K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 00:58


tomy320ci írta: Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.


nálam is, szinte szóról-szóra így.

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 00:03


Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 18:14


anubisz írta:
tomy320ci írta:
hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..


Ha márkaszervizbe csinálnák 300 lenne. Csak viszonyításnak, Egy 350Ft tömítést az olajszűrő ház alatt 25000 ért cseréltek ki. Egy olaj leeresztő csavar csere ( csavart én vittem ) 8 ezer . És csak leengedte az olajat, betekerte, és visszaöntötte.
Hátsó kézifék rögzítő pofák cseréje, 25 000 körül. ez a 25 ezres szorzó érdekes, mert az ablak emelő szerkezet cserére is annyit mondtak, 1 ajtóba!
Arról nem is beszélve, hogy gondolom ebbe már benne van a futómű állítás, amit biztos kell csinálni utána, ami szintén nem a 3 ezres kategória. Van ott munka bőven. 100 ezer nem durva ár.


Gondolom, hogy márkaszervizben sok lenne. De én nem vagyok veréb. Mindennek utána járok, hogy ne verjenek át. Egyébként egy ismerős fogja csinálni, sztem nagyon barátságos áron. Majd leírom hogy milyen lett és mennyi volt. És ha valaki találkozik ilyen hibával, akkor tudom majd ajánlani őket

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 18:13


tomy320ci írta:
BarG írta:
tomy320ci írta:
hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..


Ne haragudj, de olyan korú autód van, amit ha ma megnézetsz szakemberrel és minden rendben van, holnap kieshet belőle a motor akár. Ezzel az E46-oknál már mindnyájunknak tudatában kell lenni. Jobb, ha van tarcsiba 2-3k a fiókban. De vigasztaljon a tudat, hogy ennyiért komplett motort kapsz bontóból, garantáltan kevés kilométerest, porszárazat ....


Persze, nem mai darab! Pont azért mertem megvenni egy ilyen korú autót mert Bmw! Azért ne essen már szét! És nyilván benne van a pakliban, hogy rá kell költeni, csak bíztam benne hogy ekkora volumenűt nem az első 1-2 hónapban kell. Sorry ez nálam nem annyira természetes. Direkt azért vadásztam 4 hónapig, hogy az ilyesmit elkerüljem. De mind1. Megcsináltatom, bízom benne hogy faszán meg tudják majd csinálni, mert eladni semmi képpen nem szeretném..


Szerintem az a jó taktika, ha nem hagyod összegyűlni a problémákat. Mert a kezeletlen probléma további hibákat generálhat, amit ma megjavíttathatsz "N" Ft-ból, az holnap "N+M" Ft-ba fog kerülni.

Egy ilyen korú autónál a jó választáshoz valójában szerencse kell. Sokan azt hiszik, hogy majd ők jól okosan, meg ügyesen kiválasztják a tuti gépet, de valójában csak szerencséjük volt. Sokan igen görcsösen törekszenek a "hibátlan" gép kiválasztására, pedig jobban járnának, ha bevállalnának valami kisebb, vagy nagyobb, de ismert hibát, amit bevallanak.

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 17:59


BarG írta:
tomy320ci írta:
hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..


Ne haragudj, de olyan korú autód van, amit ha ma megnézetsz szakemberrel és minden rendben van, holnap kieshet belőle a motor akár. Ezzel az E46-oknál már mindnyájunknak tudatában kell lenni. Jobb, ha van tarcsiba 2-3k a fiókban. De vigasztaljon a tudat, hogy ennyiért komplett motort kapsz bontóból, garantáltan kevés kilométerest, porszárazat ....


Persze, nem mai darab! Pont azért mertem megvenni egy ilyen korú autót mert Bmw! Azért ne essen már szét! És nyilván benne van a pakliban, hogy rá kell költeni, csak bíztam benne hogy ekkora volumenűt nem az első 1-2 hónapban kell. Sorry ez nálam nem annyira természetes. Direkt azért vadásztam 4 hónapig, hogy az ilyesmit elkerüljem. De mind1. Megcsináltatom, bízom benne hogy faszán meg tudják majd csinálni, mert eladni semmi képpen nem szeretném..

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 17:53


tomy320ci írta:
hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..


Ne haragudj, de olyan korú autód van, amit ha ma megnézetsz szakemberrel és minden rendben van, holnap kieshet belőle a motor akár. Ezzel az E46-oknál már mindnyájunknak tudatában kell lenni. Jobb, ha van tarcsiba 2-3k a fiókban. De vigasztaljon a tudat, hogy ennyiért komplett motort kapsz bontóból, garantáltan kevés kilométerest, porszárazat ....

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 17:45


hil írta:
tomy320ci írta:

100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..

Szia!
Nekem ezt mondták (én nem vagyok érintett ebben a kiszakadásban, csak beszélgettünk róla), de gondolj bele: az egész hátsó futóművet ki kell szedni, ami nem kis munka.



Tavaly nyáron kiszedettem a hátsó futóművemet, mert minden szilentet kicseréltettem. Egésznapos szórakozás volt, jó, leginkább a szilentek kirobbantása volt időigényes.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 22:05


tomy320ci írta:
hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..


Ha márkaszervizbe csinálnák 300 lenne. Csak viszonyításnak, Egy 350Ft tömítést az olajszűrő ház alatt 25000 ért cseréltek ki. Egy olaj leeresztő csavar csere ( csavart én vittem ) 8 ezer . És csak leengedte az olajat, betekerte, és visszaöntötte.
Hátsó kézifék rögzítő pofák cseréje, 25 000 körül. ez a 25 ezres szorzó érdekes, mert az ablak emelő szerkezet cserére is annyit mondtak, 1 ajtóba!
Arról nem is beszélve, hogy gondolom ebbe már benne van a futómű állítás, amit biztos kell csinálni utána, ami szintén nem a 3 ezres kategória. Van ott munka bőven. 100 ezer nem durva ár.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 21:43


tomy320ci írta:

100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..

Szia!
Nekem ezt mondták (én nem vagyok érintett ebben a kiszakadásban, csak beszélgettünk róla), de gondolj bele: az egész hátsó futóművet ki kell szedni, ami nem kis munka.



tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 21:16


hil írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



100 ezer? Komoly. 1 Hónapja van nálam az autó:S. Ráadásul átnézettem szervízbe, hogy ne legyen semmi komoly baja..Most nagyon mérges vagyok..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 20:22


tomy320ci írta: Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..


Szia!
Én az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, tudják is javítani. Kb 100 000 pénzike és két nap, mert az egyik nap lebontják a hátsó futóművet, megcsinálják, másik nap visszarakják. Ők azért két napig csinálják ezt, mert két műszakban dolgoznak, és amelyik csapat kiszereli, másnap az rakja vissza.



tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 17:36


Sziasztok!
Ugyan az a problémám, mint az előttem lévő 2 hozzászólónak. Valami koppanó, kopogó hangot hallottam a hátsó futómű felől, ezért elvittem szerelőhöz szilent csere reményében:S, de kiderült hogy a hátsó futómű kezd elválni a kasztnitól. A szerelőm is csak kamillázott, mert csak hallott erről, viszont nem látott még ilyet. Nem örülök hogy újat tudtam mutatni. Érdeklődnék az előttem lévő 2 bajtárstól, hogy nektek sikerült megoldani a problémát? Illetve tud valaki tanácsot adni, hogy hová vigyem? Lakatos ismerősöm van, kérdés hogy az általuk elképzelt megoldás megfelelő lesz e..

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 12:36


szia IK,

egy fehérvári márkatárs ajánlott egy zámolyi szerelőt (hozzá akartam vinni), felhívtam, elmondtam a panaszaim (kóválygó futómű (azt tudtam a futóművestől, hogy az első stabszilentek és a kormánymű axiális csuklói csereérettek), holtjáték a hajtásláncban), ezek alapján azt mondta meg kellene nézni a kasznit is. ő nem tudta vállalni, nem bmw-snél van most a kocsi, aki nem igazán tudja mitévő legyen, és szerencsére van vér a pucájában ezt felvállalni kontárkodás vagy kussolás helyett. Horival beszéltem (ezúton is kösz!), azt mondta rendelhető gyári javítóelem a márkaszerviznél a torony repedéséhez, csakhogy nálam a bölcső egyik felfogatási pontjánál van a gond a padlólemezen, nem vagyok meggyőződve, hogy ugyanaz az elem kell... A zámolyi csóka ajánlott lakatost, aki csinált már ilyet, de ő legjobb esetben ma du tud szólni, hogy tudják/akarják-e vállalni...
megírom a fejleményeket, végeredményt, ha addig nem is kapok több tippet, de továbbra is érdekel a véleményetek!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 11:49


K_Gergo írta: szevasztok,

az én kis drágám újabb meglepivel szolgált: a facelift előtti e46-ok típushibája, a hátsó futómű elszakadási szándéka a kasznitól utolért, van egy csini 15 centis repedés...ami ugyan nem 2 perc alatt alakul ki, de valahogy az az 5 szerelő (ebből 4 elvileg bmw szaki) aki bő 2 év alatt látta a kocsit semmit nem vett észre.
Namost gondolom ezt nem csak végeitfúrjuk-meghegesztjük-felületkezeljük módon kéne hosszabb távra javítani. Elvileg a bmw szaki lakatosnak akit találtam tudnia kéne, hogy van-e javítóelem, vagy valami, amit használni kell, de csak elvileg sikerült kis szívem csücskének felhívnia a szerelőt, akinél a kocsi áll, instrukciókra várva, hogy miképp készítsék elő. Biztos annyi a munka és a pénz, hogy ilyen bagatell hülyeségekre, mint felvenni a munka fonalát, nincs idő s akarat.

Akinek van némi ismerete eme tervezői dicsőségről, legyen szíves ossza meg velem a tudományát!

Kösz


Ezt hogyan vetted észre?



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 07:29


hil írta: Szia!
Az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, ők javíják is: 2 nap, teljes hátsó futómű kiszed, hegeszt, felületkezel, meg ami kell, majd futómű visszarak. kb 100k pénz.

szia,

kösz a gyors választ! A belteret nem kell bontani? 30 centire van a baj a tanktól, azt nem kellene levenni? A "meg ami kell" mit takar? Feltesznek plusz lemezt/kiegészítő elemet?

üdv