hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 19:45


Szasza91 írta:
hil írta:
Szasza91 írta:

Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szia!
Lehet,hogy FL előttiben még nincs kormányszög jeladó! Ha DSC van benne, mert akkor van.
hil


Szerintem nincsen benne DSC?


Szia!
Pontosítok: csak a DSC-hez tartozik kormányszög jeladó, az ASC-nél nincs. Úgy tudom FL előtti autóban csak ASC van
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 30. csütörtök, 19:46

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 19:09


hil írta:
Szasza91 írta:

Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szia!
Lehet,hogy FL előttiben még nincs kormányszög jeladó! Ha DSC van benne, mert akkor van.
hil


Szerintem nincsen benne DSC?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 18:31


Szasza91 írta:

Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szia!
Lehet,hogy FL előttiben még nincs kormányszög jeladó! Ha DSC van benne, mert akkor van.
hil



Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 18:17


Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 10:44


laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 10:08


Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 08:19


Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Igor1885
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Igor1885

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 10:33


Szasza91 írta:
paircraft írta: Szia,

én itt vettem, 20d euro 4 Bosch, szállítással együtt volt 45.

Üdv,

Gyuri

Szasza91 írta:
dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs




Szia Gyuri!

Sajnos nekem a linkre, csak a fórum oldal jön be. Nem tudnád mégegyszer belinkelni nekem?
Köszi!
Szabolcs



Szia. Ugy nez ki, hogy hasonlo problemaval kuzdok, bar nekem nem dadog, es huz is, bar 3000 felett... A lenyeg en most vettem egy mass air flow cleaner nevu tisztitot es ma meg is cainalom a tisztitast. Elvileg mukodik a dolog, mas forumokon olvastam utana, remelem nalam is hasznalni fog. Nalam brutalis fogyasztas van ~20 liter. Szoval 1-2 nap mulva tudok rola irni, hogy hasznalt-e vagy a termek neve alapjan utana tudsz nezni.

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 08:11


paircraft írta: Szia,

én itt vettem, 20d euro 4 Bosch, szállítással együtt volt 45.

Üdv,

Gyuri

Szasza91 írta:
dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs




Szia Gyuri!

Sajnos nekem a linkre, csak a fórum oldal jön be. Nem tudnád mégegyszer belinkelni nekem?
Köszi!
Szabolcs



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz paircraft

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 06:47


Szia,

én itt vettem, 20d euro 4 Bosch, szállítással együtt volt 45.

Üdv,

Gyuri

Szasza91 írta:
dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs




Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 22:21


dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 11:08


Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 13. hétfő, 17:59


Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 15:35


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Próbálkozott valaki már légtömegmérő tisztítással? Ha igen, akkor volt valami értelme?



A képlet végtelenül egyszerű. Ha a kosz miatt mér szarul,akkor van értelme, ha beszart,akkor fújkálhatod bármivel...

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 12:30


Sziasztok!

Próbálkozott valaki már légtömegmérő tisztítással? Ha igen, akkor volt valami értelme?