státusz Marton86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 21:43


Ferde görbe rajta valami vagy csak túl újszerűek ez ki?

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 09:52


Marton86 írta:
Pocses írta:
Marton86 írta: Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton


Oké de időben, akkor megadom a tel.számom felhívsz egyeztetünk miután beszéltél az eladóval, én meg beszélek Attilával a szerelőmmel, azt odaviszed hozzá, és nem lesz "macskazsák" a vas.


Köszönöm!


Rétegmérőt ne vidd, ránézésre az egész eleje utángyártott.



státusz Marton86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 17:52


Pocses írta:
Marton86 írta: Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton


Oké de időben, akkor megadom a tel.számom felhívsz egyeztetünk miután beszéltél az eladóval, én meg beszélek Attilával a szerelőmmel, azt odaviszed hozzá, és nem lesz "macskazsák" a vas.


Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 17:33


Marton86 írta: Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton


Oké de időben, akkor megadom a tel.számom felhívsz egyeztetünk miután beszéltél az eladóval, én meg beszélek Attilával a szerelőmmel, azt odaviszed hozzá, és nem lesz "macskazsák" a vas.

státusz Marton86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 17:28


Köszönöm szépen! Ha megyek megnézni előtte írok neked privát üzenetet a szerelő miatt. Már pedig mennem kell mert eladtam az autóm és most kéne is venni, de nem akarom elsietni.

Márton

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 17:16


Marton86 írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérnem autó vásárlásban, minden álmom egy e46Ci

Ezt a kettőt néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-8463522
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-8576642

Esetleg valaki ismeri ezeket az autókat, mi a véleményetek így képek alapján?

Márton


Szia!

A másodikat látom az útról minden nap mikor megyek melóba. Győri a srác akié a kereskedés, ha esetleg eljössz Győrbe meglesni, akkor tudok szerelőt ajánlani helyben akivel áttudod vizsgáltatni a vasat.

Üdv.: Pocses

státusz Marton86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 20:52


Sziasztok!

A segítségeteket kérnem autó vásárlásban, minden álmom egy e46Ci

Ezt a kettőt néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-8463522
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-8576642

Esetleg valaki ismeri ezeket az autókat, mi a véleményetek így képek alapján?

Márton



státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 20:03


YELLOW írta:
szakimaci írta:
gfeco írta:
Tano írta:
szakimaci írta: ...Az mi, hogy öngyújtós?...


Úgy érti öngyulladós, vagyis dízel.


Szia
Nekem a Facelift elötti 316 i is kettőstömegű.
Nem szokott velük baj lenni csak inkább dizelnél.


Na....dízelre még nem hallottam ezt. Egyre jobban úgy vagyok ezzel a vásárlással, hogy mindegy mit veszek, mindegyikkel lehet valami baj.


nagyon jó a meglátásod. a használtautó mindig lutri. és azért az ár sejtet sok mindenre, persze nem minden esetben.
ahogy írták az M43-al van a legkisebb rizikó, bár az olyan kasztniba van helyezve, aminél azért jellemzőbb a korrodálás, és talán a futóműhibák is jellemzőbbek. mérlegelni kell. ha azt nézed motor egyszerűbb és olcsóbb cserélni, mint egy egész kasztnit. jó ajánlás nincs, mert minden eset más, minden autó más, a típushibálból lehet egy közelítő jellegű megállapítást tenni.
egyébként úgyis az szív a legjobban, aki minél jobban körüljárja a témát és próbál odafigyelni. aki meg találomra vesz, lehet sosem fog szívni vele...


Nagyon igaz, amit írsz. Csak a szerelőben bízom, aki eljön velem, meg abban, hogy nem fog elvakítani a vásárlási láz. Ismeri valaki a debreceni Magisz-t? Kézenfekvőnek tűnik onnan venni egyet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 12:46


szakimaci írta:
gfeco írta:
Tano írta:
szakimaci írta: ...Az mi, hogy öngyújtós?...


Úgy érti öngyulladós, vagyis dízel.


Szia
Nekem a Facelift elötti 316 i is kettőstömegű.
Nem szokott velük baj lenni csak inkább dizelnél.


Na....dízelre még nem hallottam ezt. Egyre jobban úgy vagyok ezzel a vásárlással, hogy mindegy mit veszek, mindegyikkel lehet valami baj.


nagyon jó a meglátásod. a használtautó mindig lutri. és azért az ár sejtet sok mindenre, persze nem minden esetben.
ahogy írták az M43-al van a legkisebb rizikó, bár az olyan kasztniba van helyezve, aminél azért jellemzőbb a korrodálás, és talán a futóműhibák is jellemzőbbek. mérlegelni kell. ha azt nézed motor egyszerűbb és olcsóbb cserélni, mint egy egész kasztnit. jó ajánlás nincs, mert minden eset más, minden autó más, a típushibálból lehet egy közelítő jellegű megállapítást tenni.
egyébként úgyis az szív a legjobban, aki minél jobban körüljárja a témát és próbál odafigyelni. aki meg találomra vesz, lehet sosem fog szívni vele...

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 11:42


gfeco írta:
Tano írta:
szakimaci írta: ...Az mi, hogy öngyújtós?...


Úgy érti öngyulladós, vagyis dízel.


Szia
Nekem a Facelift elötti 316 i is kettőstömegű.
Nem szokott velük baj lenni csak inkább dizelnél.


Na....dízelre még nem hallottam ezt. Egyre jobban úgy vagyok ezzel a vásárlással, hogy mindegy mit veszek, mindegyikkel lehet valami baj.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 05:16


Tano írta:
szakimaci írta: ...Az mi, hogy öngyújtós?...


Úgy érti öngyulladós, vagyis dízel.


Szia
Nekem a Facelift elötti 316 i is kettőstömegű.
Nem szokott velük baj lenni csak inkább dizelnél.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 20:33


szakimaci írta: ...Az mi, hogy öngyújtós?...


Úgy érti öngyulladós, vagyis dízel.

státusz szakimaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 20:16


hil írta:
szakimaci írta: Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?

Szia!
Úgy tudom, mindegyikben van kettős tömegű lendkerék, még az fl előtti 318i-ben is, csak az öngyújtósban szokott gond lenni vele.
hil


Én meg úgy tájékozódtam, hogy csak 20i-től felfelé van kettős tömegű. Az mi, hogy öngyújtós?
És mi a helyzet a valvetronic-al? Nagyon gáz? Drága rendbe rakni?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 19:14


szakimaci írta: Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?

Szia!
Úgy tudom, mindegyikben van kettős tömegű lendkerék, még az fl előtti 318i-ben is, csak az öngyújtósban szokott gond lenni vele.
hil



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 18:23


szakimaci írta: Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?


Szia. Én csak annyit tudok hozzáfűzni,hogy az én ezer éves m43-as 1.6-os motorom egy csepp olajat se eszik,csak figyelek az olaj és szűrőcserére. Cserébe ez a kis motor,nem is megy.