Pop_up
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1996

státusz Pop_up

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 23:30


Medvedisznoman írta:
TomyMU írta: Köszönöm a segítségeket, és a cikket is, hasznos volt számomra, kb. énis ugyanilyen helyzetben voltam mikor eladtam a Golfot (650re volt feltéve, telefonba már ment az alkudozás hogy 550ért elviszik, volt olyan akik eljöttek és csak a hibákat keresték, amit ugye nem nagyon találtak, vagy ha volt leirtam, és 580... kiröhögtem őket és megköszöntem a fáradtságukat)

Visszatérve a témára, az 1est nem családi autónak venném természetesen, haveromnak amugy van egy 1es bömös, csak neki kicsit újabb mint amit belinkeltem (2013-as az övé), 1.6 benzin, és elég jól is megy szerintem mert vezettem már (vegyesbe kb. 6lityit eszik neki), de 2.0 benzinesben is gondolkodtam, mondjuk egy 6 sebességes váltóval, azt mondják legalább 1 literrel kevesebbet eszik a gép ha van egy 6. fokozat is. Nem vagyok az a széthajtós fajta, szóval elég lenne az 1.6, bár sokan mondták hogy gyenge, de hát kinek mi a gyenge Az 1.4-es motor után nekem biztos nem lesz az, de kipróbálom nagyobb motorral is, mondjuk a fogyasztás sosem az autón múlik, hanem a jobb lábon
A következő kérdésem, Pesten belül melyik BMW-s szervíz megbízható? (ahol mondjuk nem bunkók és lenézőek)


Remélem ez nem minősül majd tiltott marketingnek, én hozzájuk szoktam vinni és nagyon elégedett vagyok a munkájukkal. Pesten mást nem ismerek. Illetve hazudok, mert van még ez az úriember, akit szintén bátran ajánlok, bár nála csak egyszer voltam.
Esetleg olvasgasd a szervíz értékeléseket




Én a Bayer Autóhoz (Majercsik Józsiék) járok az óbudai temető mellé, velem mindig nagyon figyelmesek, korrektek és profik voltak. Nincs várószalon, kávé és vajszínű bőrfotel, viszont odafigyelnek a problémákra és megjavítják, amit kell, nem csak kicserélik a fél autódat anélkül, hogy észrevennék, mi a hiba. Maximálisan ajánlom őket.
Itt az értékelésük az oldalon: http://www.bmwfanatics.hu/szer...?szerviz=4



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 23:34

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 22:28


TomyMU írta: Köszönöm a segítségeket, és a cikket is, hasznos volt számomra, kb. énis ugyanilyen helyzetben voltam mikor eladtam a Golfot (650re volt feltéve, telefonba már ment az alkudozás hogy 550ért elviszik, volt olyan akik eljöttek és csak a hibákat keresték, amit ugye nem nagyon találtak, vagy ha volt leirtam, és 580... kiröhögtem őket és megköszöntem a fáradtságukat)

Visszatérve a témára, az 1est nem családi autónak venném természetesen, haveromnak amugy van egy 1es bömös, csak neki kicsit újabb mint amit belinkeltem (2013-as az övé), 1.6 benzin, és elég jól is megy szerintem mert vezettem már (vegyesbe kb. 6lityit eszik neki), de 2.0 benzinesben is gondolkodtam, mondjuk egy 6 sebességes váltóval, azt mondják legalább 1 literrel kevesebbet eszik a gép ha van egy 6. fokozat is. Nem vagyok az a széthajtós fajta, szóval elég lenne az 1.6, bár sokan mondták hogy gyenge, de hát kinek mi a gyenge Az 1.4-es motor után nekem biztos nem lesz az, de kipróbálom nagyobb motorral is, mondjuk a fogyasztás sosem az autón múlik, hanem a jobb lábon
A következő kérdésem, Pesten belül melyik BMW-s szervíz megbízható? (ahol mondjuk nem bunkók és lenézőek)


Remélem ez nem minősül majd tiltott marketingnek, én hozzájuk szoktam vinni és nagyon elégedett vagyok a munkájukkal. Pesten mást nem ismerek. Illetve hazudok, mert van még ez az úriember, akit szintén bátran ajánlok, bár nála csak egyszer voltam.
Esetleg olvasgasd a szervíz értékeléseket




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 22:29

Pop_up
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1996

státusz Pop_up

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 16:55


elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz!
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.





Vedd meg ezt: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=7972
A maradék pénzen meg menjetek el vele nyaralni egy nagyot! Az E46 alap négyhengeresei (316i) sokkal vérszegényebbek a 318is-nél kb. ugyanolyan (alacsony, városi átlag 8,5 l) fogyasztás mellett, és ennek kevesebb a nyűgje, olcsóbban fenntartható.
Az önmarketingtől eltekintve: normális használat mellett is szükség van 1300 kg felett annyi erőre, hogy félelem nélkül tudj előzni, meg kényelmesen autópályázni, emiatt szerintem nem leszel boldog egy 316-ossal. Itt most hangsúlyozottan nem driftelésre, pályázásra, vagy egyéb vadulásra gondolok, hanem a mindennapi közlekedésre. Bármelyiket is veszed, a Golfnál érezhetően masszívabbnak, és ezzel együtt nehezebbnek fogod érezni a kocsit.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 23:32

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 15:03


lantika írta:
elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz!
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.




lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:22


elgeri írta:
lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz!
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik


Illetve ott a 3-ik lehetöseg. Pont van annyi penze,hogy vegyen egy alaptipus 1.6-os BMW-t,ha meg BMW akkor menjen mint a marha,gyorsuljon le mindenkit.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:21


Köszönöm a segítségeket, és a cikket is, hasznos volt számomra, kb. énis ugyanilyen helyzetben voltam mikor eladtam a Golfot (650re volt feltéve, telefonba már ment az alkudozás hogy 550ért elviszik, volt olyan akik eljöttek és csak a hibákat keresték, amit ugye nem nagyon találtak, vagy ha volt leirtam, és 580... kiröhögtem őket és megköszöntem a fáradtságukat)

Visszatérve a témára, az 1est nem családi autónak venném természetesen, haveromnak amugy van egy 1es bömös, csak neki kicsit újabb mint amit belinkeltem (2013-as az övé), 1.6 benzin, és elég jól is megy szerintem mert vezettem már (vegyesbe kb. 6lityit eszik neki), de 2.0 benzinesben is gondolkodtam, mondjuk egy 6 sebességes váltóval, azt mondják legalább 1 literrel kevesebbet eszik a gép ha van egy 6. fokozat is. Nem vagyok az a széthajtós fajta, szóval elég lenne az 1.6, bár sokan mondták hogy gyenge, de hát kinek mi a gyenge Az 1.4-es motor után nekem biztos nem lesz az, de kipróbálom nagyobb motorral is, mondjuk a fogyasztás sosem az autón múlik, hanem a jobb lábon
A következő kérdésem, Pesten belül melyik BMW-s szervíz megbízható? (ahol mondjuk nem bunkók és lenézőek)


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 13:41


lantika írta:
elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.


Ez teljesen igaz!
Csak arra gondoltam, hogy aki épp elméjű és érzi, hogy nem megy ez, az talán nem erőlteti, aki meg eleve tudja, hogy hajtani akarja, az nagyobbat vesz... de ez már az emberen múlik


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 13:38


elgeri írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Kisebb motort könnyebb szethajtani.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 12:56


TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia

Én csipem az 1-eseket, de:
- csak akkor jó, ha nem egy 4-5 fős családnak kell. A hátsó sora tényleg kicsi. 2-3 főnek viszont imádni való tud lenni
- N45-ős motorkódúak (facelift előttiek / kb. 2007 közepéig) hajalmosak motor meghibásodásra (vezérlőlánc szakadásra).
- A kis motorú gépek kapcsán egyet értek, hogy kisebb motor kisebb kockázat (pl. benzines esetén nincs még rajta turbó), de sokkal kisebb élvezet is. A fogyasztás másodlagos, annyival nem eszik többet a nagy mint a kicsi. Mondom ezt úgy hogy nekem kicsi van, szeretem, de tényleg gyenge, viszont nagyobb volt az esélye, hogy az előző tulaj se agyonhajtásra használta + kevesebb dolog dögölhet meg benne. Ja és városban megeszi a 9-10-et. Kint viszont 7-el megy.

A linkelt 3-as pedig olyantól van, aki ezzel foglalkozik, hogy kintről hozz be kocsikat. Nem ismerem, csak láttam már sok hirdetését. Lehet hogy rendes, csak azt tudni kell, hogy nem a saját gépét árulja.

Sok sikert!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 12:58

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 12:31


TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szerintem kicsit sok érte 1,75 milla, nekem van egy ugyanilyen csak 318i és kb 400 ezer már rá lett költve (2év/20 ezer km alatt) szóval azért nem csak gyertyát kell cserélni benne, ellenben a dízelre csupán eddig durván 100 ezret költöttem olajcserén kívül és már 100 ezer km-t beleraktam amióta megvan. De lehet csak én nyúltam mellé...

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 12:25


TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szia!
Szerintem jó a gondolat, hogy ilyen éves futáshoz inkább a benzines, mint a dízel. Én is pont ezek miatt félek a dízeltől. Azért kicsit optimista vagy ezzel a "max gyertyát kell cserélni" gondolkodással.
Ezer más probléma felmerülhet a benzineseknél is, de tény, hogy turbóval, adagolóval, nagynyomású szivattyúval meg porlasztókkal nem kell foglalkozni.
1-es szériával nem vagyok képben, nem ismerem az árakat, de azt gondolom, hogy egy jó állapotú hármasért nem feltétlen sok 1,7-1,8 millió, a lényeg, hogy valóban megkímélt legyen gondos tulajtól (de még jobb, ha fanatikustól ) és nagyon fontos, hogy tuningmentes legyen.
Ezért lehet hogy meg leszek köpködve, de a helyedben nem vennék kis köbcentiset, mert könnyen lehet, hogy meg fogod bánni. Fogyasztásban nem feltétlen jobb, de erőben - és ezzel együtt élményben - lényegesen kevesebbet fog nyújtani. Nekem is csak 2000ccm 4 henger, közlekedésre elég is, de azért sajnálom, hogy nem vettem 6 hengereset. Városban ez is megeszi a 11-12 litert, városon kívül viszont viszonylag gazdaságos (főúton 6-7, pályán 8 liter).
Az óraállás szerintem másodlagos, úgyis meg van tekerve, tényleg inkább az állapotát nézd, és ha lehetőséged van, akkor vétel előtt vidd el egy teljes állapotfelmérésre, lehetőleg BMW szervízbe (vagy BMW-re szakosodott műhelybe). Itt kb. 20ezerért átnézik az utolsó csavarig és dokumentálják az autó állapotát. Ha ezt megteszed, akkor minden tőled telhetőt megtettél, hogy elkerüld a lyukra futást.
Jól felszereltet keress, mert később hiányozhat, mondjuk egy tolatóradar, vagy egy ülésfűtés és utólag drága és macerás lesz felextrázni a gépet.
Ja, és nézz meg nagyon sok autót! A tizedik után már tudni fogod, hogy mire figyelj, addigra már túl leszel rengeteg, a képeken jól kinéző, jó szögből fotózott, "makulátlan állapotú, keveset futott" leharcolt hulladékon.
Segítség képpen itt egy remek írás innen a fórumól



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 12:26

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 11:04


Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. február 10. szerda, 07:58


csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. február 10. szerda, 07:48


Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.

státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 09. kedd, 23:21


Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 09. kedd, 23:24