Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 21:41
Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.
Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 21:41
Elküldve: 2019. november 26. kedd, 16:58
Elküldve: 2019. április 02. kedd, 11:24
nylaura írta: Sziasztok!
E46 320Ci. Ha normálisan benyomom a kuplungot és sebességbe teszem 1-2 be dobbanó mély hang hallatszik. Ha "papósan" szép lassan akkor nem csinálja ezt. Szerintetek?
Elküldve: 2019. április 02. kedd, 10:04
Elküldve: 2019. március 15. péntek, 19:27
Krajcsi97 írta:YELLOW írta:Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!
néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.
Sajnos nem..a lábam levéve a kuplungról..műszerfalon semmi. Ahogy túljut ezen az 1800as fordulaton valamelyest észhez tér de akkor sem ahogy kellene az enyémben még ASC van de annak is jeleznie kellene tudtommal..
Elküldve: 2019. március 15. péntek, 18:59
YELLOW írta:Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!
néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.
Elküldve: 2019. március 15. péntek, 15:10
Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!
Elküldve: 2019. március 15. péntek, 10:24
Elküldve: 2019. január 30. szerda, 21:47
boticselly írta:YELLOW írta:boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!
hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.
Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!
Elküldve: 2019. január 30. szerda, 20:39
YELLOW írta:boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!
hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.
Elküldve: 2019. január 28. hétfő, 06:59
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!
Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 17:26
Elküldve: 2019. január 11. péntek, 08:38
Elküldve: 2018. augusztus 27. hétfő, 04:26
BMW_Noob83 írta: Üdv!Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok... Difi kopogás
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra.BMWblk írta: Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Elküldve: 2018. augusztus 27. hétfő, 00:34
BMWblk írta: Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!