autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2020. május 01. péntek, 16:34


YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.


jah, vágom... azt hittem a dob előtt van valami mint egy nyitott rendszer.
itt a rendszer...

Köszi a képet, ez alapján menni fog



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 29. szerda, 07:51


nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.


jah, vágom... azt hittem a dob előtt van valami mint egy nyitott rendszer.
itt a rendszer...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2020. április 29. szerda, 07:08


YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 15:20


nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2020. április 24. péntek, 11:39


Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz czuthy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 06. hétfő, 18:24


Sziasztok. Tudnátok segíteni a képeken látható hátsó dob árának belövésében? Ezzel vettem a kocsit, de nekem nincs rá szükségem, ezért megválnék tőle. A dob jó állapotú, nem lyukas sehol.
Köszi!
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...pufog_.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...175813.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...175822.jpg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz fandrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 16:35


Sziasztok!

Tudtok segíteni, hogy melyik utángyártott márkákat érdemes megvenni? Sajnos nem vagyok képben, az árkülönbségek viszont nagyon nagyok.
Faceliftes E46 320i-hez kellene hátsó dob, realoem szerint 18107504171 a cikkszám.
Az árak 58e..226e között szórnak, a márkák: pl. WALKER, ERNST, VEGAZ, BOSAL, EBERSPÄCHER, a teteje a gyári.
Gyári közeli hangot szeretnék, és nem szeretnék belenyúlni valami szarba.

Előre köszönök bármi iránymutatást.


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. május 31. kedd, 19:25


b_imi írta:
davech írta: Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w


Szép lett, bár majd kicsit összekeni a hátulját korommal.
A régi dob előtt az a flexicső nagyon brutál. Igazi szakmunka


Annyira azért nem mozdony hogy összekarmolja a seggét.
Jah, mi is nagyot néztünk hogy vajon a jóskagyerek mit is akart azzal a rezgéscsillapítóval.



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 22:29


davech írta: Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w


Szép lett, bár majd kicsit összekeni a hátulját korommal.
A régi dob előtt az a flexicső nagyon brutál. Igazi szakmunka

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 20:53


Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 17:31


hil írta:
csavargo írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

Szia!
Én ebben nem lennék biztos, mert ha le is veszed az akksi sarukat, ott több áramkör is testen marad és esetleg történhet valami. Szakemberek valami áthidalót szoktak az akksira tenni, de nem tudom mi az. Mivel nem vagyok ebben tuti, helyedben jobban körbejárnám az ügyet.



Autószerelő vagyok,azért írtam az akksi őrt! De még soha nem sütöttem ki vezérlőegységet ha nem volt rajta saru EGYIK SEM tehát testet is le kell venni. A hegesztő testjét úgyis a kipuffra teszi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 16:36


csavargo írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

Szia!
Én ebben nem lennék biztos, mert ha le is veszed az akksi sarukat, ott több áramkör is testen marad és esetleg történhet valami. Szakemberek valami áthidalót szoktak az akksira tenni, de nem tudom mi az. Mivel nem vagyok ebben tuti, helyedben jobban körbejárnám az ügyet.



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 08:12


gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2016. január 18. hétfő, 08:54


Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 08:46


Sziasztok!
Csak érdekesség kedvéért kérdezem tőletek: E46 320D touring (136le) Ha rádió, vagy egyéb zaj nincs a kocsiban, erőteljes gyorsításkor ti is halljátok a hátulról kilépő kipufogó gáz hangját? Nem ratyatya, nem kultúrálatlan hang, csak egy olyan turbo nyomással egy időben megnövő fújó hang. Semmi gondom nincs belőle, csak kérdezem.
Köszönöm!