Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 11:58


norbeee írta:
Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok


Mi volt a jele annak, hogy beszakadt a pillangó csitt csatt, mintha a vezérlés szakadt volna el?

Nem hiányzik ez a pillangó ha kiszedjük?



norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 10:58


Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 09:00


vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 08:21


Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 07:49


Brad85 írta:
hancurozo írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

szerintem amirõl te beszélsz az a facelift-es diesel szívócsnkjában lévõ pillangószelep. és az ha letörik /sajna fordult már elõ/ beszívja a motor.


Remélem igazad lesz...


Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 10:54


zacsi78 írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,tudja valaki miért ragad be a gáz pedál? Alap helyzetből nehezen akar el indulni.



na most ez faceliftes, avagy sem? ha nem, akkor valszeg bowden-es a gázpedál, arra felé kell keresni, valahol szorulhat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz zacsi78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 10:46


Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,tudja valaki miért ragad be a gáz pedál? Alap helyzetből nehezen akar el indulni.


Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2010. július 26. hétfő, 21:25


Hali.

Nekem is 2001-es (4 havi) 320d-m van.
En mar szetszedtem a szivocsonkot amikor kitisztitottam, es nem volt benne ez a pillangoszelep.
A 2001 9. hotol a facelift-es modellekben van benne.

minden jot


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Sira

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. június 03. csütörtök, 08:27


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 1200-1800-as fordulat között furcsa csörgős/sipolós hangot hallok a motortérből, esetleg valaki nem találkozott hasonló problémával? Nagyszervíz megvolt, le lett cserélve az összes szíj, olaj, olajszűrő stb.! Egy ideig nem volt hangja aztán a szervíz után pár nappal megint előjött. 2003/12 BMW e46 150le 170eKm

Válaszokat/tanácsokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 21:53


hancurozo írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

szerintem amirõl te beszélsz az a facelift-es diesel szívócsnkjában lévõ pillangószelep. és az ha letörik /sajna fordult már elõ/ beszívja a motor.


Remélem igazad lesz...

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 20:33


Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?


Én ezt még csak 30d-nél hallottam!A 20d is??

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 17:22


Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

szerintem amirõl te beszélsz az a facelift-es diesel szívócsnkjában lévõ pillangószelep. és az ha letörik /sajna fordult már elõ/ beszívja a motor.

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 15:23


Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. július 07. kedd, 18:33


BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?


Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat



Nyugodtan engedd szabadra!


Akkor,
- mázlista eset: csak a szíj van megkopva
- vezetõgörgõk, feszítõk
- generátorod csapágya
- klíma mágneskuplungja vagy a klímakompresszor csapágya, belseje
- kéttömegû lendkereked
- vízpumpa
- vezérmûlánc feszítõ, vezetõ, mittoménmi

Vannak tételek, amik nem mosolyfakasztóak ....


Az biztos hogy a szíj brutális állapotban van,de úgyse úszom meg ennyivel.. :o

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. július 07. kedd, 18:05


Padre323i írta:
BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?


Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat



Nyugodtan engedd szabadra!


Akkor,
- mázlista eset: csak a szíj van megkopva
- vezetõgörgõk, feszítõk
- generátorod csapágya
- klíma mágneskuplungja vagy a klímakompresszor csapágya, belseje
- kéttömegû lendkereked
- vízpumpa
- vezérmûlánc feszítõ, vezetõ, mittoménmi

Vannak tételek, amik nem mosolyfakasztóak ....