kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 20:10


YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 19:57


kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 19:11


Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 21. kedd, 19:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 22:27


kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?


valószínű... ha a bizti rendben. a pulzálás már eleve süni probléma.


Igen a bizti rendben. Köszönöm a megerősítést.


Na a sünit kiszedtem, milyet érdemes bele vennem a rövid és sűrű tüskéset? Esetleg tud valaki segíteni jó árban? Sajnos nem tudok visszalapozni mert hibát ír az oldal...
Ez a szám van rajta.: BMW 64.11-8 383 835


rövid, sűrű. Behr.
nem hiszem, hogy nincs olyan ismerősöd, akinek lenne olyan ismerőse aki tud kedvezménnyel aktarészt szerezni. nekem több is van, ne mond, hogy neked nincs egy sem.
privátban adok egy elérhetőséget, nem tudom, hogy a legolcsóbb-e, de korrekt, én többször rendeltem tőle. és mellé nem reklámozok más FB csoportokat sem.

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 20:18


kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?


valószínű... ha a bizti rendben. a pulzálás már eleve süni probléma.


Igen a bizti rendben. Köszönöm a megerősítést.


Na a sünit kiszedtem, milyet érdemes bele vennem a rövid és sűrű tüskéset? Esetleg tud valaki segíteni jó árban? Sajnos nem tudok visszalapozni mert hibát ír az oldal...
Ez a szám van rajta.: BMW 64.11-8 383 835



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 19. vasárnap, 20:41

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 08:33


YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?


valószínű... ha a bizti rendben. a pulzálás már eleve süni probléma.


Igen a bizti rendben. Köszönöm a megerősítést.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 18. szombat, 20:20


kacsorjanika írta: Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?


valószínű... ha a bizti rendben. a pulzálás már eleve süni probléma.


kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. március 18. szombat, 17:32


Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 09:36


kgabor írta: Sziasztok!
E46 fűtőmotor előtét ellenállást kellene cserèlnem. Tud valaki segìteni abban,hogy hol találom? Esetleg valaki tudna segìteni a cserèben aki tapasztaltabb mint èn?
Előre is köszönöm a segítséget.
Gábor


Itt


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 09:00


Sziasztok!
E46 fűtőmotor előtét ellenállást kellene cserèlnem. Tud valaki segìteni abban,hogy hol találom? Esetleg valaki tudna segìteni a cserèben aki tapasztaltabb mint èn?
Előre is köszönöm a segítséget.
Gábor

BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 22:00


hil írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték


Szia,
én azt tenném, hogy kivenném az összes biztosítékot, majd a gyújtáskulcsot is, ajtókat becsuknám és az üres biztosítékok saruin mérnék áramot.
bye:hil



az lesz a következő lépés hátha....
köszönöm!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 14:16


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték


Szia,
én azt tenném, hogy kivenném az összes biztosítékot, majd a gyújtáskulcsot is, ajtókat becsuknám és az üres biztosítékok saruin mérnék áramot.
bye:hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 13:24


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték



pl itt egy táblázat. láthatod, hogy vannak sorok, amihez több szám is tartozik. azokat egyszerre veszed ki, és mérsz utána áramot.
viszont látható, hogy van olyan bizti, ami több sorhoz is tartozik, mint pl a 9-es.
ha a csoportos kiszedés után is van sok Amper, akkor előfordulhat, hogy ott lesz valami gond, amihez ugyanaz a bizti tartozik. pl megnézed mind a két egység működik-e kiszedés után. mondjuk a 9-est kiveszed, akkor megnézed megy-e a BC, működik-e a féklámpa, vagy a tempomat. nem ezzel lesz gond nyilván, csak szemléltetés képen írom.


itt egy "kicsit átfordítva" a táblázat:
5 Kürt
6 Sminktükör vil.
7 Monitor, Navi, Rádió, Telefon
9 BC, LKM, Féklámpa, Tempomat
10 Műszerfal
11 Légzsák, Utaslégzsák
12 Napfényroló
14 Immobilizer, Riasztó
15 Esőszenzor
24 PDC, Belső tükör sötétítés
25 Tükör + Spriccni fűtés
26 Garázsnyitás, Over Heat JP
27 Tolatólámpa
28 Ventilláció, Klíma
29 Motorvezérlés
30 Motorvezérlés, OBD
31 Külső tükör, Keréknyomás
32 LKM
33 ABS, ASC, DSC
34 Műszerfal
37 Ventilláció
38 Ködlámpa
39 Telefon
40 Sebváltó vil., DSC
41 Monitor, Navi, Rádió
43 Műszerfal, Óra, OBD II
44 Utánfutó csatlakozás
46 Tetőmozgatás
47 Szivargyújtó, Csatlakozó
48 Ablakemelés elöl
49 Ablakemelés elöl, Belső vil., Riasztó, Ablaktörlő, Központi zár
50 Ülésfűtés
51 Fényszórómosó
52 Belső/Kesztyűtartó vil., Kézilámpa, Ablaktörlő, Csomagtérzár
53 ABS, ASC, DSC
54 Üzemanyagpumpa
55 Kürt
56 ABS, ASC, DSC
57 Tükörfelhajtás
59 Ablaktörlő
60 Központi zár
61 DSC
62 Klíma vízszelep
63 Klíma
64 Kiegészítő fűtés
65 Vezető ülésállítás
67 Riasztó, Belső tükör sötétítés, Immobilizer
68 Hátsó ablakfűtés
69 Keréknyomás
70 Utasoldali ülésállítás
71 Ablakemelés hátul



BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 09:56


YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 21:11


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?