szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:39


tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


A helyedben raknék valami szép tárcsát,ha már nagy fékeid vannak
Egyébként jó árnak hangzik
Üdv Dávid

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:35


YELLOW írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


olyan 1-1,5mm betétnél jelez be, ahogy emlékszek a kopásjelző pöckének a nagyságára.


Köszi a gyors választ,végre ezt is tudom!

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:33


anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:31


tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


olyan 1-1,5mm betétnél jelez be, ahogy emlékszek a kopásjelző pöckének a nagyságára.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:19


anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:18


tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:13


Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:51


jlaci74 írta: A Steinhof bár jól csengő németes név, valójában lengyel tárcsa.
Lehet hogy jó kisebb súlyú / teljesítményű autókra, de BMW-re nem feltétlenül ajánlanám. Az Openparts bár olasz, nekem is jó tapasztalataim vannak vele, pontosabban ügyfeleknek akiknek hoztam. ( több, nagy teljesítményű tuning és turbós autó ) Ha márkás lyuggatott kell akkor Ferodo.
Ha nem kell a pompa-fény-csillogás akkor az ATE jó választás, ha meg nem számít a pénz csak a lelki nyugalom akkor meg Original Teile ...


+1 az ATE-ra. Nekem E36 alatt az volt, elől ATE Powerdisc + Ate 189. Hátul Textar Pro volt, nem volt vele bajom, habár Textar-ra hallottam pár panaszt, de ugye mindenből van selejtes darab.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:31


A Steinhof bár jól csengő németes név, valójában lengyel tárcsa.
Lehet hogy jó kisebb súlyú / teljesítményű autókra, de BMW-re nem feltétlenül ajánlanám. Az Openparts bár olasz, nekem is jó tapasztalataim vannak vele, pontosabban ügyfeleknek akiknek hoztam. ( több, nagy teljesítményű tuning és turbós autó ) Ha márkás lyuggatott kell akkor Ferodo.
Ha nem kell a pompa-fény-csillogás akkor az ATE jó választás, ha meg nem számít a pénz csak a lelki nyugalom akkor meg Original Teile ...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 20:48


nickname írta:

ezen talán lehetne vitázni, vannak érvek és ellenérvek.

De én nyugodtabb vagyok ha gyári dobozból van kibontva, lehet hogy palisság de legalább van kézzelfogható garancia.


Szia!
Kinek mi..., de ezen felesleges is vitázni. Nekem is megvan a magam perverziója.......

bye:hil



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 20:10


hil írta:
nickname írta:

Ha egy normál ATE Tárcsa 14000 akkor inkább 18000 Környékén megveszem a gyári BMW-t


Szia!
A vicc az, hogy 4000-ért többért talán ugyanazt fogod kapni.

bye:hil



ezen talán lehetne vitázni, vannak érvek és ellenérvek.

De én nyugodtabb vagyok ha gyári dobozból van kibontva, lehet hogy palisság de legalább van kézzelfogható garancia.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 19:28


nickname írta:

Ha egy normál ATE Tárcsa 14000 akkor inkább 18000 Környékén megveszem a gyári BMW-t


Szia!
A vicc az, hogy 4000-ért többért talán ugyanazt fogod kapni.

bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 19:15


nickname írta:
szotakdavid írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább


Én ugyan a Steinhof márkát nem ismerem, de olyat akartam. Arról lebeszéltek és ajánlottak helyette olasz OpenParts tárcsákat ATE betétekkel. 1 éve vettem a szettet és teljesen meg vagyok elégedve velük. Fog mint az atom és nem nyikorog kicsit se. Nem kiciócó, de az én eddigi tapasztalatom jó. Szerintem nem gyengék 30i/d alá sem. Nem beszélve a 20d-ről. A kérdés az hogy áldozol-e rá pénzt.


Irigykedem is a szép fékeidre,szép nagy lyuggatott tárcsák,nem baj remélem jövő héten már nekem is fent lesz,bár szívok az első nyergeimmel


Ha egy normál ATE Tárcsa 14000 akkor inkább 18000 Környékén megveszem a gyári BMW-t



Holnap veszek valamit hátra, tárcsát és betétet,szerintem hátra nem veszek drágát! Remélem nem fog sípolni!



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 16:32


szotakdavid írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább


Én ugyan a Steinhof márkát nem ismerem, de olyat akartam. Arról lebeszéltek és ajánlottak helyette olasz OpenParts tárcsákat ATE betétekkel. 1 éve vettem a szettet és teljesen meg vagyok elégedve velük. Fog mint az atom és nem nyikorog kicsit se. Nem kiciócó, de az én eddigi tapasztalatom jó. Szerintem nem gyengék 30i/d alá sem. Nem beszélve a 20d-ről. A kérdés az hogy áldozol-e rá pénzt.


Irigykedem is a szép fékeidre,szép nagy lyuggatott tárcsák,nem baj remélem jövő héten már nekem is fent lesz,bár szívok az első nyergeimmel


Ha egy normál ATE Tárcsa 14000 akkor inkább 18000 Környékén megveszem a gyári BMW-t



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 14:49


csatis1 írta:
YELLOW írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább


Én ugyan a Steinhof márkát nem ismerem, de olyat akartam. Arról lebeszéltek és ajánlottak helyette olasz OpenParts tárcsákat ATE betétekkel. 1 éve vettem a szettet és teljesen meg vagyok elégedve velük. Fog mint az atom és nem nyikorog kicsit se. Nem kiciócó, de az én eddigi tapasztalatom jó. Szerintem nem gyengék 30i/d alá sem. Nem beszélve a 20d-ről. A kérdés az hogy áldozol-e rá pénzt.


Irigykedem is a szép fékeidre,szép nagy lyuggatott tárcsák,nem baj remélem jövő héten már nekem is fent lesz,bár szívok az első nyergeimmel