YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 20:20


Mcfly írta: Ugyan ez a problémám, ami itt lejjebb le van írva:

"Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül."

Azóta eltelt 2 év. Hátha erre jár valaki és leírja a tapasztalatát hogy hogyan sikerült megszüntetni a problémát?

A másik ami érdekelne hogy egy 2004-es (részecskeszűrő nélküli típus) 120d-nek szemre mekkora normális füstje lehet? Mert ha padlógázra a visszapillantóból is látható hatalmas fekete füstfelhőt hagy maga mögött az szerintem kizárt hogy a gyári helyzet legyen.

Előre is köszi!



részben normális a jelenség. hisz azért korom képződik. ha nincs nyomás (fordulat), akkor nem viszi ki, megragad a rendszerben. Majd egy nagyobb gáz esetén távozik. célszerű néha meghajtani, akkár nem is kell nagyon, csak mondjuk autópályán mész 130-cal, de nem 6.ban, hanem csak 5-ben. mondjuk egy 10km távot.
persze ha a porlasztók rendben vannak.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2004

státusz Mcfly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 18:39


Ugyan ez a problémám, ami itt lejjebb le van írva:

"Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül."

Azóta eltelt 2 év. Hátha erre jár valaki és leírja a tapasztalatát hogy hogyan sikerült megszüntetni a problémát?

A másik ami érdekelne hogy egy 2004-es (részecskeszűrő nélküli típus) 120d-nek szemre mekkora normális füstje lehet? Mert ha padlógázra a visszapillantóból is látható hatalmas fekete füstfelhőt hagy maga mögött az szerintem kizárt hogy a gyári helyzet legyen.

Előre is köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 11. vasárnap, 18:40

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 25. csütörtök, 19:58


zolibmw írta:
Csacsa12 írta:
BarG írta:
zolibmw írta: Sziasztok!
Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül. Viszont azután nem tapasztalható semmi, ha húzatom vagy ha nem. Viszont ha megint egy ideig kis a fent leírtak szerint vezetek akkor megint ez történik.

Mitől lehet ez? Régen nem volt? Mit kell kicserélni vagy kitisztítani? (olaj, szűrők, kartelágáz... volt cserélve) Tisztító adalékanyagot tegyek bele? Ha igen milyen?

Köszi!


Hello,
Az enyém is pont így működik! Ha sokat megyek kis gázpedál nyomással, akkor ha jól rálépek a gázra, szép fekete füstfelhőt lövelek ki. Ilyenkor a computer alacsonyabb turbónyomást állít (én ezt látom V Checker-rel)majd a nagyobb gázpedál nyomásokra megemeli a turbónyomást és akkor már nem füstöl, tőgázra sem. Új korától így megy, kicsit lehet befolyásolni prémium üzemanyagokkal, néhány üza adalékkal.



Sziasztok!

Ennek így kell működnie! Még ha röhejes is, de így tartja magát karban, tisztán. Pillanatnyi és megelőző időszak terhelésétől függően, időnként egy plusz adag üzemanyag segítségével, ami persze füstel jár, tisztítja magát a motort+kipufogó rendszert. Különösen a DPF-el szerelteknél látványos a jelenség (húha, pont ennél!). "Nesze neked marketing és rakás előírás." Sok minden más sincs leírva a katalógusokban, marketing kiadványokban.



Ezeket megértem meg el is fogadom, de akkor régebben, miért nem csinálta ezt? Ezt csak nem olyan régen vettem észre?


Hány km van a gépedben? Mert nekem is füstölt nagyobbat, de a lambdaszondacsere segített ~260e km környékén.



státusz zolibmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. július 25. csütörtök, 07:43


Csacsa12 írta:
BarG írta:
zolibmw írta: Sziasztok!
Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül. Viszont azután nem tapasztalható semmi, ha húzatom vagy ha nem. Viszont ha megint egy ideig kis a fent leírtak szerint vezetek akkor megint ez történik.

Mitől lehet ez? Régen nem volt? Mit kell kicserélni vagy kitisztítani? (olaj, szűrők, kartelágáz... volt cserélve) Tisztító adalékanyagot tegyek bele? Ha igen milyen?

Köszi!


Hello,
Az enyém is pont így működik! Ha sokat megyek kis gázpedál nyomással, akkor ha jól rálépek a gázra, szép fekete füstfelhőt lövelek ki. Ilyenkor a computer alacsonyabb turbónyomást állít (én ezt látom V Checker-rel)majd a nagyobb gázpedál nyomásokra megemeli a turbónyomást és akkor már nem füstöl, tőgázra sem. Új korától így megy, kicsit lehet befolyásolni prémium üzemanyagokkal, néhány üza adalékkal.



Sziasztok!

Ennek így kell működnie! Még ha röhejes is, de így tartja magát karban, tisztán. Pillanatnyi és megelőző időszak terhelésétől függően, időnként egy plusz adag üzemanyag segítségével, ami persze füstel jár, tisztítja magát a motort+kipufogó rendszert. Különösen a DPF-el szerelteknél látványos a jelenség (húha, pont ennél!). "Nesze neked marketing és rakás előírás." Sok minden más sincs leírva a katalógusokban, marketing kiadványokban.



Ezeket megértem meg el is fogadom, de akkor régebben, miért nem csinálta ezt? Ezt csak nem olyan régen vettem észre?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 21:13


BarG írta:
zolibmw írta: Sziasztok!
Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül. Viszont azután nem tapasztalható semmi, ha húzatom vagy ha nem. Viszont ha megint egy ideig kis a fent leírtak szerint vezetek akkor megint ez történik.

Mitől lehet ez? Régen nem volt? Mit kell kicserélni vagy kitisztítani? (olaj, szűrők, kartelágáz... volt cserélve) Tisztító adalékanyagot tegyek bele? Ha igen milyen?

Köszi!


Hello,
Az enyém is pont így működik! Ha sokat megyek kis gázpedál nyomással, akkor ha jól rálépek a gázra, szép fekete füstfelhőt lövelek ki. Ilyenkor a computer alacsonyabb turbónyomást állít (én ezt látom V Checker-rel)majd a nagyobb gázpedál nyomásokra megemeli a turbónyomást és akkor már nem füstöl, tőgázra sem. Új korától így megy, kicsit lehet befolyásolni prémium üzemanyagokkal, néhány üza adalékkal.



Sziasztok!

Ennek így kell működnie! Még ha röhejes is, de így tartja magát karban, tisztán. Pillanatnyi és megelőző időszak terhelésétől függően, időnként egy plusz adag üzemanyag segítségével, ami persze füstel jár, tisztítja magát a motort+kipufogó rendszert. Különösen a DPF-el szerelteknél látványos a jelenség (húha, pont ennél!). "Nesze neked marketing és rakás előírás." Sok minden más sincs leírva a katalógusokban, marketing kiadványokban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 24. szerda, 21:13

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 20:36


Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy szólt a haverom hogy amikor elindulok kékes füstöt lát és amikor megálltam megnézni akkor kicsit alapjáraton is füstöl a kipufogó.Megnéztem az olajszintet de nem fogyott belőle olaj és a vizet is megnéztem de abból sem és tiszta is volt.Azóta nézem mindig hogy füstöle de nem produkálta a hibát,de tegnap haverom elment vele a szervizbe és mondja hogy mikor sportosabban megy vele akkor látta a tükörben hogy füstöl és kékesen.Vissza hozta az autót és amikor megnéztem akkor megint nem füstölt pedig használtam magas fordulaton és néztem alapjáraton is,de semmi füst.Nem értem hogy egyszer füstöl egyszer nem.Megkérdeztem egy szerelőt,de nem tudod biztosat mondani azt mondta hogy szerinte hengerfej gond van.Ha valaki tud akkor segítsen.Előre is köszi.



Üzemmeleg motornál,valakivel padlóztasd le vagy nyomasd meg valakivel ugy hogy te nézed,ha gond van annak mindig kéne füstölni!Nem csak hol hol!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 19:38


zolibmw írta: Sziasztok!
Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül. Viszont azután nem tapasztalható semmi, ha húzatom vagy ha nem. Viszont ha megint egy ideig kis a fent leírtak szerint vezetek akkor megint ez történik.

Mitől lehet ez? Régen nem volt? Mit kell kicserélni vagy kitisztítani? (olaj, szűrők, kartelágáz... volt cserélve) Tisztító adalékanyagot tegyek bele? Ha igen milyen?

Köszi!


Hello,
Az enyém is pont így működik! Ha sokat megyek kis gázpedál nyomással, akkor ha jól rálépek a gázra, szép fekete füstfelhőt lövelek ki. Ilyenkor a computer alacsonyabb turbónyomást állít (én ezt látom V Checker-rel)majd a nagyobb gázpedál nyomásokra megemeli a turbónyomást és akkor már nem füstöl, tőgázra sem. Új korától így megy, kicsit lehet befolyásolni prémium üzemanyagokkal, néhány üza adalékkal.




státusz zolibmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 12:33


Sziasztok!
Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül. Viszont azután nem tapasztalható semmi, ha húzatom vagy ha nem. Viszont ha megint egy ideig kis a fent leírtak szerint vezetek akkor megint ez történik.

Mitől lehet ez? Régen nem volt? Mit kell kicserélni vagy kitisztítani? (olaj, szűrők, kartelágáz... volt cserélve) Tisztító adalékanyagot tegyek bele? Ha igen milyen?

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 11. csütörtök, 15:21


Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy szólt a haverom hogy amikor elindulok kékes füstöt lát és amikor megálltam megnézni akkor kicsit alapjáraton is füstöl a kipufogó.Megnéztem az olajszintet de nem fogyott belőle olaj és a vizet is megnéztem de abból sem és tiszta is volt.Azóta nézem mindig hogy füstöle de nem produkálta a hibát,de tegnap haverom elment vele a szervizbe és mondja hogy mikor sportosabban megy vele akkor látta a tükörben hogy füstöl és kékesen.Vissza hozta az autót és amikor megnéztem akkor megint nem füstölt pedig használtam magas fordulaton és néztem alapjáraton is,de semmi füst.Nem értem hogy egyszer füstöl egyszer nem.Megkérdeztem egy szerelőt,de nem tudod biztosat mondani azt mondta hogy szerinte hengerfej gond van.Ha valaki tud akkor segítsen.Előre is köszi.



Ez érdekes. A kékes füst pedig el nem égett oljara utal ami az égéstérbe kerül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 11. csütörtök, 07:08


Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy szólt a haverom hogy amikor elindulok kékes füstöt lát és amikor megálltam megnézni akkor kicsit alapjáraton is füstöl a kipufogó.Megnéztem az olajszintet de nem fogyott belőle olaj és a vizet is megnéztem de abból sem és tiszta is volt.Azóta nézem mindig hogy füstöle de nem produkálta a hibát,de tegnap haverom elment vele a szervizbe és mondja hogy mikor sportosabban megy vele akkor látta a tükörben hogy füstöl és kékesen.Vissza hozta az autót és amikor megnéztem akkor megint nem füstölt pedig használtam magas fordulaton és néztem alapjáraton is,de semmi füst.Nem értem hogy egyszer füstöl egyszer nem.Megkérdeztem egy szerelőt,de nem tudod biztosat mondani azt mondta hogy szerinte hengerfej gond van.Ha valaki tud akkor segítsen.Előre is köszi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 11. csütörtök, 07:09

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 18:17


üdv nekem csak azóta füstöl egy kicsit ha oda lépek neki amióta let bene chip,de azóta a turbó nyomás se akadozik 4 esben .

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 09:01


hamed írta: Üdv!

Kéne egy kis help. Reggel amikor hidegen beindítom a motort (20d, 150Le), egy kis kék füstpamacsot böfög, illetve 1-2 percig egyenetlen az alapjárat. Ha már picit elmozdul a hőfokjelző, akkor mindegyik elmúlik.
Jövő héten lesz lecserélve az olaj és az összes szűrő (kartergáz szűrő is). Remélem nem a porlasztócsúcsok vagy a turbó kezdi meg haldokló pályafutását.
Esetleg volt már másnak is hasonló problémája?
Köszi előre is!


Szia!

Pedig ràéreztél a problémára Izzítógyertya és porlasztó ami cserés lehet. Nézésd meg a porlasztó értékeit illetve olvastad ki van e az izzítógyertyàkra jelzés a hibatàrolóba.

Üdv:
BBali

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz hamed

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 17:22


Üdv!

Kéne egy kis help. Reggel amikor hidegen beindítom a motort (20d, 150Le), egy kis kék füstpamacsot böfög, illetve 1-2 percig egyenetlen az alapjárat. Ha már picit elmozdul a hőfokjelző, akkor mindegyik elmúlik.
Jövő héten lesz lecserélve az olaj és az összes szűrő (kartergáz szűrő is). Remélem nem a porlasztócsúcsok vagy a turbó kezdi meg haldokló pályafutását.
Esetleg volt már másnak is hasonló problémája?
Köszi előre is!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 12:28


Coyote!! A füstölést a kartergázszűrő cseréje is tudja "orvosolni".
Nem nagy tétel 11-12 000ft.

A te autódhoz a következő cikkszámú kartergázszűrőre van szükség:
11 12 7 799 224 (ez a "szett" a gumitömítést is tartalmazza)

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 10:56


Coyote.

Én nemrég takarítottam ez egr-em, azóta nem füstöl, csak teli gáznál.
Szedd ki, pucold ki, szerintem visszaáll az eredeti állapot!

Üdv:Toma