autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 15. hétfő, 20:10


Na jeladócsere megtörtént, hiba maradt. De legalább találtunk egy repedt vákuumcsövet.
Az is cserélve lesz, ( addig ideiglenesen ragasztva ) plusz az üzemanyagszűrőt is mert azt még nem cseréltem aztán kiderül...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 10. szerda, 05:57


szotakdavid írta:
Pocses írta:
Tano írta:
Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.


Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.


Szívósort vedd le,pollenszűrőházat is mindent és úgy hozzá férsz.


Köszi Neked is, gondoltam, hogy ezeket minimum le kell különben az istennek sem férni hozzá. Meat & Doria amit vettem, eddig bevált a digó kütyü nem csak nálam több ismerősömnél is.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. június 09. kedd, 18:32


Pocses írta:
Tano írta:
Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.


Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.


Szívósort vedd le,pollenszűrőházat is mindent és úgy hozzá férsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 09. kedd, 14:44


Tano írta:
Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.


Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 09. kedd, 13:32


Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sokmindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 09. kedd, 05:07


Tano írta:
Pocses írta:
Sziasztok!

Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.


A blokk oldalán hátul. 14-es elem.


Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 19:35


Pocses írta:
Sziasztok!

Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.


A blokk oldalán hátul. 14-es elem.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 17:20



Sziasztok!

Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 04. csütörtök, 19:11


Elhoztam szerelőmtől az autót, semmilyen hibát nem tárolt, így várhatok arra míg max megáll és már nem indul el. Üzemanyagrendszerben semmi hiba, valószínűen valamelyik jeladó adja majd be a kulcsot. Olajcsere megvolt 15papír.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 03. szerda, 10:49


Micka írta:
Pocses írta:
Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?


Szia.

Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...

Üdv.: Pocses

kösz a tippeket

az említett olajszűrőház tömítés és vezérműlánc tömítés cseréje macerás és sok munka vagy nem bmw szerelő is nagy valószínűséggel ki tudja cserélni?


Nincs mit. Nem lehet macerás, előröl hozzáférni. Bár ugye anno vittem szerelőmhöz, Ő meg kicserélte. Ma is éppen ott van nála olajcserén + megoldja a leállást dadogást...
azt közlöm majd a hiba okát, javítását.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 03. szerda, 10:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. június 03. szerda, 08:51


Pocses írta:
Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?


Szia.

Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...

Üdv.: Pocses

kösz a tippeket

az említett olajszűrőház tömítés és vezérműlánc tömítés cseréje macerás és sok munka vagy nem bmw szerelő is nagy valószínűséggel ki tudja cserélni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 30. szombat, 05:47


Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?


Szia.

Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. május 29. péntek, 12:09


csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 28. csütörtök, 07:58


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.

Üdv.: Pocses


elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.


Nem találgatok, kifog derülni oszt meg lesz oldva. Mind2ő alkalommal kuplungolás közben állt le, először nejem mikor visszakapcsolt beforduláskor, utána meg nálam hazafelé lámpánál pont indultam volna elsőként kuplung 1es azt GO lett volna...
Ja, "kicsi sárga tengeralattjáró" nem világít.


pont a lényeget hagytad ki. mert úgy írtad, hogy menet közben. iylenkor általában arra gondolunk, hogy folyamatosan haladva egyenletes gázon. aztán kiderül, hogy felvetettem a kuplongot, hogy közben. én ezért írok litániákat, meg a lehető legrészletesebben mindent, hogy később ne legyen több kérdés, vagy felesleges kommentelgetés. kivéve, ha valaki nem éri, amit írok, vagy épp rosszul fogalmazok és amiatt
hát igen, jeladó gyanús a téma.


Bocsesz igazad van, köcce. Nemsoká menek vele, du. meg majd a nejem. Arra rálesek, hogy indításkor a ford.számmérő kimozdul, avagy sem. Mert ha nem akkor tuti az lesz, vagy mégsem. Unix oldalán már néztem van választék gazdagon, (Febi, stb) és kedvezménnyel az ára sem húzós.


fordulatszámnál csak a főtengely jeladóra lehet yganakodni. de ugye van vez. tengely jeladó is. most nem is tudom a melegedés és kuplungra leállás melyikre is jellemző.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 28. csütörtök, 07:47


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.

Üdv.: Pocses


elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.


Nem találgatok, kifog derülni oszt meg lesz oldva. Mind2ő alkalommal kuplungolás közben állt le, először nejem mikor visszakapcsolt beforduláskor, utána meg nálam hazafelé lámpánál pont indultam volna elsőként kuplung 1es azt GO lett volna...
Ja, "kicsi sárga tengeralattjáró" nem világít.


pont a lényeget hagytad ki. mert úgy írtad, hogy menet közben. iylenkor általában arra gondolunk, hogy folyamatosan haladva egyenletes gázon. aztán kiderül, hogy felvetettem a kuplongot, hogy közben. én ezért írok litániákat, meg a lehető legrészletesebben mindent, hogy később ne legyen több kérdés, vagy felesleges kommentelgetés. kivéve, ha valaki nem éri, amit írok, vagy épp rosszul fogalmazok és amiatt
hát igen, jeladó gyanús a téma.


Bocsesz igazad van, köcce. Nemsoká menek vele, du. meg majd a nejem. Arra rálesek, hogy indításkor a ford.számmérő kimozdul, avagy sem. Mert ha nem akkor tuti az lesz, vagy mégsem. Unix oldalán már néztem van választék gazdagon, (Febi, stb) és kedvezménnyel az ára sem húzós.