KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 16:45


[quote="Narumon"][quote="F10"][quote="Narumon"]
F10 írta:
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!


Biztos hogy lehet talalni 200.000 alattit falumban is van egy 1 . Tulajos de még nem eladó.
Másik dolog érdemes bevinni diagra a szervizbe és kiderűl a tekergetés, vagy megemlited az eladónak és ha van rejteni valója nem fogja elvitetni kiolvasni.


Akkor csak nem lehet találni mert nem eladó! Ha meg eladó akkor meg horror áron mert a tulaj sem hülye. Én németbe bóklászok rendszeresen de egy nyamvadt 320D-t nem tudok jó szívvel hozni, mert ami árban baráti abban 280-350e km van belecsavarva. E60-ról nem is beszélve, amelyik szép és nincs beletekerve 300e km azért még most is elkérik a 12-15e eurót, pedig még lehet, hogy évjáratban is régi. Amelyikben meg nincs ennyi azt nem baráti áron adják. Itthon meg sokkal rosszabbak a tapasztalataim. Biztos ki lehet fogni itt is, de BMW-s ismerettségi körökben eddig még csak szivola volt belőle.
A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve. (de tipikus, hogy behozzák németből 400.000km-el aztán megy a magyar használt piacra 185000km-el.
Nem véletlen, hogy amit magamnak vettem az bizony kint is drágább volt mint amit igazából "érdemes behozni".
Node summa summárum mindenki azt csinál amit akar, de ha láttok olcsón tényleg 200 alatti futásteljesítménnyel itthon E60-at akkor arra le kell csapni mert azt még a németek is megveszik tőled



"A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve."

Ez nem igaz. Nekem is németből való az autó és Wallis pest készségesen kinyomtatta nekem a szerviztörténetét. Otthon szépen le van fűzve.

Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 16:19


[quote="F10"][quote="Narumon"][quote="F10"]
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!


Biztos hogy lehet talalni 200.000 alattit falumban is van egy 1 . Tulajos de még nem eladó.
Másik dolog érdemes bevinni diagra a szervizbe és kiderűl a tekergetés, vagy megemlited az eladónak és ha van rejteni valója nem fogja elvitetni kiolvasni.


Akkor csak nem lehet találni mert nem eladó! Ha meg eladó akkor meg horror áron mert a tulaj sem hülye. Én németbe bóklászok rendszeresen de egy nyamvadt 320D-t nem tudok jó szívvel hozni, mert ami árban baráti abban 280-350e km van belecsavarva. E60-ról nem is beszélve, amelyik szép és nincs beletekerve 300e km azért még most is elkérik a 12-15e eurót, pedig még lehet, hogy évjáratban is régi. Amelyikben meg nincs ennyi azt nem baráti áron adják. Itthon meg sokkal rosszabbak a tapasztalataim. Biztos ki lehet fogni itt is, de BMW-s ismerettségi körökben eddig még csak szivola volt belőle.
A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve. (de tipikus, hogy behozzák németből 400.000km-el aztán megy a magyar használt piacra 185000km-el.
Nem véletlen, hogy amit magamnak vettem az bizony kint is drágább volt mint amit igazából "érdemes behozni".
Node summa summárum mindenki azt csinál amit akar, de ha láttok olcsón tényleg 200 alatti futásteljesítménnyel itthon E60-at akkor arra le kell csapni mert azt még a németek is megveszik tőled

státusz F10

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 14:13


[quote="Narumon"]
F10 írta:
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!

200.000 alatti dizellel nem kéne nagy gondnak lennie , esetleges hiba részecskeszűrő eltömődés amit ha kidobsz nem lesz több gondod vele. Másik szóba jöhet egy turbócsere 300.000ft de akkor tudod hogy elmegy megint ennyit.
Szivósorra kell még figyelni de ha ledugózod az a hiba is kilőve pár 10esből.
Futómű és egyéb fékek elektronika a benzinesnél is ugyanugy szóba jön , ilyen olyan szondák.
Én automatát vennék ha belekell nyúlni nemsokkal van többe mint egy kuplung és ketttőstömegű csere viszont kényelem kárpótol.


Ez így oké lenne, de megeszem a kalapom ha egy itthon jó áron kapható E60 525D vagy 530D-ben 200.000 alatt van a km. Maximum ha 3x visszatekerték már...


Biztos hogy lehet talalni 200.000 alattit falumban is van egy 1 . Tulajos de még nem eladó.
Másik dolog érdemes bevinni diagra a szervizbe és kiderűl a tekergetés, vagy megemlited az eladónak és ha van rejteni valója nem fogja elvitetni kiolvasni.

Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 08:29


[quote="F10"]
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!

200.000 alatti dizellel nem kéne nagy gondnak lennie , esetleges hiba részecskeszűrő eltömődés amit ha kidobsz nem lesz több gondod vele. Másik szóba jöhet egy turbócsere 300.000ft de akkor tudod hogy elmegy megint ennyit.
Szivósorra kell még figyelni de ha ledugózod az a hiba is kilőve pár 10esből.
Futómű és egyéb fékek elektronika a benzinesnél is ugyanugy szóba jön , ilyen olyan szondák.
Én automatát vennék ha belekell nyúlni nemsokkal van többe mint egy kuplung és ketttőstömegű csere viszont kényelem kárpótol.


Ez így oké lenne, de megeszem a kalapom ha egy itthon jó áron kapható E60 525D vagy 530D-ben 200.000 alatt van a km. Maximum ha 3x visszatekerték már...

státusz F10

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 21:01


Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!

Nagy kéréssel fordulok hozzátok tapasztalt leendő márkatársaim. Ebben az évben elérhető közelségbe került a kiszemelt BMW(E60). Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy az eddig megszerzett tudásotokkal döntésre juttassatok 525D vagy 530D-t (E60 2005-2007)érdemesebb venni. Fő szempontom a megbízhatóság. Nagyjából 200.000km-t futott autók közül szemezgetek. Tisztában vagyok vele hogy ennyi megtett kilométer után kezdődnek a problémák. éppen ezért ha van hasznos tippetek a vásárlást illetően azokat is szívesen veszem.


Dízelt NE! Én mondjuk nem csak E60-ból de másból sem vennék ennyiket futott dieseleket. Körülöttem van egy pár ember csak a szívás van vele - mindig van valami gebasz. Ugyanakkor az én 2004-es 520i (2172ccm) E60-ommal soha semmi gond nem volt. Persze valamivel többet eszik de emennyivel szervíz igényesebb egy dízel nem éri meg szórakozni. Szerintem.


200.000 alatti dizellel nem kéne nagy gondnak lennie , esetleges hiba részecskeszűrő eltömődés amit ha kidobsz nem lesz több gondod vele. Másik szóba jöhet egy turbócsere 300.000ft de akkor tudod hogy elmegy megint ennyit.
Szivósorra kell még figyelni de ha ledugózod az a hiba is kilőve pár 10esből.
Futómű és egyéb fékek elektronika a benzinesnél is ugyanugy szóba jön , ilyen olyan szondák.
Én automatát vennék ha belekell nyúlni nemsokkal van többe mint egy kuplung és ketttőstömegű csere viszont kényelem kárpótol.


Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 20:26


HTamas írta: Üdv mindenkinek!

Nagy kéréssel fordulok hozzátok tapasztalt leendő márkatársaim. Ebben az évben elérhető közelségbe került a kiszemelt BMW(E60). Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy az eddig megszerzett tudásotokkal döntésre juttassatok 525D vagy 530D-t (E60 2005-2007)érdemesebb venni. Fő szempontom a megbízhatóság. Nagyjából 200.000km-t futott autók közül szemezgetek. Tisztában vagyok vele hogy ennyi megtett kilométer után kezdődnek a problémák. éppen ezért ha van hasznos tippetek a vásárlást illetően azokat is szívesen veszem.


Dízelt NE! Én mondjuk nem csak E60-ból de másból sem vennék ennyiket futott dieseleket. Körülöttem van egy pár ember csak a szívás van vele - mindig van valami gebasz. Ugyanakkor az én 2004-es 520i (2172ccm) E60-ommal soha semmi gond nem volt. Persze valamivel többet eszik de emennyivel szervíz igényesebb egy dízel nem éri meg szórakozni. Szerintem.

HTamas
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz HTamas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 19:55


Köszönöm a segítséget!

Tanulságos lecke volt amit igyekszem fejben tartani.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 23:33


HTamas írta: Üdv mindenkinek!

Nagy kéréssel fordulok hozzátok tapasztalt leendő márkatársaim. Ebben az évben elérhető közelségbe került a kiszemelt BMW(E60). Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy az eddig megszerzett tudásotokkal döntésre juttassatok 525D vagy 530D-t (E60 2005-2007)érdemesebb venni. Fő szempontom a megbízhatóság. Nagyjából 200.000km-t futott autók közül szemezgetek. Tisztában vagyok vele hogy ennyi megtett kilométer után kezdődnek a problémák. éppen ezért ha van hasznos tippetek a vásárlást illetően azokat is szívesen veszem.


hát megbízhatóság szempontjából az E60 nem egy sikeres széria. Olvassd el Robinson két cikkét tt és tt. Vannak benne hasznos infók amik érinthetnek.

HTamas
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz HTamas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 23:15


Üdv mindenkinek!

Nagy kéréssel fordulok hozzátok tapasztalt leendő márkatársaim. Ebben az évben elérhető közelségbe került a kiszemelt BMW(E60). Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy az eddig megszerzett tudásotokkal döntésre juttassatok 525D vagy 530D-t (E60 2005-2007)érdemesebb venni. Fő szempontom a megbízhatóság. Nagyjából 200.000km-t futott autók közül szemezgetek. Tisztában vagyok vele hogy ennyi megtett kilométer után kezdődnek a problémák. éppen ezért ha van hasznos tippetek a vásárlást illetően azokat is szívesen veszem.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. december 11. péntek, 11:24


Pocses írta:
Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Akihez hordom évek óta szerelő, Ő is azt mondta a jó öreg blokk (bajor virsli) 16 évig gyártották, ebben még minden 2x erősebb mint kellene világvége+2 nap. Viszont minél újabb annál kényesebb mert ugye csak egy kicsit ebből csak egy kicsit abból vesznek el és ha csak 1 ójrót megspórolnak blokkonként már akkor sokkal nyereségesebb egy vállalat. Barátomnak is 220ezernél volt vez.lánc csere szépen megvolt nyúlva már neki. a 143 lovas bokk 1.8i. Az öreg 1.9 re meg azt mondta simán elmegy a többszörösét javítás nélkül.


Ez sajnos pont így van az utóbbi időkben MINDENNEL. Mosógéppel, TVvel, hajszárítóval... autóval

(Nem tudom elégszer ismételgetni, hogy az 1989-es 1.3-as Opel Kadettban volt egy éve kb. 250e km, és még az eredeti kuplung, váltóolaj, meg szinte mindennel ment... már nem stabilan, de ment.)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 11. péntek, 11:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. december 11. péntek, 08:15


Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Akihez hordom évek óta szerelő, Ő is azt mondta a jó öreg blokk (bajor virsli) 16 évig gyártották, ebben még minden 2x erősebb mint kellene világvége+2 nap. Viszont minél újabb annál kényesebb mert ugye csak egy kicsit ebből csak egy kicsit abból vesznek el és ha csak 1 ójrót megspórolnak blokkonként már akkor sokkal nyereségesebb egy vállalat. Barátomnak is 220ezernél volt vez.lánc csere szépen megvolt nyúlva már neki. a 143 lovas bokk 1.8i. Az öreg 1.9 re meg azt mondta simán elmegy a többszörösét javítás nélkül.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 21:30


szotakdavid írta:
Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Szia Bero!

Tudod h nem az m43-ra gondoltam


Persze

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 18:55


Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Szia Bero!

Tudod h nem az m43-ra gondoltam

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 18:53


Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


jóvanmá, mer' fészliftesnek van álcázva a tijéd osz' régi jaó motoros
minden BMW motor sz@r és kész, csak a honda az igazi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 18:39


Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.