Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 15:57


nickname írta:
Csum írta: 2évvel ezelőtt nálam is ugyan ez volt!
sajnáltam a pénzt másikra így kivettük tetejét körbe vágtuk kerámia ki teteje vissza! vissza heggesztés, szerelés és azóta is így járok!!
viszont én azt vettem észre hogy valamivel jobban füstől azóta!!!
de hát diesel be tudom annak és csak elözésnél látom ezt, nagyobb gázadásnál!!
amég benne volt a katalizátor addig nem csinálta!
jahm és nem az első ment nekem tönkre hanem a második!!
olyat is hallottam mondjuk,hogy ha mind kettő kiszedődik romlik az auto teljesitménye.....

SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma


a második katnak igazából, már csak korom fogó szerepe van.



akkor nálam ez a szerep nem játszik sajnos!!!








SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 14:44


Csum írta: 2évvel ezelőtt nálam is ugyan ez volt!
sajnáltam a pénzt másikra így kivettük tetejét körbe vágtuk kerámia ki teteje vissza! vissza heggesztés, szerelés és azóta is így járok!!
viszont én azt vettem észre hogy valamivel jobban füstől azóta!!!
de hát diesel be tudom annak és csak elözésnél látom ezt, nagyobb gázadásnál!!
amég benne volt a katalizátor addig nem csinálta!
jahm és nem az első ment nekem tönkre hanem a második!!
olyat is hallottam mondjuk,hogy ha mind kettő kiszedődik romlik az auto teljesitménye.....

SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma


Köszönöm szépen, szerintem én is így fogok tenni.
Semmi baja még a rendszernek, így addig nem cserélek.









nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 11:32


Csum írta: 2évvel ezelőtt nálam is ugyan ez volt!
sajnáltam a pénzt másikra így kivettük tetejét körbe vágtuk kerámia ki teteje vissza! vissza heggesztés, szerelés és azóta is így járok!!
viszont én azt vettem észre hogy valamivel jobban füstől azóta!!!
de hát diesel be tudom annak és csak elözésnél látom ezt, nagyobb gázadásnál!!
amég benne volt a katalizátor addig nem csinálta!
jahm és nem az első ment nekem tönkre hanem a második!!
olyat is hallottam mondjuk,hogy ha mind kettő kiszedődik romlik az auto teljesitménye.....

SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma


a második katnak igazából, már csak korom fogó szerepe van.










Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 09:33


2évvel ezelőtt nálam is ugyan ez volt!
sajnáltam a pénzt másikra így kivettük tetejét körbe vágtuk kerámia ki teteje vissza! vissza heggesztés, szerelés és azóta is így járok!!
viszont én azt vettem észre hogy valamivel jobban füstől azóta!!!
de hát diesel be tudom annak és csak elözésnél látom ezt, nagyobb gázadásnál!!
amég benne volt a katalizátor addig nem csinálta!
jahm és nem az első ment nekem tönkre hanem a második!!
olyat is hallottam mondjuk,hogy ha mind kettő kiszedődik romlik az auto teljesitménye.....

SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. január 09. vasárnap, 09:35

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 21:52


SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma


Katalizátor

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 20:28


Szia!

Nyugodtan kiszedhetitek belőle a kerámiát. NEM fog jobban füstölni, NEM lesz gondod a zöldkártyánál! Ez a fajta dízel katalizátor csak parasztvakítás, belegondolva csak az utánégetős ér valamit. Ezek gyakorlatilag csak fojtják a motort. Ha józan ésszel belegondolsz mit csinál a koromrészecskékkel? Pont semmit. Összegyűlik benne, letapad, és egy nagyobb gázfröccsre magad mögött hagyod. Addig meg csak fojtásként funkcionál.
Ha mindkettőt kiszeded valóban egy kicsit öblösebb lesz a hangja (férfiasabb), de ezt is csak bizonyos tartományban hallani) Viszont a turbó hangján azt is hallani, hogy közvetlenebbül reagál)
De ha érdekel Győrben kipróbálhatod

Miliméteres koronggal körbevágod a hegesztési varratot (ott a legvastagabb, azt a legkönnyebb visszahegeszteni) kiszeded a maradékot, osszehegeszt, és kész. Egy próbát mindenképpen megér, és majd eldöntöd magad, hogy érzel-e változást.


SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 13:45


SirToma írta: Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma


Off autón én is csináltam olyat, hogy kiszedtem a katalizátor belét. Baromira felhangosodott a gép, mert főleg a katalizátor az, ami csökkenti a kipufogás zaját. Ha nem akarsz gyárit, attól még vegyél bele valamilyet, mert meg fogsz bolondulni a zajtól hosszú távon, ha üresen hagyod.


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 10:21


Sziasztok sracok.
Sajnos az a helyzet, hogy kuka a katalizatorom.zorog-csorog, berreg. Tiszta artu-ditu
Tud valaki valami praktikat a javitasra, vagy esetleg hasznalt rendszert ocsoert?
Szerelom azt mondta, hogy amig nem veszek ujat/bontottat, erdemes lenne leszedni a kiput, es osszetorni, illetve kiszedni a porcelant a kipubol, nehogy hatratolja es eltomitse a hatso dobot.
Valakinek valami otlet?
Elore is koszi!

Udv:Toma

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:37


YELLOW írta: te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!


Tényleg nem kell újrakezdeni, és a huzagolást sem idekeverni (annak egészen más szerepe van, és nincs köze a gázokhoz). Ezeket szerintem is kitárgyaltuk.

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:28


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob



akkor még nem voltam BMWfanatics klubtag..sajna..de amúgy érdekelt volna..és meg van még??


hírdetések között van, ilyen címmel: E46 hátsó dob


oké megnézem..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:27


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob



akkor még nem voltam BMWfanatics klubtag..sajna..de amúgy érdekelt volna..és meg van még??


hírdetések között van, ilyen címmel: E46 hátsó dob

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:24


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob



akkor még nem voltam BMWfanatics klubtag..sajna..de amúgy érdekelt volna..és meg van még??

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:22


hil írta:
Qucsy írta:
én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


Úgy kezdem: lehet, hogy a Tied nem olyan. Sokszor hallani mindenféle autónál, hogy pl. autópályán a "sport dobbal" úgy szól az autó, hogy 100m távolságról is zavaró azt hallani.
Milyen lehet ott belül mondjuk akár 50Km-es távon? Talán ott benn a bohócfülkében füldugót használnak?



igen erről én is hallottam, de hála istennek az enyémnek szép mély hangja van de nem az a dörmögő és az utastérbe nem is lehet észre venni vagyis én nem hallom...direkt ilyet választottam..viszonylag drágább is volt a többihez képest...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:21


Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:18


Qucsy írta:
én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


Úgy kezdem: lehet, hogy a Tied nem olyan. Sokszor hallani mindenféle autónál, hogy pl. autópályán a "sport dobbal" úgy szól az autó, hogy 100m távolságról is zavaró azt hallani.
Milyen lehet ott belül mondjuk akár 50Km-es távon? Talán ott benn a bohócfülkében füldugót használnak?