kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 20:04


ducati113: köszi,hogy szóltál,mielõtt nekiállok elkérem havertól...

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 19:07


van valakinek NGK a kocsiba ????

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 16:38


Van E torx kulcsod?Mert addig neki se állj.Van egykét " sallang" ami a szívócsonkra fel van szerelve.Azokra figyelj!

kopasz írta:
kempelen írta:
kopasz írta:

Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?



Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.

Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.


Gondoltam a pár cseppet!
Ja,meg hidegen legalább nem éget meg...Köszi


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 21:43


nem tudom én most összel már indultam vele külföldön -6 ba kora reggel de semmi megmutatom neki a kulcsot és indul a 100000km kevésnek tartom az elõzõ autómba 280nál cseréltem azelött meg 430al adtam el a gyári izzitógyertyákkal

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:49


kempelen írta:
kopasz írta:
Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?



Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.

Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.


Gondoltam a pár cseppet!
Ja,meg hidegen legalább nem éget meg...Köszi

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:44


kopasz írta:
Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?



Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.

Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:39


birkie46 írta: ...Jele még nincs , nem is tudom igazából minek kéne lennie...


Nekem az elõzõ vasban 6-ból 3 rossz volt és nem indult el nagy hidegben,inkább leszívta az akksit.Már ennél is észrevettem,hogy ha kint áll éjjel és hidegebb van,reggel nehezebben indul el.

Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:12


No az enyémben a dolog úgy jelentkezett, hogy amikor el lett hozva õshazájából, a fritz-éktõl, akkor hidegen induláskor nagyon-nagyon rövid ideig, körülbelül 5-10 másodpercig az indítás után úgy járt, mintha kihagyott volna egy henger, azaz kissé dadogott. (de csak hidegindításkor, ha meleg volt akkor nem csinálta) De mint mondtam, ez nagyon rövid ideig tartott, mondhatnám az elsõ pár fordulatig.

Persze idehaza volt szervizben is és az autóban egyetlen hibát találtak, mégpedig a négy hengerbõl háromnál rossz izzítógyertya.

Na ezért lett kicserélve és a csere után a fent említett pár hideg fordulat utáni dadogás azonnal meg is szünt.

Mikor cseréltem elsõként kifújtam a mocskot az izzítógyertya szára mellöl, kapott egy kis gázolajat, vártam vele fél órát és lassan fogtam neki a kitekerésnek. Az elsõ pár fordulatnál nehezen jött, majd elég gyorsan meglazult és utána már kézzel tekertem kifelé....

Nagyon hideg idõben állítólag akár 1-2 percig is aktív az izzítógyertya, azért nagyben megkönnyítheti a téli indítást.

Szerintem érdemes vele foglalkozni és a motor sem kínlódik hidegindításkor....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. november 17. hétfő, 19:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:07


Hori írta: Kinek mennyi km-nél halt el az izzitógyertyája?


100 000- nél hasalt ki, most 105 000- van benne ,most cseréltem a 4 bõl egy volt jó

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 18:00


Az enyémbe 200.000 van mindjárt 30d és másodszorra most fogom kicserélni az izzítógyertyákat , nyár óta írja a gép amikor felrakjuk... Jele még nincs , nem is tudom igazából minek kéne lennie...
Gyárit veszek az a tuti 4500/db nem nagy cumi kicserélni sem 30 perc alatt megcsinálták múltkor is....

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 17:39


Az enyémbe van 130 de még semmi jele annak hogy cserélni kéne, Remélem mostanában nem is kell

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:46


Köszönöm a segítséget,tanácsokat!

Én kb 180e km-nél tudtam meg.Az NT-s talin mondták a szervízbe,hogy valamelyik rossz,de azt nem tudták,hogy melyik.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:19


Nekem 3.5 éve volt cserélve, azóta mentem közel 200 ezret és még jó.
Amikor cseréltem, 110-ezer volt benne, és csak 1 volt jó a négybõl.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:01


Kinek mennyi km-nél halt el az izzitógyertyája?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 14:24


bmw320d4 írta: Pl nekem is beletört a negyedik, pedig nagyon gyengén kezdtem kitekerni.


Igen, általában mindíg a negyedikkel/hatodikkal van gond, de ez nem törvényszerû.

Kiszedés elött ajánlatos fecskendõvel, sõt ahhoz tartozó tûvel pár csepp gázolajat fecskendezni a menet tövéhez és várni legalább fél órát. A gázolajnál jobb csavar/menetlazítót még nem találtak fel...

Utána megpróbálni.

Nekem is nyáron volt cserélve és lehet emiatt nem volt problémám, bár bennem is volt egy kis "félsz" mielött nekikezdtem.