horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 20:08


szotakdavid írta:
horisz2 írta:

Kiszedettem a hibát!



Mi volt a hiba?!


Nem tudom mi volt a hiba!
Azt mondták, hogy csak pillanatnyi hiba, már nem áll fent a probléma, valami lambda szonda hiba volt ha jól emlékszek!

És ha már itt vagytok ennyien lenne egy kérdésem!
Egy régebbi hozzászólásomban kérdeztem, hogy tudja e valaki miben különbözik a 316i és a 318i motor? Azt találtam egy külföldi oldalon, hogy a 316i-ben nincs DISA!
Szerintetek?
Ezt most találtam a neten és mivel az én autóm nincs bent a szobában ezért ezt most nem tudom megnézni, de nagyon kíváncsi vagyok!
Esetleg így fejből tudja ezt valaki?
Köszi


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 05. vasárnap, 20:19

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:51


horisz2 írta:

Kiszedettem a hibát!



Mi volt a hiba?!

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:49


szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:

Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Mi az a "Majrélámpa"?? nem láttam még ilyet egyikbe se...


Check engine:



Na ilyet már igen..de "majrélámpát" nem!


ki minek hívja ... a kézikönyvben sem így található meg az tuti

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:48


Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:

Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Mi az a "Majrélámpa"?? nem láttam még ilyet egyikbe se...


Check engine:



Na ilyet már igen..de "majrélámpát" nem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:46


szotakdavid írta:
Pocses írta:

Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Mi az a "Majrélámpa"?? nem láttam még ilyet egyikbe se...


Check engine:



Mintha nem Tudnád miről van szó.....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 05. vasárnap, 19:47

horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:46


Pocses írta:
horisz2 írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi


Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Az autó 3 éve van nálam! Azóta van ez a torpanás!
Kb 1 hónapja villant fel a lámpa (előtte semmi)!
Kiszedettem a hibát!
Azóta semmi!



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:44


Pocses írta:

Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Mi az a "Majrélámpa"?? nem láttam még ilyet egyikbe se...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:40


horisz2 írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi


Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?

horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 19:20


hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 12:46


Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 06:51


hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 06:24


hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:44


hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


N42-t és társait ne vegyél bele
sajna nem tudom elképzelni milyen csörrenésre gondolsz...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:03


Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 10:46


horisz2 írta: Üdv!
Ez a M43TU motor van a 316i-ben és a 318i-ben is 105 ill. 118LE-vel!
Tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség?
Csak kíváncsi vagyok mitől erősebb a 318i 13Le-vel?
Köszi


lehet semmi különbség nincs... nem lehet tudni a németeknél, hogy mit, hogy... ugye az adózások miatt ott szoktak rafkózni. simán megadnak más köbcentit, vagy teljesítményt is ugyanannál a motornál.
vagy ugye egy időben a vw-nél volt, hogy az 1.9-es TDi motorok 130 lovasról 105 lovasra "butultak". a kereskedések ingyen töltötték vissza a másik progit, ezzel csábították a vásárlókat. persze a forgalmiban minden maradt a régi. lehet itt is csak ennyi van.
bár a TU jelzések csak az 1.9-es motoroknál volt az alap M43 az valóban 1.6-os hengerfejjel volt.