Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 21:54


Csabika136 írta: Épp most próbáltam egy órája, nem indul rosszul a motorom. Annyi, hogy kb két fordulat mindig meg van hidegen indításkor. Nem az a pöcc, mint pl. apám Isuzu motoros Opel Corsája, ami ugye eleve hosszabb ideig izzít, de úgy indul, hogy a kezemből kikapja a kulcsot. Az a kocsi szerintem az első munkaütemnél beindul.
Az izzítóim közül mindenképp rossz két db. Kicserélem mind a 4-et, mert nem tudni mikoriak amik benne vannak, mert nem fél órás munka kicserélni, és mert akarom, hogy garnitúra legyen. A diag szerintem picit még várat magára, mert nem vettem még kábelt. Természetesen fogok venni, mert akarok foglalkozni vele. Remélem a vezérlővel nem lesz gond. Egyébként mi szokott lenni a hibája? Újra kell forrasztani valami reléket?


Neked még nem az a fajta izzításvezérlőd van mint amit Laci említ.
Neked a motorvezérlő dobozában lévő relé kapcsolja a tápot a gyertyákra. A gyertyákat ott is ki tudod mérni a csatlakozónál, így nem kell kiszerelni őket. Ennél még nem írja a diag külön-külön hogy melyik gyertya rossz, mert a relé miatt itt nincs megkülönböztetve. Valamint érdemes rámérni a relénél hogy eljut-e oda a táp. Ha nem, akkor meg kell nézni a biztosítékot is a biztitábla tetején (100A-es)
Hosszabb indítást az öreg indítómotor is okozhat. Nekem a csere előtt érezhetően többet pörgette mint most a csere után. Most egyből beröffenti.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 21:05


laszlo0918 írta:
Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!


Mindig izzít.

ki kell mérni lehet a gyertyák szarok de lehet a vezérlő is.


Mindig izzít? Akkor nagyszerű! Simán csak rosszak a gyertyáim. Kettő biztosan.
De ha már így elmondtad a frankót, tudnál nekem segíteni? Hogy tudnám jól kimérni amit kell? Ugye a gyertyákhoz hozzáférni most nem tudok, míg újra le nem veszem a szívócsövet. De a vezetékek nyilván kiindulnak valahonnan. Ott biztos tudnék valahogy mérni ellenállást,a testhez képest, és azt is hogy meg-e a gyertyákhoz feszültség?
Vagy mit szoktak és hogyan mérni?

Köszi!


Azok a kábelek az önindító alól az izzítás vezérlőből jönnek -alulról hozzáférhető az izzítás vezérlő.Szerintem vedd le a szívósort cseréld ki az izzítókat hogy tuti jók legyenek benne utána ha még mindig nem izzít lehet keresni tovább a hibát.Az izzításvezérlőt én meg tudtam javítani itt a fórumon leírtak alapján.Ha kicseréled az izzítókat és rá tudod tenni az autót diagra az kimutatja hogy melyik izzító rossz-és ha a csere után is rossznak írja akkor a vezérlő lesz a ludas. nekem amúgy mikor rossz volt egy izzítóm meg a vezérlő akkor is pöcc-re indult még hidegben is csak kéken füstölt pár másodpercig.


Épp most próbáltam egy órája, nem indul rosszul a motorom. Annyi, hogy kb két fordulat mindig meg van hidegen indításkor. Nem az a pöcc, mint pl. apám Isuzu motoros Opel Corsája, ami ugye eleve hosszabb ideig izzít, de úgy indul, hogy a kezemből kikapja a kulcsot. Az a kocsi szerintem az első munkaütemnél beindul.
Az izzítóim közül mindenképp rossz két db. Kicserélem mind a 4-et, mert nem tudni mikoriak amik benne vannak, mert nem fél órás munka kicserélni, és mert akarom, hogy garnitúra legyen. A diag szerintem picit még várat magára, mert nem vettem még kábelt. Természetesen fogok venni, mert akarok foglalkozni vele. Remélem a vezérlővel nem lesz gond. Egyébként mi szokott lenni a hibája? Újra kell forrasztani valami reléket?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 18:57


Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!


Mindig izzít.

ki kell mérni lehet a gyertyák szarok de lehet a vezérlő is.


Mindig izzít? Akkor nagyszerű! Simán csak rosszak a gyertyáim. Kettő biztosan.
De ha már így elmondtad a frankót, tudnál nekem segíteni? Hogy tudnám jól kimérni amit kell? Ugye a gyertyákhoz hozzáférni most nem tudok, míg újra le nem veszem a szívócsövet. De a vezetékek nyilván kiindulnak valahonnan. Ott biztos tudnék valahogy mérni ellenállást,a testhez képest, és azt is hogy meg-e a gyertyákhoz feszültség?
Vagy mit szoktak és hogyan mérni?

Köszi!


Azok a kábelek az önindító alól az izzítás vezérlőből jönnek -alulról hozzáférhető az izzítás vezérlő.Szerintem vedd le a szívósort cseréld ki az izzítókat hogy tuti jók legyenek benne utána ha még mindig nem izzít lehet keresni tovább a hibát.Az izzításvezérlőt én meg tudtam javítani itt a fórumon leírtak alapján.Ha kicseréled az izzítókat és rá tudod tenni az autót diagra az kimutatja hogy melyik izzító rossz-és ha a csere után is rossznak írja akkor a vezérlő lesz a ludas. nekem amúgy mikor rossz volt egy izzítóm meg a vezérlő akkor is pöcc-re indult még hidegben is csak kéken füstölt pár másodpercig.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 17:44


szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!


Mindig izzít.

ki kell mérni lehet a gyertyák szarok de lehet a vezérlő is.


Mindig izzít? Akkor nagyszerű! Simán csak rosszak a gyertyáim. Kettő biztosan.
De ha már így elmondtad a frankót, tudnál nekem segíteni? Hogy tudnám jól kimérni amit kell? Ugye a gyertyákhoz hozzáférni most nem tudok, míg újra le nem veszem a szívócsövet. De a vezetékek nyilván kiindulnak valahonnan. Ott biztos tudnék valahogy mérni ellenállást,a testhez képest, és azt is hogy meg-e a gyertyákhoz feszültség?
Vagy mit szoktak és hogyan mérni?

Köszi!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 17:24


Csabika136 írta: Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!


Mindig izzít.

ki kell mérni lehet a gyertyák szarok de lehet a vezérlő is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 14:14


Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!