autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. január 20. szerda, 14:52


xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 20:46


xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Majd írd be a diag eredményét és úgy hátha pontosabb hibalehetőségeket lehet írni!
Sztem erőtlenség nem csak légtömeg miatt lehet!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 20:31


Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele

SkyZzje
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SkyZzje

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 07. szombat, 18:31


Sziasztok!
Sikerült megoldani
Légtömegmérő cserével egy új autóm lett.
Mocskos mód megy
Köszönöm a segítséget.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 17:12


SkyZzje írta: Sziasztok!
Nekem 2001-es e46 320d-m (136 lovas gyárilag) van és olyan problémám van a kocsival hogy a 3. és a 4. fokozatban az autó 2200-as fordulatnál megtorpan majd újra megindul fogyasztás is visszazuhan 20 literről 16-ra kb aztán megint kifekszik a mutató.
4.ben fel sem megy 20-ig a fogyasztás mutatója.
Hiba kód nincs. Diagon sem volt semmi.
EGR-t Elvakítottam mert azt hittük az lesz a gázos.
Kapott egy csippet, nem sufni, profi cucc, azzal valamivel dinamikusabb is lett de a problémát nem orvosolta.
A helyi szerelőket már bejárta az autó és senki nem tudja mi van...
Kicsit erőtlen is az autó főleg hegymenetben meg ha már 3-an ülünk benne.
Szerintetek egy légtömegmérő csere megoldaná a problémát? Mert már többen is mondták hogy az azért javíthat a dolgokon.
Válaszokat előre is köszönöm


Régen mikor nekem volt ilyen torpanás az azonos típusú motorommal, akkor egy motorvezérlő szoftverfrissítés orvosolta a problémát.

SkyZzje
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SkyZzje

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 14:43


Sziasztok!
Nekem 2001-es e46 320d-m (136 lovas gyárilag) van és olyan problémám van a kocsival hogy a 3. és a 4. fokozatban az autó 2200-as fordulatnál megtorpan majd újra megindul fogyasztás is visszazuhan 20 literről 16-ra kb aztán megint kifekszik a mutató.
4.ben fel sem megy 20-ig a fogyasztás mutatója.
Hiba kód nincs. Diagon sem volt semmi.
EGR-t Elvakítottam mert azt hittük az lesz a gázos.
Kapott egy csippet, nem sufni, profi cucc, azzal valamivel dinamikusabb is lett de a problémát nem orvosolta.
A helyi szerelőket már bejárta az autó és senki nem tudja mi van...
Kicsit erőtlen is az autó főleg hegymenetben meg ha már 3-an ülünk benne.
Szerintetek egy légtömegmérő csere megoldaná a problémát? Mert már többen is mondták hogy az azért javíthat a dolgokon.
Válaszokat előre is köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 04. szerda, 15:00

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 13:11


Bero írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.


Mi az az "előadó" ?


ÉLŐadatot.





Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 13:08


Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.


Mi az az "előadó" ?


ÉLŐadatot.

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 12:50


Buki írta:
Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.


Mi az az "előadó" ?

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 12:23


YELLOW írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


légtömegmérőt próbáld meg megtisztítani, mert szerintem a sok mocsok ráment. talán nem nyírtad ki.


Már új van benne, de akkor sem megy.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 10:13


Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


légtömegmérőt próbáld meg megtisztítani, mert szerintem a sok mocsok ráment. talán nem nyírtad ki.

Buki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Buki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 01:45


Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 00:27


Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.

Buki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Buki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 00:23


Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!

Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. augusztus 28. péntek, 22:30


Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!