státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2015. április 10. péntek, 10:19


sziasztok
E46 lengőkart kéne cserélnem.
bárdinál ha nézem adatbázist 2 félét különböztet meg a sima futóművest és a M-est.
na de hogy állapítsam meg hogy az én autómban milyen van most? (lehet nem is gyári van benn)

vagy a lengőkar nem különbözik a két típusú futóműnél?


Suso27
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Suso27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. április 02. csütörtök, 20:09


Sziasztok kerdesem a kovetkezo lenne !
Difit kene cserelnem mert bug egy kicsit , ettöl razhat az auto ? Most fogok silenteket is cserelni 2 mintha kilagyult volna , csak hogy ne lepödjek meg ha szilent csere utan is raz . Meg a szerelö azt mondta szerezzek be egy bontottat mert felujitani eleg maceras . Ö nem ert hozza vagy tenyleg eleg cumi?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. április 02. csütörtök, 05:31


Rick25 írta:
laleeboy írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

E46 318Ci-m van teljesen normál futóművel. Az autó eleje "áll" egy kicsit, ezért arra gondoltam, hogy vagy kicserélem mind a négy rugót (de csak a rugókat és semmi mást) M-esre, vagy ha esetleg a hátsó törött akkor azt cserélem. Kérdéseim:
- hogy lehet megállapítani, hogy törött-e a rugó hátul
- ha M-es cserét csinálok akkor bontottat vennék (nem tudom érdemes-e), milyen színkódú rugót kell venni.
Van valaki aki csinált már hasonló cserét?

Üdv!


Ha törött a rugó akkor azt látni fogod általában az első 1 menet szokott letörni ami az ütköző guminál van.

http://p.coldline.hu/2013/04/2...55fSmx.jpg

Ha jól tudom akkor az M-tech rugók kék csíkkal vannak jelölve


Köszi az infót. Még annyit, hogy rugócsere esetében (normált M-esre) kell-e mást futóműelemet cserélni? Illetve van-e biztos infód arról, hogy pontosan hány mm-t ültet az M-es rugó a normálhoz képest - azért kérdezem mert annyira nem szeretném ha nagyon mélyen ülne az aknafedelek és egyéb dolgok miatt.



15mm-t ültet. (bár egy másik helyen valakinek nem csinált semmit) persze ha most az M-tech-ről van szó. mást nem kell cserélni, bár tény, hogy a saját M-tech gátlóival van összhangban. (pl a régi elfáradt gyári rugókkal lehet jobban ül az autó, mint ahogy az M-tech-kel fog)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Rick25

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. április 02. csütörtök, 00:04


laleeboy írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

E46 318Ci-m van teljesen normál futóművel. Az autó eleje "áll" egy kicsit, ezért arra gondoltam, hogy vagy kicserélem mind a négy rugót (de csak a rugókat és semmi mást) M-esre, vagy ha esetleg a hátsó törött akkor azt cserélem. Kérdéseim:
- hogy lehet megállapítani, hogy törött-e a rugó hátul
- ha M-es cserét csinálok akkor bontottat vennék (nem tudom érdemes-e), milyen színkódú rugót kell venni.
Van valaki aki csinált már hasonló cserét?

Üdv!


Ha törött a rugó akkor azt látni fogod általában az első 1 menet szokott letörni ami az ütköző guminál van.

http://p.coldline.hu/2013/04/2...55fSmx.jpg

Ha jól tudom akkor az M-tech rugók kék csíkkal vannak jelölve


Köszi az infót. Még annyit, hogy rugócsere esetében (normált M-esre) kell-e mást futóműelemet cserélni? Illetve van-e biztos infód arról, hogy pontosan hány mm-t ültet az M-es rugó a normálhoz képest - azért kérdezem mert annyira nem szeretném ha nagyon mélyen ülne az aknafedelek és egyéb dolgok miatt.





laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 15:00


Rick25 írta: Sziasztok!

E46 318Ci-m van teljesen normál futóművel. Az autó eleje "áll" egy kicsit, ezért arra gondoltam, hogy vagy kicserélem mind a négy rugót (de csak a rugókat és semmi mást) M-esre, vagy ha esetleg a hátsó törött akkor azt cserélem. Kérdéseim:
- hogy lehet megállapítani, hogy törött-e a rugó hátul
- ha M-es cserét csinálok akkor bontottat vennék (nem tudom érdemes-e), milyen színkódú rugót kell venni.
Van valaki aki csinált már hasonló cserét?

Üdv!


Ha törött a rugó akkor azt látni fogod általában az első 1 menet szokott letörni ami az ütköző guminál van.

http://p.coldline.hu/2013/04/2...55fSmx.jpg

Ha jól tudom akkor az M-tech rugók kék csíkkal vannak jelölve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Rick25

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 02:17


Sziasztok!

E46 318Ci-m van teljesen normál futóművel. Az autó eleje "áll" egy kicsit, ezért arra gondoltam, hogy vagy kicserélem mind a négy rugót (de csak a rugókat és semmi mást) M-esre, vagy ha esetleg a hátsó törött akkor azt cserélem. Kérdéseim:
- hogy lehet megállapítani, hogy törött-e a rugó hátul
- ha M-es cserét csinálok akkor bontottat vennék (nem tudom érdemes-e), milyen színkódú rugót kell venni.
Van valaki aki csinált már hasonló cserét?

Üdv!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 11:05


YELLOW írta:
attilavagyok írta: sziasztok segítségeteket kérném 320ci se-met építgetem szeretnék alá lsd difit egy m3-as alol megvettem a difit azután a kardánt mert nem stimmelt, ezután a futómű keretet és a féltengelyeket, a kérdésem az lenne hogy kell e még valamit cserélnem ezeken kívül gondolok itt pl.:kerékagy, lengőkar vagy más nem fog stimmelni, vagy elkezdhetem összerakni?


vehettél volna egy komplett M3-at is... kevesebb cécó lett volna


Vagy megkeresni bal!nt-ot valahol

http://www.powerfanatics.com/f....php?t=461

Ő csinál E46 sperrt




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 10:01


attilavagyok írta: sziasztok segítségeteket kérném 320ci se-met építgetem szeretnék alá lsd difit egy m3-as alol megvettem a difit azután a kardánt mert nem stimmelt, ezután a futómű keretet és a féltengelyeket, a kérdésem az lenne hogy kell e még valamit cserélnem ezeken kívül gondolok itt pl.:kerékagy, lengőkar vagy más nem fog stimmelni, vagy elkezdhetem összerakni?


vehettél volna egy komplett M3-at is... kevesebb cécó lett volna

attilavagyok
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz attilavagyok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 01:20


sziasztok segítségeteket kérném 320ci se-met építgetem szeretnék alá lsd difit egy m3-as alol megvettem a difit azután a kardánt mert nem stimmelt, ezután a futómű keretet és a féltengelyeket, a kérdésem az lenne hogy kell e még valamit cserélnem ezeken kívül gondolok itt pl.:kerékagy, lengőkar vagy más nem fog stimmelni, vagy elkezdhetem összerakni?

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. október 22. kedd, 13:29


Sziasztok!

Azlenne a kérdésem, h M-paketos bömöst szerenék vásárolni, nemsokára! )
Tudom h gyárilag van ültetve, itt olvastam, h 1.5 cm. 18-as felnik akarok amdj rárak, M-est, és azzal mennyi a rés a kerék emg a járatnál, kitölti szépen? Akinem ígyvan megcsinálva az irjon már!

Köszönöm elöre is!

The_King
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz The_King

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 22:26


m_attila írta:
Robinson írta:
baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


A gyári m-es futómű kőkemény másfél cm-t ültet az autón... Amúgy hiába m-pakettes egy bömös, általában akkor csin benne m-es futómű. Nagyon ritka. Ha le van ültetve látványosan, az nem gyári.


Én M futomű nélkül még nem láttam m packettes bmw t

Nekem m-packettes a kocsi, m-es futóművel, és a legalacsonyabb pontja 12 cm-re van a földtől! (az első lökös közepén mérve) Ez még nem olyan vészes, a mindennapos közlekedésre még éppen alkalmas. De ettől jobban már én sem tenném le, mert a kapubejáróknál azért így is vigyázni kell vele!
A futómű alkatrészek értelem szerűen drágábbak is hozzá, olyan 40% van köztük!




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 15:35


baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


Ez az autó ami a profilodba van, nem a Szerencs utcánál áll a kereskedésbe ? tegnap még ott láttam.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 05. szerda, 19:16

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 14:31


m_attila írta:
Robinson írta:
baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


A gyári m-es futómű kőkemény másfél cm-t ültet az autón... Amúgy hiába m-pakettes egy bömös, általában akkor csin benne m-es futómű. Nagyon ritka. Ha le van ültetve látványosan, az nem gyári.


Én M futomű nélkül még nem láttam m packettes bmw t


nagyon odafigyelsz a barátaidra..

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 13:27


Robinson írta:
baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


A gyári m-es futómű kőkemény másfél cm-t ültet az autón... Amúgy hiába m-pakettes egy bömös, általában akkor csin benne m-es futómű. Nagyon ritka. Ha le van ültetve látványosan, az nem gyári.


Én M futomű nélkül még nem láttam m packettes bmw t

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 10:54


baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


A gyári m-es futómű kőkemény másfél cm-t ültet az autón... Amúgy hiába m-pakettes egy bömös, általában akkor csin benne m-es futómű. Nagyon ritka. Ha le van ültetve látványosan, az nem gyári.