anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:38


YELLOW írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.


melyik az a vidi?


Mindjárt megkeresem,a fogó az fontos,mert anélkül nagyon szopás a tápot leoldani,lehúzni a csatlakozót!!

YouTube videó


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 26. szerda, 13:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:31


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.


melyik az a vidi?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:29


Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 11:07


anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 22:26


Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 19:33


Tomesz00 írta: Sziasztok nem rég vásároltam egy e46 328i-t az a problémám hogy néha a ventilátor közepes erősségen kerreg de ha alá vagy fölé állítom az erősséget akkor nem csinálja meg nem mindig csinálja közepes erősségen sem. Ma ki vettem a kesztyű tartót gondoltam látni fogok valamit a ventilátorból de semmit tudna valaki képpel vagy valami ábrával segíteni hogy mit kéne még hozzá le bontani hogy meg lássam? Esetleg cserélni tudjam. Köszönöm.


A motortérből pollenszűrő irányából támadj, ott kell szétbombázni mindent.



Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 18:04


Sziasztok nem rég vásároltam egy e46 328i-t az a problémám hogy néha a ventilátor közepes erősségen kerreg de ha alá vagy fölé állítom az erősséget akkor nem csinálja meg nem mindig csinálja közepes erősségen sem. Ma ki vettem a kesztyű tartót gondoltam látni fogok valamit a ventilátorból de semmit tudna valaki képpel vagy valami ábrával segíteni hogy mit kéne még hozzá le bontani hogy meg lássam? Esetleg cserélni tudjam. Köszönöm.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 18:08


YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


én azért kérdezem ezt, mert nekem is pulzálva fújja a levegőt, csak max és az az alatti fokozaton nem, illetve alacsony fordulaton sem, ha már megy egy olyan 10 perce a venti. én is tisztítani fogom, meg kenni, mert én is szorulásra gyanakszom. de ugye a süni miatt is lehet, és általában mindneki azt mondja először. tulajdonképpen ezért kérdeztem vissza, hogy csak elírta a ventit, vagy miből mondja azt és nem a megszokott sünit?


ELSŐ SORBAN A SÜNI RE GONDOLTAM



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:31


HCsabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


én azért kérdezem ezt, mert nekem is pulzálva fújja a levegőt, csak max és az az alatti fokozaton nem, illetve alacsony fordulaton sem, ha már megy egy olyan 10 perce a venti. én is tisztítani fogom, meg kenni, mert én is szorulásra gyanakszom. de ugye a süni miatt is lehet, és általában mindneki azt mondja először. tulajdonképpen ezért kérdeztem vissza, hogy csak elírta a ventit, vagy miből mondja azt és nem a megszokott sünit?

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:23


YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:54


mennyibe kerül a ventillátor,??? vagy a süni??? És ha szétszedem és befújom wd40 -el???,,,,,,,,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:18


nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:12


pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 15:54


Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 17:10


popovic írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
Adam0618 írta: Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?


végfok, alias süni. neked a hosszú ritka süni van és rövid sűrű kell bele.



Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.


sziasztok
kérdésem hogy honnan lehetne ilyen behr jóféle sünit szerezni?

gyanitom ugyanis hogy az enyém is tönkre ment,
mert pár naponként leszivja valami az aksit
sokszor mikor leállitom a kocsit fujja a levegöt befele hosszú időn keresztül,
sőt még ha 0-állásba is tekerem a ventilatort akkor is is nyomja


bármelyik autó alkatrész kereskedésben, én mult héten vettem 14.600 ft a BÁRDIban némi kedvezménnyel