMW-nél... de ez nem jelenti azt, hogy minden apró kis titkot tudsz, ami fõhadiszállásokon van, argó mit, hogy gyártanak, ezt valóban csak a fõmérnökök, gyártók tudják, sok esetben talán a fõvezér sem, aki a tulajdonos, mert õt talán nem is érdekli.

az, hogy mit mondanak, mit válaszólnak levélben, vagy máshogy, az inkább marketing, természetes, hogy azt fogják mondani, hogy csak az eredeti gyári, hisz abból van még pénz, inkább rémhírekkel riogatnak képesek rá, csak, hogy ne vegyél kisipar által gyártott cuccot...
én azt mondom, lehet azok is vannak olyan jók, de inkább maguk malmára hajtanak

ezt ne vedd támadásnak, én értem mit mondasz, de sokkal mögébb kell látni egyes dolgoknak... a marketing nagyúr, és sokszor egy BMW szervíz vezetõ se tudja a valós benfentes infókat


Nem egészen értelek Yellow. Azaz értem amit mondasz, de mindennek ellentmond, hogy a te autód féltengelye valószínûleg fele olyan vastag, mint a 330d-jé és a féktárcsák átmérõje sem egyezik. Ezek példák vagy másnéven tények. Nos ha a BMW eltitkolá a valóságot vagy nem foglalkozna a tényekkel, minek lenne ennyi különbség más más motorvariációkhoz illeszett alkatrészek között. Ha pedig az egyszerûséget és az olcsóságot vesszük mindek gyártana ennyi félét.

Talán nem véletlen, hogy a tiéd alá nem tesznek olyan cuccot, mint a mi a 330d alatt van és nem azért mert eltitkolnak valamit, hanem mert az bõven elég ahhoz a motorhoz. Ha pedig több erõt, teljesítményt szeretnél, õk is azt tanácsolnák - nem eltitkolva a tényeket - hogy a tuningot ne a motornál kezd, hanem erõsebb váltó, kuplung, fékek, felfüggesztés....majd csak a végén a motort. Nos ezt hívják tuningnak...


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 12:02


lacaca írta:
hancurozo írta:
kempelen írta:

Bocsánat, ha egyszerûen fogalmazok, de ha nem költhetek még egy vagyont a motorra igazi tuningra - ha már tuningolok -, akkor mit ér az egész? Akkor már csináltassam meg rendesen azt a motortuningot.

Egyébként ez tényleg szélmalomharc a két fanatikus tábor között, soha nem lesz egység ebben az esetben, bár lehet hogy nem is baj. Csippeltessen aki szeretne nyugodtan...


teljesen igazad van. biztos vannak olyan motorok a BMW kínálatában ami tuningolható. DE a tunernek nagyon utánna kell néznie az alkatrészeknek mi az amit még elbír, ill. mire akarja használni. állandóan padlógázzal gyorsítgat, vagy csak biztonsági erõtartalék kell neki egy elb@szott elõzés miatt.
és az is igaz, hogy a tuning sokba kerül. nem elég a motort piszkálni. hozzá kell építeni a féket a futómûvet hajtásláncot./meg is kell állni az autóval, ha már sikerült úton tartani/
mindíg lesznek olyanok akik utánna néznek és felelõsen /esetleg alkatrészek cserélyével is/ piszkálják az autót, és lesznek akik minden elõképzetség nélkül állítják: "bírja ez húúzzáá méég a motoron, füstöl? falura jóóóó ez"


Mielõtt még vállról indítható rakétával lõnétek egymást, ajánlom mindenkinek,hogy lassan, értelmezve olvassa el amit hancúrozó írt ! Sok okosság van a sorok között!!


Szerintem hasonlóról beszélgetünk vagy ahogy már tegnap írta hancurozó, elbeszélünk egymás mellett.
Ha mindent átfogó tuningról van szó és minden lehetséges "akadályt" kiküszöböltünk, akkor tuningoljon akinek van erre nem elég pénze. Nem mellékesen egy valag pénzrõl van szó.
Hogy végletesen egyszerûen fogalmazzak, nem az ilyen átfogó, körültekintõ és átgondolt tuninggal nem értek egyet, hanem azt, amikor ötvenezerért megcsippelem a gépet, oszt mindent bír, minden jó és mindenki aki esetleg végiggondolná milyen hatással lesz az autó egészére az hülye.