autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 21:07


Eloszoris a garanciavesztesre. Azt irtad (nincs kedvem megkeresni azt a hozzaszolast), hogy az obdtuningosok fizetik a hajtaslanc problemat, nekik _szamlaz_ a BMW. Node miert szamlazna, ha garancialis az auto? Jahogy nem garancialis, hanem ok vallalnak a sajat cuccukra garanciat? Igy mindjart mas, tehat elveszik a gyari garanciad, amirol jo ideje szo van. A marketingfogasokat, amikkel lathatoan ugyesen etetnek, szerintem hagyjuk.

MenyusBMW írta: Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
és a befecskendezõkben és turbóban rejlõ tartalék azért van, hogy a konkurensek marketing +lóereire bármikor reagálni tudjanak.


Mint mernok (nem, nem motorokat tervezek, informatikus vagyok) alatamasztom, hogy olyan rendszereknel, ahol csak nagysagrendileg lehet elore tudni a terhelest es valami oknal fogva nem -vagy nem eleg gyorsan- skalazhato, ott mi is a tervezett terheles kb. ketszeresere szoktunk meretezni. Egy autoban egesz pontosan meg lehet mondani, mi a varhato terheles, hulyek lesznek a Fusimusi Bt. hipertuning cuccaira meretezni es ezert a normalisnal 2-2.5x tobb terhelest kibiro (es nyilvan ezaltal mind fejlesztesben mind kivitelezesben jelentosen tobbe kerulo) alkatreszeket tenni. Nyilvan mas kerdes, h ugyancsak koltsegcsokkentesi okokbol (meg a BMW szamara sem fan terem a penz) a kulonbozo tipusokban hasznalt azonos alkatreszeket az erosebb tipus igenybevetelehez tervezik. Az elkeszult alkatreszekben is van nyilvan szoras, a tultervezes inkabb emiatt van, hogy minel kevesebb selejt keszuljon, hihetetlen modon lesz*rjak, hogy Nyomasek Bobo otthon nekiall tuningolgatni az autojat es az igy nyert kokemeny 17 loerot meg biztosan kibirjak az alkatreszek.
Aki komolyan tuningolni akar, igenis szepen csereljen le mindent komolyabbra, amit szukseges es/vagy vegyen eleve erosebb autot. Akinek nem eleg az M3, vegyen M5-ot aztan kesz. Aki meg csak szoszmotolni akar 10-20 loerokkel es ugyerezni, hogy o hudefaszagyerek, mert a gyari rahagyasokat jol kihasznalta es van egy pengeelen tancolo gepe, az viselje kovetkezmenyeit, ha lecsuszik arrol az elrol.
(Ezt csak zarojelben jegyzem meg, mert csak hallottam ilyenrol, bar logikusnak tunik: az egyszeru programozassal tuningolas egyaltalan azert lehetseges, mert az autogyarak kenytelenek ugy beallitani az autoikat, h esetleges rosszabb minosegu uzemanyaggal is mukodjenek.)
Azt hiszem felrohognek, ha ugy kellene megterveznem egy rendszert, hogy az a Bela bacsi altal irt 8 vegtelenciklust is kibirja 2-300hit/sec eseten.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 20:47


na mire visszaértem lecsengett

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:58


Hori írta: na ez kezd érdekes lenni
ebbe a vitába beszálok én is csak elöbb elviszem a kutyát örjöngeni


Én befejeztem.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:33


na ez kezd érdekes lenni
ebbe a vitába beszálok én is csak elöbb elviszem a kutyát örjöngeni


státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:21


bmw320d4 írta:
MenyusBMW írta: [1. Te magyarázol nekem német szövegértésrõl, aki maga nem beszléi a nyelvet velem szemben.
2. Ha a motor meghibásodna, akkor azt BMW szerviz javítja és az OBD Tuning fele számolják el.
3. Beszélnek angolul is. Írj vagy irass nekik mailt és majd másold be a választ, ha mererd!
4. Mivel te nem vagy hivatalos márkaszerviz, így bizony érint az uccsó mondatom.
5. Jó lenne, ha a saját dolgaiddal foglalkoznál és nem esnél neki azoknak akik itt a tuningról akarnak értelmesen beszélni. Te csináltass magadnak egy Antituning Topicot és gyõzködjél ott másokat.
6. Megnézném, hogy az én majd 300 lovas PDF-es 330d Coupemnak menniyvel van több károsanyagkibocsátása, mint a te euro nullás
320d-nek, ha már a környezetszennyezés is téma. Decemberben voltam
ASU-n (ez a német zöldkártya) és csont nélkül átment rajta a kocsim tuninggal.


1. Ha lebuksz a hazugságoddal, mindig visszatámadsz? El kellene ismerni, nem? Gratulálok a német nyelvtudásodhoz!
2. Igen, miután elvesztette a teljes garanciát az autó, megjavítják márkaszervízben és számlázzák. Komolyan gondolod, hogy a bal elsõ ajtóra megmarad a garancia egy tiltott beavatkozás után?
3. Ír a f@szom nekik...
4. Nem érint, de ezt te biztos jobban tudod.
5. A saját dolgaimmal foglalkozok, nekem is BMW-m van. Azért kértem ki a hivatalos véleményeket, hogy a sok hazugságra fény derüljön.
6. Gatula a PDF-es autódhoz! Biztos jó dolog adobe readerrel nézegetni.
Kerek 300 ló? Ez ilyen misztikus szám a tuningiparban?


Felesleges itt high meg low chipekrõl ( Az meg mi? talán programdatei és datendatei? ), programírásról (ezt megnézném, esetleg egy progin keresztüli módosítás) írkálni, aki chipelteni akar az fog is, és ez engem nem érdekel, de ha hazugságokkal vezetik félre a leendõ ügyfeleket

Írsz az autómra egy programot? Olyan 100 lóra lenne szükségem és 250Nm-re. Kaptok rá 1 évet, a pénz nem számít.

Egy kis segítség:
$REFERENZ 00005331C5000000 Q
:020000040000FA
:020000023000CC
:1080000055550000565633332E2E3131028404006C

Na innen kellen folytatni a programírást....


Mirõl beszélsz azon kívül, hogy ékes tanubizonyságát adtad a hozzáállásdonak?
"Ír a f@szom nekik... " GRATULÁKOK!
Szedsz vagy elfelejtettél beszedni valamit,
hogy össze-vissza írsz?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:19


MenyusBMW írta:

1. Te magyarázol nekem német szövegértésrõl, aki maga nem beszléi a nyelvet velem szemben.
2. Ha a motor meghibásodna, akkor azt BMW szerviz javítja és az OBD Tuning fele számolják el.
3. Beszélnek angolul is. Írj vagy irass nekik mailt és majd másold be a választ, ha mererd!
4. Mivel te nem vagy hivatalos márkaszerviz, így bizony érint az uccsó mondatom.
5. Jó lenne, ha a saját dolgaiddal foglalkoznál és nem esnél neki azoknak akik itt a tuningról akarnak értelmesen beszélni. Te csináltass magadnak egy Antituning Topicot és gyõzködjél ott másokat.
6. Megnézném, hogy az én majd 300 lovas PDF-es 330d Coupemnak menniyvel van több károsanyagkibocsátása, mint a te euro nullás
320d-nek, ha már a környezetszennyezés is téma. Decemberben voltam
ASU-n (ez a német zöldkártya) és csont nélkül átment rajta a kocsim tuninggal.


Abba kéne fejezni mostmár ezetete!!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:14


MenyusBMW írta:
Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
n


Hány éves vagy kis Királyfi????


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:14


MenyusBMW írta: [1. Te magyarázol nekem német szövegértésrõl, aki maga nem beszléi a nyelvet velem szemben.
2. Ha a motor meghibásodna, akkor azt BMW szerviz javítja és az OBD Tuning fele számolják el.
3. Beszélnek angolul is. Írj vagy irass nekik mailt és majd másold be a választ, ha mererd!
4. Mivel te nem vagy hivatalos márkaszerviz, így bizony érint az uccsó mondatom.
5. Jó lenne, ha a saját dolgaiddal foglalkoznál és nem esnél neki azoknak akik itt a tuningról akarnak értelmesen beszélni. Te csináltass magadnak egy Antituning Topicot és gyõzködjél ott másokat.
6. Megnézném, hogy az én majd 300 lovas PDF-es 330d Coupemnak menniyvel van több károsanyagkibocsátása, mint a te euro nullás
320d-nek, ha már a környezetszennyezés is téma. Decemberben voltam
ASU-n (ez a német zöldkártya) és csont nélkül átment rajta a kocsim tuninggal.


1. Ha lebuksz a hazugságoddal, mindig visszatámadsz? El kellene ismerni, nem? Gratulálok a német nyelvtudásodhoz!
2. Igen, miután elvesztette a teljes garanciát az autó, megjavítják márkaszervízben és számlázzák. Komolyan gondolod, hogy a bal elsõ ajtóra megmarad a garancia egy tiltott beavatkozás után?
3. Ír a f@szom nekik...
4. Nem érint, de ezt te biztos jobban tudod.
5. A saját dolgaimmal foglalkozok, nekem is BMW-m van. Azért kértem ki a hivatalos véleményeket, hogy a sok hazugságra fény derüljön.
6. Gatula a PDF-es autódhoz! Biztos jó dolog adobe readerrel nézegetni.
Kerek 300 ló? Ez ilyen misztikus szám a tuningiparban?


Felesleges itt high meg low chipekrõl ( Az meg mi? talán programdatei és datendatei? ), programírásról (ezt megnézném, esetleg egy progin keresztüli módosítás) írkálni, aki chipelteni akar az fog is, és ez engem nem érdekel, de ha hazugságokkal vezetik félre a leendõ ügyfeleket

Írsz az autómra egy programot? Olyan 100 lóra lenne szükségem és 250Nm-re. Kaptok rá 1 évet, a pénz nem számít.

Egy kis segítség:
$REFERENZ 00005331C5000000 Q
:020000040000FA
:020000023000CC
:1080000055550000565633332E2E3131028404006C

Na innen kellen folytatni a programírást....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:11


YELLOW írta:
ez a chip is egy olyan dolog, hogy szinte mindenki a sajátjára esküszik (eddig talán BarG volt kivétel, aki sokat próbált már) így realitása úgysem lesz semminek. aki ilyenbe vág az saját felelõsségére teszi, de szerintem annyit nem ér sem a gyári sem a sufnis chip, amennyit elkérnek érte. a mérnökök azért vannak, hogy úgy hangoljanak össze egy autót, hogy a lehetõ legtovább húzza (manapság már nem igaz), persze bármilyen anyagi probléma keresztül húzhatja a számításokat.

én is agyaltam, hogy jee kaphatok potom 50ezerért +10LE-t, de semmit, nem érek el vele, mert akkor is gyenge lesz az autó. jóvanazgyáriba


Igazad van ebben, említeném ehhez Kasza Mester igazmondását:tuningolni csak köbcentivel érdemes, ergó mindenki vegyen olyan autót, amire igénye van és ne utólagos buherálásokkal gondolja a teljesítményt feljebb tornázni. Egyébként minek is, hiszen rendõrállamban élünk,ahol minden méteren szinte,(az adófizetõk pénzébõl a rendõrség gyors meggazdagodásának reményében) sebességmérés folytatódik, hogy a kintfelejtett táblák miatt is pénzt szedhessenek be. Felfordul a gyomrom és köpni tudnék.....

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:11


Robinson írta: Arra vigyázzunk, hogy ne kezdjük egymást sértegetni, illetve egymás torkának ugrani!


Igazad van! Legyünk tárgyilagosak!

Ami a kársoanyagkibocsátást illeti:

123d - 245 Le Digitec 138 gramm
http://www.autobild.de/artikel...74832.html

123d - 203 Le gyári 138 gramm
http://www.bmw.de/de/de/newveh..._data.html

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:04


Arra vigyázzunk, hogy ne kezdjük egymást sértegetni, illetve egymás torkának ugrani!

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 18:03


KASZAMester írta: ugye ezt senki nem hiszi el??!!,hogy egy diesel 20-as motor,ami alapba is már egy kihegyezett motor,és tud 150le.-õt,annak még vannak 2x-es loerõ tartalékai??
-akkor egy 20-as diesel motor lehet közutra,mindennapra akár 300le??!-és tartos lesz!!
-egy 3.2-es alpina motor,6-hengerével meg "csak"-285le.tudna?!
-há hogy van ez urak?!-tuning alpina cégrõl beszélünk!!-gyárirol,és nem Pista bácsi tuningjárol.
no komment.))-ez egy agyamant hülyeség.-nincsen mirõl beszélgetni.


Az elmondottak alapján lehet elbírná a terhelést, de az OBDsek is csak 180 lovasra csinálják a 150 lovas gyárit. A digitec 245 lovat engedélyez a 123d-nek. Ez is csak 2 literes!!!
http://www.autobild.de/artikel...74832.html

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 17:57


bmw320d4 írta:
MenyusBMW írta:
A baj, hogy az AGB-ben nincse semmi ilyen amit mondasz. Biztos a fordító a hibás.
Felhítam hát az OBD Tuning GmbH-t, ahol egy Mayer nevû úr elmondott mindent.

Röviden összefoglalom:

1. A gyári gari a BMW esetében is megmarad az õ tuningjukkal, azonban ha a hajtáslánc (motoral, váltóval) baj lenne, akkor azt õk állják. Minden másra, mint karosszéria, index, klíma pedig a BMW maga fizeti a garis javításokat.
2. Rákérdeztem a tartósságra, amire azt mondta, hogy rég tönkre mentek volna garanciális térítésben, ha nem lenne ugyanolyan tartós a tuning után az autó, mint elõtte.
3. Megkérdeztem, hogy miként lehetséges ennyivel több erõt kihozni.
Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
és a befecskendezõkben és turbóban rejlõ tartalék azért van, hogy a konkurensek marketing +lóereire bármikor reagálni tudjanak.

Szóval van olyan tuning, ami nem okoz gari vesztést, habár itt aligha van olyan user akinek ilyen kocsija van. Tehát fölös az egész vita.

ELLENBEN mindenki mást, mint hivatalos BMW szerzõdéses partnert a BMW AG NEM ismer el! Semilyen szerelõt!! Teljes a garanciavesztés!!!
Ellenben


Szövegértési problémák vannak itt, nem is kicsit....

Az "AGB"-s rész arról szól hogy nézd meg a gyártó feltételeit.
A gyártó feltételeit pedig már leírtam, de ha nem hiszed nézd meg a TIS-ben.

Ha az óbédések cserélik a motort és a hajtásláncot gariban, akkor már el is ismerték ( és te is) hogy nincs gyári garancia.

2 napja arról van szó, hogy nincsenek elismert "tunerek", nem pedig a tartósságról, milyenségrõl, szervízekrõl stb..

A többi motorfejlesztõs, 2-2,5 x-es, tartalék, meg marketinges szöveg viccnek jó csak, másra nem.

Az utolsó mondatod meg nem érdekel, engem nem érint....


1. Te magyarázol nekem német szövegértésrõl, aki maga nem beszléi a nyelvet velem szemben.
2. Ha a motor meghibásodna, akkor azt BMW szerviz javítja és az OBD Tuning fele számolják el.
3. Beszélnek angolul is. Írj vagy irass nekik mailt és majd másold be a választ, ha mererd!
4. Mivel te nem vagy hivatalos márkaszerviz, így bizony érint az uccsó mondatom.
5. Jó lenne, ha a saját dolgaiddal foglalkoznál és nem esnél neki azoknak akik itt a tuningról akarnak értelmesen beszélni. Te csináltass magadnak egy Antituning Topicot és gyõzködjél ott másokat.
6. Megnézném, hogy az én majd 300 lovas PDF-es 330d Coupemnak menniyvel van több károsanyagkibocsátása, mint a te euro nullás
320d-nek, ha már a környezetszennyezés is téma. Decemberben voltam
ASU-n (ez a német zöldkártya) és csont nélkül átment rajta a kocsim tuninggal.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 17:47


ugye ezt senki nem hiszi el??!!,hogy egy diesel 20-as motor,ami alapba is már egy kihegyezett motor,és tud 150le.-õt,annak még vannak 2x-es loerõ tartalékai??
-akkor egy 20-as diesel motor lehet közutra,mindennapra akár 300le??!-és tartos lesz!!
-egy 3.2-es alpina motor,6-hengerével meg "csak"-285le.tudna?!
-há hogy van ez urak?!-tuning alpina cégrõl beszélünk!!-gyárirol,és nem Pista bácsi tuningjárol.
no komment.))-ez egy agyamant hülyeség.-nincsen mirõl beszélgetni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 17:16


MenyusBMW írta:
A baj, hogy az AGB-ben nincse semmi ilyen amit mondasz. Biztos a fordító a hibás.
Felhítam hát az OBD Tuning GmbH-t, ahol egy Mayer nevû úr elmondott mindent.

Röviden összefoglalom:

1. A gyári gari a BMW esetében is megmarad az õ tuningjukkal, azonban ha a hajtáslánc (motoral, váltóval) baj lenne, akkor azt õk állják. Minden másra, mint karosszéria, index, klíma pedig a BMW maga fizeti a garis javításokat.
2. Rákérdeztem a tartósságra, amire azt mondta, hogy rég tönkre mentek volna garanciális térítésben, ha nem lenne ugyanolyan tartós a tuning után az autó, mint elõtte.
3. Megkérdeztem, hogy miként lehetséges ennyivel több erõt kihozni.
Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
és a befecskendezõkben és turbóban rejlõ tartalék azért van, hogy a konkurensek marketing +lóereire bármikor reagálni tudjanak.

Szóval van olyan tuning, ami nem okoz gari vesztést, habár itt aligha van olyan user akinek ilyen kocsija van. Tehát fölös az egész vita.

ELLENBEN mindenki mást, mint hivatalos BMW szerzõdéses partnert a BMW AG NEM ismer el! Semilyen szerelõt!! Teljes a garanciavesztés!!!
Ellenben


Szövegértési problémák vannak itt, nem is kicsit....

Az "AGB"-s rész arról szól hogy nézd meg a gyártó feltételeit.
A gyártó feltételeit pedig már leírtam, de ha nem hiszed nézd meg a TIS-ben.

Ha az óbédések cserélik a motort és a hajtásláncot gariban, akkor már el is ismerték ( és te is) hogy nincs gyári garancia.

2 napja arról van szó, hogy nincsenek elismert "tunerek", nem pedig a tartósságról, milyenségrõl, szervízekrõl stb..

A többi motorfejlesztõs, 2-2,5 x-es, tartalék, meg marketinges szöveg viccnek jó csak, másra nem.

Az utolsó mondatod meg nem érdekel, engem nem érint....