bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:54


Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.


2 hónapig nem volt felöntve szinte? AGR termosztátot is cseréltél?

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:52


bmw320d4 írta:
Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?


Igen gyárit. Addig még fűtésem se volt, azóta már van fűtés de csak részlegesen(magasabb fordulatszámom 3000 ford.felett nyomja a meleget, viszont alatta lassan átvált langyos majd hideg levegőre. De nem tudom hogy mennyire befolyásolja az hogy csak most töltöttem fel az hűtővízet szintre és légtelenítettem.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:41


Toni0907 írta:
bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.


Gyárit tettél bele?

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:33


bmw320d4 írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)


Kb 2 hónapja cseréltem.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:21


Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!


Egyértelműen termosztátcsere (2db)

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:19


Sziasztok!
Nekem olyan problémám volna hogy, nagyon nehezem melegszik fel a hűtővizem( nehezen áll a vízhőfok mutatom függöleges helyzetbe) ez végül is a kisebb gond. A nagyobbik pedig az hogy ha nem pörgetem a motort hanem kisebb fordulatszámon használom 1000-2000 között akkor kezd visszamenni a vízhöfok mutatom. Nem tartja az hőfokot! Sajnos! Mi lehet vele a gond? A hűtővíz fel van töltve és le is van légtelenítve. Az autó 99' 320D.
A segítséget előre is köszönöm!

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 14:05


YELLOW írta:
lela írta:
"A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve."
Ez
lenne az?



az


Igen,jol hozzáférsz majd.
Valami kefe süritett levegő(kompresszor) jol jöhet mert lesz közte cucc rendesen.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 12:58


lela írta:
"A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve."
Ez
lenne az?



az

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 12:48


gfeco írta:
lela írta:
gfeco írta:
lela írta:
gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?


Uv festék 3000 ft bele.Azért érdemes beletenni mert ha bàrmi szivàrgàsod lesz egyszer nagyon könnyü lesz megtalàlni egy uv làmpa segitségével.
A géptető belső részén van ez a matrica a feltöltés mennyiségével és a gàz tipusàval.
kicsi zöldes matrica talàn.

Ezt a gàzt lefelytik és vissza is teszik kiegészítve a megfelelő mennyiségre.
Maceràs kivenni igen a hűtőt de sima ügy.Víz le, ha nen viszkòs a tied akkor ventillàtor tàgtartàly csövek csatlakozòk le,egy két rögzítö,igazàbol a légtelenitéssel lehet bajlodni.
Klimahütöt én még nem vettem ki, nekem azért egyszerübb a vizhütöt mert azt màr csinàltam.
Hàtha valaki megirja hogy az a könnyebbik verziò.


Mit jelent az hogy viszkós?

A hűtőt a motor felől ha kiveszem a ventiházat utána ki lehet venni?


Szia
A viszkós venti a vizpumpa tengelyén van.
Nem tudom hogy a tiédben hütön van e a venti vagy a vizpumpán.
Mert ha a hűtön akkor azt is lekell venni mert nem fer ki egyben.


Nem azon van, tehát lehúzok 2db csatit meg egy csavart kiveszek, és kint is van az egész zsalustól ventillátorostól.Már többször vettem ki.
De a hűtőt is erről az oldalról kell kivenni?
Kérdés ha kiveszem a hűtőt akkor jól hozzáférek a klímahűtőhöz is ahhoz hogy kitisztítsam?

"A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve."
Ez
lenne az?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 11:13


lela írta:
gfeco írta:
lela írta:
gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?


Uv festék 3000 ft bele.Azért érdemes beletenni mert ha bàrmi szivàrgàsod lesz egyszer nagyon könnyü lesz megtalàlni egy uv làmpa segitségével.
A géptető belső részén van ez a matrica a feltöltés mennyiségével és a gàz tipusàval.
kicsi zöldes matrica talàn.

Ezt a gàzt lefelytik és vissza is teszik kiegészítve a megfelelő mennyiségre.
Maceràs kivenni igen a hűtőt de sima ügy.Víz le, ha nen viszkòs a tied akkor ventillàtor tàgtartàly csövek csatlakozòk le,egy két rögzítö,igazàbol a légtelenitéssel lehet bajlodni.
Klimahütöt én még nem vettem ki, nekem azért egyszerübb a vizhütöt mert azt màr csinàltam.
Hàtha valaki megirja hogy az a könnyebbik verziò.


Mit jelent az hogy viszkós?

A hűtőt a motor felől ha kiveszem a ventiházat utána ki lehet venni?


neked nem az.
csak vanank BMW mocit, ahol a hűtő venti lapátját nem egy elektromos motor hajtja, hanem maga a motor, egy külön tengelyen. a viszkó elnevezés a kuplungolása miatt van a ventinek.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 11:12


lela írta:
gfeco írta:
lela írta:
gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?


Uv festék 3000 ft bele.Azért érdemes beletenni mert ha bàrmi szivàrgàsod lesz egyszer nagyon könnyü lesz megtalàlni egy uv làmpa segitségével.
A géptető belső részén van ez a matrica a feltöltés mennyiségével és a gàz tipusàval.
kicsi zöldes matrica talàn.

Ezt a gàzt lefelytik és vissza is teszik kiegészítve a megfelelő mennyiségre.
Maceràs kivenni igen a hűtőt de sima ügy.Víz le, ha nen viszkòs a tied akkor ventillàtor tàgtartàly csövek csatlakozòk le,egy két rögzítö,igazàbol a légtelenitéssel lehet bajlodni.
Klimahütöt én még nem vettem ki, nekem azért egyszerübb a vizhütöt mert azt màr csinàltam.
Hàtha valaki megirja hogy az a könnyebbik verziò.


Mit jelent az hogy viszkós?

A hűtőt a motor felől ha kiveszem a ventiházat utána ki lehet venni?


Szia
A viszkós venti a vizpumpa tengelyén van.
Nem tudom hogy a tiédben hütön van e a venti vagy a vizpumpán.
Mert ha a hűtön akkor azt is lekell venni mert nem fer ki egyben.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 10:39


gfeco írta:
lela írta:
gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?


Uv festék 3000 ft bele.Azért érdemes beletenni mert ha bàrmi szivàrgàsod lesz egyszer nagyon könnyü lesz megtalàlni egy uv làmpa segitségével.
A géptető belső részén van ez a matrica a feltöltés mennyiségével és a gàz tipusàval.
kicsi zöldes matrica talàn.

Ezt a gàzt lefelytik és vissza is teszik kiegészítve a megfelelő mennyiségre.
Maceràs kivenni igen a hűtőt de sima ügy.Víz le, ha nen viszkòs a tied akkor ventillàtor tàgtartàly csövek csatlakozòk le,egy két rögzítö,igazàbol a légtelenitéssel lehet bajlodni.
Klimahütöt én még nem vettem ki, nekem azért egyszerübb a vizhütöt mert azt màr csinàltam.
Hàtha valaki megirja hogy az a könnyebbik verziò.


Mit jelent az hogy viszkós?

A hűtőt a motor felől ha kiveszem a ventiházat utána ki lehet venni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz mrred

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 21:20


Csinálta nekem is 2-3x, de teljesen random módon. mostanában nem csinálja...

nickname írta: Üdv

Amikor a fűtés be van kapcsolva időszakosan olyan mintha enyhe kipufogógáz jönne be az utastérbe, vagy valamilyen égett szag.

Találkozott már valaki a hibával?




gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 16:40


lela írta:
gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?


Uv festék 3000 ft bele.Azért érdemes beletenni mert ha bàrmi szivàrgàsod lesz egyszer nagyon könnyü lesz megtalàlni egy uv làmpa segitségével.
A géptető belső részén van ez a matrica a feltöltés mennyiségével és a gàz tipusàval.
kicsi zöldes matrica talàn.

Ezt a gàzt lefelytik és vissza is teszik kiegészítve a megfelelő mennyiségre.
Maceràs kivenni igen a hűtőt de sima ügy.Víz le, ha nen viszkòs a tied akkor ventillàtor tàgtartàly csövek csatlakozòk le,egy két rögzítö,igazàbol a légtelenitéssel lehet bajlodni.
Klimahütöt én még nem vettem ki, nekem azért egyszerübb a vizhütöt mert azt màr csinàltam.
Hàtha valaki megirja hogy az a könnyebbik verziò.


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 16:28


gfeco írta:
lela írta: A minap lebontottam az intercoolert tisztítás céljából és iszonyat sok kosz volt körülötte.Szépen kitakarítottam.De a lényeg hogy akkor láttam hogy a klímahűtő és a vízhűtő között tele van bogár levél kosz maradvánnyal. Konkrétan a két hűtő egy egységet alkot.Hogy érdemes ezt kitakarítani? Melyik hűtőt könnyebb kivenni? Ha kiveszem a klímahűtőt kell e valamire figyelni és a gázt mennyiért töltik újra, mert ha leveszem a csatikat akkor gondolom az elszökik.Milyen gáz van ebben, sima hűtőgáz vagy ez is típus és gyártóspecifikus? Gondolom a gázban vannak egyéb adalékok amik a kompresszort keni és a csövezést védik a korróziótól.


Szia
Én a vizhűtőt vettem ki ugyanezen célból.
Szerintem gazdaságosabb.Egy klimatöltés olyan 10-15 ezer között van,de függ hogy kérsz e uv festéket vagy sem.Olaj is kell a rendszerbe de nem mind1 milyen.
A gáz tipusa a géptetőn fel van tüntetve ha még nem volt törve.
R134a kell bele asszem.de klimasok tudjak.
Meg igazábol lefejteni kéne árt a környezetnek.
Én a vizhűtőt venném ki de lehet más tud adni jobb tippet.



Az uv festék mi célt szolgál?
A géptetőn hol van ez a szám?
Klímások le tudják fejteni és visszatölteni?Vagy ez is elfárad és nemárt cseréltetni?
Hogy lehet kivenni a hűtőt, macerás?