státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 09:02


KASZAMester írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként.

azt ha valaki 20 ezrenként kikapartatja a kerregõbõl a pakurát azt én nem a vigyázok a kocsimra címszavakkal illetném
az én utazóm nem átlag 200 és nem is dízel, mégis max 10ezrenként lecserélem az olajat.

-ha már az olaj serénél járunk,az alpináimba full-bmw sintetik olaj valo-0W-30-as,aminek literje 3500ft!,mégis lecsrélem 8-10ezrenként!!,de meg is lehet nézni a motor belselyét,nincsen benne lerakodás,kox,meg olaj sár!,olyan mint a patyolat,és meg is hálálják.
-én,még az alpinákkal se járok 200-as utazokkal,pedig van pár bmw.-m,amelyikkel bõven lehetne.
-egy biztos,minden féle sértõdötségre utaloan irom,hogy Menyus-sporttársunktol,én biztosan nem vennék autot!-attol fügetlenül hogy dieselt alapbol nem vennék.


Kimondta, hogy eladnám neked a kocsimat? Ha nem lennének dízel BMWk, akkor becsukhatnád a boltot, ezt te is tudod. A BMWk többsége jó 10 éve dízel. És mivel a BMW gyártja a világ legjobb dízelmotorjait ez nem is csoda! Soha nem kellene nekem már benzines. Kimegyek a pályára 100nál betolom a hatodikat és még váltanom sem kell, he nem akarok. Brutál nyomaték, nevetséges fogyasztással párosulva. Ez a BMW dízel chippel!

YouTube videó

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 08:38


vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként.

azt ha valaki 20 ezrenként kikapartatja a kerregõbõl a pakurát azt én nem a vigyázok a kocsimra címszavakkal illetném
az én utazóm nem átlag 200 és nem is dízel, mégis max 10ezrenként lecserélem az olajat.


A különbség csak annyi, hogy a te kocsid motorja egy 20 évvel régebbi konstrukció, mint az enyém. A tied 140nél annyit pörög, mint az enyém 200nál. Én hosszú távon használom a kocsit, pöc-röff és többszáz kmt utazom legtöbbször. Amikor 20ezrenként cseréltetem az olajat általában még 17-18ezret ír ki szervizig, amit a BMW talált ki HIVATALOSAN! Szóval nem jó a HIVATALOS BMW kitaláció? Miket tud meg itt az ember. Egyik nap az a jó, amit a BMW hirdet, másik nap meg az amit mások állítanak.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 08:17


vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként.

azt ha valaki 20 ezrenként kikapartatja a kerregõbõl a pakurát azt én nem a vigyázok a kocsimra címszavakkal illetném
az én utazóm nem átlag 200 és nem is dízel, mégis max 10ezrenként lecserélem az olajat.

-ha már az olaj serénél járunk,az alpináimba full-bmw sintetik olaj valo-0W-30-as,aminek literje 3500ft!,mégis lecsrélem 8-10ezrenként!!,de meg is lehet nézni a motor belselyét,nincsen benne lerakodás,kox,meg olaj sár!,olyan mint a patyolat,és meg is hálálják.
-én,még az alpinákkal se járok 200-as utazokkal,pedig van pár bmw.-m,amelyikkel bõven lehetne.
-egy biztos,minden féle sértõdötségre utaloan irom,hogy Menyus-sporttársunktol,én biztosan nem vennék autot!-attol fügetlenül hogy dieselt alapbol nem vennék.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 08:07


MenyusBMW írta:
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként.

azt ha valaki 20 ezrenként kikapartatja a kerregõbõl a pakurát azt én nem a vigyázok a kocsimra címszavakkal illetném
az én utazóm nem átlag 200 és nem is dízel, mégis max 10ezrenként lecserélem az olajat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 07:15


jajj azt elhiszem... án amúgyis szinte kopaszra vágom egy M5-ért vállalom, ha megkopaszodok sõt M3 is elég... szólj ha kell munkaerõ

nah nem OFF-olok már mert kipenderítenek

Tjani írta:
YELLOW írta: valami maffia szervezetben vagyol benne don carleone?

Tjani írta:
csatis1 írta:
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót


Irigyellek, hogy neked nem anyagi kérdés egy M5 vásárlása!


Sok mindent feladtam a munkámért, de az autókat imádom, és sajnos a megjelenés sokat számít, ha üzletet akar kötni az ember

Te lehet nyugodtabban alszol mint én


Szerencsére nem takarmány keverõ, kisállat eledel gyártó üzemeket építünk, csak mire összeáll egy ilyen kóceráj kihullik az ember haja


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 07:08


[quote="YELLOW"]valami maffia szervezetben vagyol benne don carleone?

[quote="Tjani"][quote="csatis1"]
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 20:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 06:58


valami maffia szervezetben vagyol benne don carleone?

Tjani írta:
csatis1 írta:
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót


Irigyellek, hogy neked nem anyagi kérdés egy M5 vásárlása!


Sok mindent feladtam a munkámért, de az autókat imádom, és sajnos a megjelenés sokat számít, ha üzletet akar kötni az ember

Te lehet nyugodtabban alszol mint én



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 06:50


MenyusBMW írta:
általában 200 feletti átlag utazóval
Persze vigyázok a kocsimra
olajcsere 20ezrenként.


Vigyázol rá ezekkel a paraméterekkel?????? Biztosan nem venném meg!

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 23:57


persze-persze-mindenféle sértés nélkül irtam,eszem ágában se volt bárkit is megsérteni!!!
-remélem nem is tettem!!!!

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 23:42


Tjani írta:
hil írta:
Tjani írta:
hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


KÖSZI hIL a hozászolást csak az a gond, hogy amikor autót kellett vennem sürgõsen sajna nem találtam nekem megfelelõ felszereltségû
autót 3d-t manuál váltóval lehet bunkó vagyok, de szeretem a manuális váltót
Sokat járok Romániába / Nagybánya / és környékére azért vettem BMW of road cart hátha jobban bírja a futómûve a fasza utakat
Kb. 6-7 hóhap végzek a melóval aztán jöhet az M 5 bömös és nem sírok a lovak után


Gondolom olvastad a nemrég lecsendesült vitát, kérdésedre is benne van a válasz. Mivel élettartamra méreteznek tervezéskor, nincs, vagy nagyon kevés tartalék van benne, buta dolog azt gondolni, hogy a tuningal megnövelt teljesítményt a hajtáslánc hosszú távon is tolerálja. Jó, azt mondják, hogy nem tapossák szét az autót. Igen, szándékosan nem, mert észre sem veszik a túlterhelést, pl induláskor, emelkedõn felefelé haladva, stb, amire hamarabb reményre kerül valami és akkor azt mondják: szar ez a márka (nem feltétlen BMW). Na ez az többek között, amit egyik gyártó sem vállal be feleslegesen, túlméretezni pedig nem akar, nem is fog, mert az a saját nyereségét csökkentené.
Az E36-ok még 20 évesen is mûködõ autók, a 46 is viszonylag hosszabb élettartamra lett méretezve, de az újabb autók talán 20 éves korukra már csak emlékek lesznek.... De az nem csak a BMW-nél van így, ezt az élettartamosdit a Japánok kezdték igen hatékonyan alkalmazni.
Én magam már bocsánat, de erõsen motortuning ellenes vagyok, de mindenki azt csinál az autójával, amit akar, az az õ döntése, az õ pénztárcája bánja, de hülyeséggel nem kéne traktálnia másokat.


Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót
Pár hónap az x3 mehet a piacra jöhet az M5 mivel Spanyolba épít üzemet a cégem, országúti cirkálóra lesz szükségem, innentõl kezdve nem érdekel a tuning


Én elfogadom a tényt, hogy se neked Jani, se másnak nincs itt gondja a tuningolt kocsival, ha jó a program. Mondjuk az furcsa, hogy csak tuning ellenesek szólnak hozzá, akik zömmel nem is tuningoltattak még ráadásul.
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként. Bírja a váltó, a kuplung a fék a turbó, a DPF. Egyedül az egyik ablakemelõ kapcsolót kellett eddig cserélni, mert rakoncátlankodott. Biztos az is a tuning miatt.

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 22:44


[quote="csatis1"]
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 20:43

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 22:34


Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót


Irigyellek, hogy neked nem anyagi kérdés egy M5 vásárlása!

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 22:27


[quote="hil"][quote="Tjani"]
hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 20:44

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 21:58


Tjani írta:
hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


KÖSZI hIL a hozászolást csak az a gond, hogy amikor autót kellett vennem sürgõsen sajna nem találtam nekem megfelelõ felszereltségû
autót 3d-t manuál váltóval lehet bunkó vagyok, de szeretem a manuális váltót
Sokat járok Romániába / Nagybánya / és környékére azért vettem BMW of road cart hátha jobban bírja a futómûve a fasza utakat
Kb. 6-7 hóhap végzek a melóval aztán jöhet az M 5 bömös és nem sírok a lovak után


Gondolom olvastad a nemrég lecsendesült vitát, kérdésedre is benne van a válasz. Mivel élettartamra méreteznek tervezéskor, nincs, vagy nagyon kevés tartalék van benne, buta dolog azt gondolni, hogy a tuningal megnövelt teljesítményt a hajtáslánc hosszú távon is tolerálja. Jó, azt mondják, hogy nem tapossák szét az autót. Igen, szándékosan nem, mert észre sem veszik a túlterhelést, pl induláskor, emelkedõn felefelé haladva, stb, amire hamarabb reményre kerül valami és akkor azt mondják: szar ez a márka (nem feltétlen BMW). Na ez az többek között, amit egyik gyártó sem vállal be feleslegesen, túlméretezni pedig nem akar, nem is fog, mert az a saját nyereségét csökkentené.
Az E36-ok még 20 évesen is mûködõ autók, a 46 is viszonylag hosszabb élettartamra lett méretezve, de az újabb autók talán 20 éves korukra már csak emlékek lesznek.... De az nem csak a BMW-nél van így, ezt az élettartamosdit a Japánok kezdték igen hatékonyan alkalmazni.
Én magam már bocsánat, de erõsen motortuning ellenes vagyok, de mindenki azt csinál az autójával, amit akar, az az õ döntése, az õ pénztárcája bánja, de hülyeséggel nem kéne traktálnia másokat.

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 21:45


hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


KÖSZI hIL a hozászolást csak az a gond, hogy amikor autót kellett vennem sürgõsen sajna nem találtam nekem megfelelõ felszereltségû
autót 3d-t manuál váltóval lehet bunkó vagyok, de szeretem a manuális váltót

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 20:45