hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 13. hétfő, 18:39


Pasadena83 írta: sziasztok!
van egy idegesítő problémám a fent említett típusnál.
3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék. a kuplungom még jól fog. cseréltem már motortartókat is hátha. a szerelő szerint nem a lendkerékkel van a gond (ettől még ugye lehet persze).
nem szeretnék csak úgy 300k-t kiadni egy kuplung+DMF cserére, ha nem szükséges....
tapasztalt már valaki hasonlót 2000 cm3-s benzinesnél ? esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Pesten (XI. és X. kerület preferált), aki látott már ilyet és tudná diagnosztizálni a hibát ?
előre is köszi!
üdv.
sdave


Szia!
Én első körben a gyertyákat nézném meg (nekem nagyon hasonló volt és a gyertyák okozták, amire a Xadónak meg a stagenak hála rárakódott valami)
De ezt ne vedd tutinak, a saját esetemet írtam le!
hil



státusz Pasadena83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 13. hétfő, 12:48


sziasztok!
van egy idegesítő problémám a fent említett típusnál.
3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék. a kuplungom még jól fog. cseréltem már motortartókat is hátha. a szerelő szerint nem a lendkerékkel van a gond (ettől még ugye lehet persze).
nem szeretnék csak úgy 300k-t kiadni egy kuplung+DMF cserére, ha nem szükséges....
tapasztalt már valaki hasonlót 2000 cm3-s benzinesnél ? esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Pesten (XI. és X. kerület preferált), aki látott már ilyet és tudná diagnosztizálni a hibát ?
előre is köszi!
üdv.
sdave

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 23:28


ember84 írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
Pont a képen látható "porszívó"


és amúgy az a porszívó mi? tudom beszéltük már valamikor. viszont nekem olyan van, aminek van bemenő és kimenő ága is, mármint nekem felül előlre még jön egy vastag cső, ugye ott ki is van hagyva dudorítva a hely a burkolaton, viszont láttam oylat, amiből nem jön előre. mi a különbség, és van erre valami csereperiódus?



Amíg hideg a motor levegőt tol neki, káros anyag kibocsátás miatt, tökéletesíti az égést.
rakd oda a kezed a kipufogóhoz , és ha kikapcsol akkor is..


mit kéne érezni? és hova tol levegőt? és mi a különbség aminek a tetején jön ki plussz cső, és amelyiken nem?


Érezni lehet egy kis fuvallatot,ha úgy van a főtengely néha belecsaphat a kartergázba!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 23:22


YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
Pont a képen látható "porszívó"


és amúgy az a porszívó mi? tudom beszéltük már valamikor. viszont nekem olyan van, aminek van bemenő és kimenő ága is, mármint nekem felül előlre még jön egy vastag cső, ugye ott ki is van hagyva dudorítva a hely a burkolaton, viszont láttam oylat, amiből nem jön előre. mi a különbség, és van erre valami csereperiódus?



Amíg hideg a motor levegőt tol neki, káros anyag kibocsátás miatt, tökéletesíti az égést.
rakd oda a kezed a kipufogóhoz , és ha kikapcsol akkor is..


mit kéne érezni? és hova tol levegőt? és mi a különbség aminek a tetején jön ki plussz cső, és amelyiken nem?


Érezni lehet egy kis fuvallatot,ha úgy van a főtengely néha belecsaphat a kartergázba!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 23:10


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
Pont a képen látható "porszívó"


és amúgy az a porszívó mi? tudom beszéltük már valamikor. viszont nekem olyan van, aminek van bemenő és kimenő ága is, mármint nekem felül előlre még jön egy vastag cső, ugye ott ki is van hagyva dudorítva a hely a burkolaton, viszont láttam oylat, amiből nem jön előre. mi a különbség, és van erre valami csereperiódus?



Amíg hideg a motor levegőt tol neki, káros anyag kibocsátás miatt, tökéletesíti az égést.
rakd oda a kezed a kipufogóhoz , és ha kikapcsol akkor is..


mit kéne érezni? és hova tol levegőt? és mi a különbség aminek a tetején jön ki plussz cső, és amelyiken nem?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 23. hétfő, 23:11

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 10:23


YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?


pont más is emiatt keresett meg nem tudom fórumra írt-e, de privátban igen. videót is csinált, de el nem tudom képzelni mi lehet az. nekem nem csinálja az tény.

ilyen a tiéd is?


YouTube videó


YouTube videó



Pont a képen látható "porszívó"


és amúgy az a porszívó mi? tudom beszéltük már valamikor. viszont nekem olyan van, aminek van bemenő és kimenő ága is, mármint nekem felül előlre még jön egy vastag cső, ugye ott ki is van hagyva dudorítva a hely a burkolaton, viszont láttam oylat, amiből nem jön előre. mi a különbség, és van erre valami csereperiódus?




Amíg hideg a motor levegőt tol neki, káros anyag kibocsátás miatt, tökéletesíti az égést.
rakd oda a kezed a kipufogóhoz , és ha kikapcsol akkor is..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 10:10


m_attila írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?


pont más is emiatt keresett meg nem tudom fórumra írt-e, de privátban igen. videót is csinált, de el nem tudom képzelni mi lehet az. nekem nem csinálja az tény.

ilyen a tiéd is?


YouTube videó


YouTube videó



Pont a képen látható "porszívó"


és amúgy az a porszívó mi? tudom beszéltük már valamikor. viszont nekem olyan van, aminek van bemenő és kimenő ága is, mármint nekem felül előlre még jön egy vastag cső, ugye ott ki is van hagyva dudorítva a hely a burkolaton, viszont láttam oylat, amiből nem jön előre. mi a különbség, és van erre valami csereperiódus?




m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 10:04


[quote="YELLOW"]
Barbajsz írta: Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?



pont más is emiatt keresett meg nem tudom fórumra írt-e, de privátban igen. videót is csinált, de el nem tudom képzelni mi lehet az. nekem nem csinálja az tény.

ilyen a tiéd is?


YouTube videó


YouTube videó

Pont a képen látható "porszívó"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. szeptember 22. vasárnap, 20:51


Barbajsz írta: Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?



pont más is emiatt keresett meg nem tudom fórumra írt-e, de privátban igen. videót is csinált, de el nem tudom képzelni mi lehet az. nekem nem csinálja az tény.

ilyen a tiéd is?


YouTube videó


YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz Barbajsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 22. vasárnap, 20:43


Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 22. vasárnap, 20:44

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 19:19


YELLOW írta:
Barbajsz írta: Milyen hátsó rugópárt érdemes venni? Gyáriból létezik? Kis darab le van törve a bal oldaliból. A mostani olyan mintha kicsit le lenne ültetve. Szürke festékkel van jelölve.



szerintem ne vegyél gyárit, mert úgyis el fog törni. valaki 3 pár gyárit is elfogyasztott és nem bontósat.


Szia
Nekem is el volt törve 1-ik 2 helyen másik "csak" 1 (3 sárga csíkosak voltak) .Én A Bárditól vettem Suplex márkájú erősíett német rugókat fél éve van benne eddig minden oké hozzáteszem kicsit sztem emel is az autón :S!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 18:56


Barbajsz írta: Milyen hátsó rugópárt érdemes venni? Gyáriból létezik? Kis darab le van törve a bal oldaliból. A mostani olyan mintha kicsit le lenne ültetve. Szürke festékkel van jelölve.



szerintem ne vegyél gyárit, mert úgyis el fog törni. valaki 3 pár gyárit is elfogyasztott és nem bontósat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz Barbajsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 12:02


Milyen hátsó rugópárt érdemes venni? Gyáriból létezik? Kis darab le van törve a bal oldaliból. A mostani olyan mintha kicsit le lenne ültetve. Szürke festékkel van jelölve.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 13. péntek, 12:02

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 10. kedd, 19:25


Jaj, megint kezdődik mintha egy tűzálló ruhát dobnák folyékony acélba, és utána mondanám, szar mert elégett. Persze rá van írva, csak 500 fokig bírja a terhelést.
Véletlen se 200,250,150 fokon melegítette órákig.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. szeptember 10. kedd, 19:15


Barbajsz írta:
Pocses írta:
Barbajsz írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?


Én úgy látom a Castrol a gyengébb minőségű, ráégett az üveg falára, viszont a másik az nem.


Ja megnéztem még egyszer a videót, tényleg!


viszont van egy másik, sőt sok iylen etszt, ahol ugyanez az olajmárka van, csak más viszkozitás, és ott meg a castrol a jobb. szóval egy videóból nem lehet levonni semmit.