YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Sziasztok! Jó rég voltam itt is .. :o Nem tudom 2019-ben írtam-e ide fórumra hogy mi volt az e46-om baja ezért most leírom hogy a motorhimbálás hidegen az egyik hidrotőke halála volt. Semmi hibakód (a gyújtáskimaradáson kívül persze), minden élő adat jó volt, melegen szépen járt,ment. Viszont ez a hidrotőke nagyon aljas (volt/tud lenni). Esetleg hidegen élőadatba ha nézitek az injektor korrekciós értékeket még ott derülhet ki az hogy melyik hengernél van a hiba. Ha az meg van akkor szét kell szedni és meg kell nézni a hengerhez tartozó tőkéket. Aztán persze az összeset. Az én esetemben csak kézi összenyomással volt kimutatható az eltérés a többi tőkéhez viszonyítva. A rossz tőke kevésbé volt összenyomható mint a többi jó ezáltal azonos olajnyomásra nem nyitotta ki az egyik szelepet az egyik hengernél. Becses neve hidraulikus szelephézag kiegyenlítő. Azóta is emlegetem e szép nevet. Remélem segítettem!
ez az a téma, amikor excentertengelyt, vagy Valvetronic-kal is szívtál? vagy ez külön projekt?
Ez külön.. hál'istennek azt hittük hogy egy és ugyan az a hiba.. az excenter megkopása, de nem. Annak a következménye a hirtelen gáz adásra torpanás volt. A hidrotőkének pedig a hidegen "himbálás" gyújtáskimaradás. Tök jó, mert egyszerre jött a két hiba. Az excenteres volt előbb egy nagyon kicsivel, de szinte egyszerre. Ezért hittük, hogyha az jó lesz akkor jó lesz minden. Így kétszer kellett bontani. Sajnálom mert szerettem az e46-ot és sok jó emlék is fűz hozzá, viszont nagyon kibánt velem a végén és megutáltam. Most az e61-el vagyok így hogy nagy a szerelem, remélem nem kell megint csalódnom.
hát lehetne már valami baja annak is, mert így nem vagy aktív a fórumon.
De igen, csak egy másikon, ami kimondott E60/61.
Csak valamelyik nap idetévedtem mondom ránézek már, rég voltam itt.
Lenne amúgy mit csinálni vele. Amióta megvettem csak olajat cserélek. Tavaly kellett egy klímakondenzátort venni rá, de utána kiderült nem ott megy el a hűtőközeg. Vagy a kompresszorom járja már a végét (ami valószínű 340 ezernél) vagy pedig máshol lyukas a rendszer mondjuk az elárologtatónál a műszerfal mélyén (E60/61 típushiba). Csak nincs kedvem szét szedni az egész belsejét. 3-4 hétig tartja meg a hűtőközeget.
A másik hogy most nem igazán melegszik, az egr termosztátra gyanakszom, mert a fő termosztát volt cserélve nem rég. Van egy harmadik is benne az automata váltó termosztátja, de az nem igazán szokott beszarni. Aztán kéne egy egr is meg 6 új injektor vagy gyári felújított. Szerencsémre ebben már piezo-s van.
kevésbé felújítható. Aztán még a vezérlést is lehet le kéne már cserélni meg a dpf-be is vennék kerámia betétet (győrben van egy cég ami ezzel foglalkozik..felnyitják a dobot kiszedik a régi kerámiát és gyári új betétet raknak bele majd körbe varrják). Cirka 100-asért meg is van. Az új dpf meg 700-tól.. Úgyhogy, nem mondom hogy nem menne rá 1-1,5 misinger