autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 27. szerda, 08:45


Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 26. kedd, 15:11


YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 26. kedd, 13:49


az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 26. kedd, 13:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 10:00


Arpee írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Motorburkolatokat csekkold le,hogy a helyükön vannak e rendesen.Sztem attól is lehet fura hangja.




Motorburkolatot levettem ugyis ugyanazt csinálja.
Meleg motornál kinyitottam az olajbetöltőt, semmi reakciót nem vettem észre, a szűrőháznál pedig ugy néztem rendben van a dolog, egy vékony cső nem volt visszarakva, visszaraktam, de ugy se változott semmit. A 600 km után a változás annyi hogy most nem áll vissza alapjáraton a csendesebb hang, ugyanolyan mint 2200-2500 fordulatig, utána már megint nem hallani a dizeles ketyegést. Jah és reggeli inditás után dadog a motor állitaná a fordulatot, majd leáll....


Gyári diag,hátha ír valami hibát.Aztán lehet tényleg elrontottak valamit a vanosnál :/
Írtad h. használt vanos fogaskerekeket építettek be.Az is lehet,hogy azokon kopottak a fogak...Igazából ezeket együtt érdemes cserélni a lánccal.Plusz még a láncvezetőt is érdemes zsír újra cserélni,nehogy galibát okozzon(eltörjön).








Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. július 25. hétfő, 10:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 23. szombat, 09:52


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Motorburkolatokat csekkold le,hogy a helyükön vannak e rendesen.Sztem attól is lehet fura hangja.




Motorburkolatot levettem ugyis ugyanazt csinálja.
Meleg motornál kinyitottam az olajbetöltőt, semmi reakciót nem vettem észre, a szűrőháznál pedig ugy néztem rendben van a dolog, egy vékony cső nem volt visszarakva, visszaraktam, de ugy se változott semmit. A 600 km után a változás annyi hogy most nem áll vissza alapjáraton a csendesebb hang, ugyanolyan mint 2200-2500 fordulatig, utána már megint nem hallani a dizeles ketyegést. Jah és reggeli inditás után dadog a motor állitaná a fordulatot, majd leáll....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 18. hétfő, 22:59


YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Motorburkolatokat csekkold le,hogy a helyükön vannak e rendesen.Sztem attól is lehet fura hangja.




Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. július 19. kedd, 00:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 18. hétfő, 21:01


YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Szerdán-Csütörtökön fogok egy nagyobb utat megtenni vele (600 km) kiváncsi leszek a fogyasztására is. Az összerakást meg direkt a hozzá való szerszámkészlettel történt, ott voltam hogy lássam. Leellenőrizem majd az olajbeömlő kinyitását és a szűrőház-szívótorok találkozását is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 18. hétfő, 21:02


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 18. hétfő, 16:14


Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 21:20


Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Rendben.Szerintem az előző vidiben egészséges hanga van.Akkor várjuk a vidit.
ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.




Várom a videót.Sztem szép hangja van tényleg.


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


valaki?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 16. szombat, 11:04


Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Rendben.Szerintem az előző vidiben egészséges hanga van.Akkor várjuk a vidit.
ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.




Várom a videót.Sztem szép hangja van tényleg.


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:22


Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Rendben.Szerintem az előző vidiben egészséges hanga van.Akkor várjuk a vidit.
ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.




Várom a videót.Sztem szép hangja van tényleg.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 15. péntek, 22:23

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:21


Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:14


Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 15. péntek, 22:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:11


Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 22:03


Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?