autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz erni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 11:33


YELLOW írta:
erni írta:

Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.


a termosztát egy mechanikus alkatrész, amit úgy tudom nem felügyel az autó elektronika. esetleg a hőfökjeladó lehet valamilyen mértékben rossz, és abból követlkezően generál egy hibát, mondjuk nem megy fel a vízhőfok, sokáig, ergo termosztát mindig nyitva van, de én nem hallottam még róla, hogy ezt valakinek is kiírta volna. szerintem ennek nincs köze a jelenségnek. viszont a turbót vákuummal vezérlik, lehet maga az állító rész le lehet tapadva, aztán alacsonyabb fordulatnál kevés neki a vákuum, nem bírja megmozdítani. ha csövetcseréltél, akkor nem szökik el, nincs eldugulva. bár azt megint nem tudom, hogy ezt hogy figyelné a diag. ha mégis, az érdekelne engem is kiváncsiságből.
ezeket a hibákat mondta valaki, vagy láttad saját szemmel?


Nem vagyok egy müszaki zseni. A hibákat a szerelö mondta, lehet nem szo szerint ezeket írta ki. A termosztátot eleve cserélni kellett mert nem ment fel a vízhöfok. Erre a vákum hibára valami olyasmit írt hogy feltöltönyomás szabályzás, nem tudom pontosan. Akkor a turbo állító része lehet letapadva?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 11:19


erni írta:

Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.


a termosztát egy mechanikus alkatrész, amit úgy tudom nem felügyel az autó elektronika. esetleg a hőfökjeladó lehet valamilyen mértékben rossz, és abból követlkezően generál egy hibát, mondjuk nem megy fel a vízhőfok, sokáig, ergo termosztát mindig nyitva van, de én nem hallottam még róla, hogy ezt valakinek is kiírta volna. szerintem ennek nincs köze a jelenségnek. viszont a turbót vákuummal vezérlik, lehet maga az állító rész le lehet tapadva, aztán alacsonyabb fordulatnál kevés neki a vákuum, nem bírja megmozdítani. ha csövetcseréltél, akkor nem szökik el, nincs eldugulva. bár azt megint nem tudom, hogy ezt hogy figyelné a diag. ha mégis, az érdekelne engem is kiváncsiságből.
ezeket a hibákat mondta valaki, vagy láttad saját szemmel?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz erni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 10:53




Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 07:20


hil írta:
Jack írta: Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....


Szia!
Ez a motor működött (rendesen)??? Mi volt a jelenség?
Itt bizony nagy bajok láthatók.
hil





Szia!
Igen, minden gond nélkül működött aztán meg egyik nap leálltam egy parkolóba, elmentem elintézni a dolgom és mikor vissza értem indításnál, már az első fordulatnál valami furcsa zakatolás hallatszott és kicsit dadogva járt. Gondoltam valami koszt beszedett az injektor vagy a gyertya szórakozik, mert egy kisebb gázfröccs után ismét normálisan egyenletesen járt. Másnap ismét elkezdett zakatolni, mondom nem nyúzom annyira úgyhogy óvatosan menve nem volt gond. Következő nap viszont már végig zakatolt és nem akarta abba hagyni. Olyan volt mint a csörgőkígyó hangja alapjáraton.. Emelt fordulaton pedig hallható és érezhető is volt, hogy nem jár minden henger.. mint egy rossz traktor. Ekkor elmentem gyertyát venni hátha az.. Kicseréltem de a zakatolás nem szűnt meg. Másnap reggel nem tudom milyen ok vezérelt, de mondom felnyitom a szelepfedelet... és a többi már a képeken van.. Érthetetlen.. Alig tudtam vissza tenni, nincs sehol sem sérülés.. Valószínű hogy az előző tulaj nem cserélte időben az olajat ami így kicsit megégett és a felrakodott kokszot az én friss és vékonyabb olajam lemosta, ez bekerült a hidrotőkéhez ami eldugította és így nem került a hidrotőke nyomás alá, nem tudott ellen taartani és leugrott a szelephimba.... erre gyanakszunk.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 06:36


Jack írta: Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....


Szia!
Ez a motor működött (rendesen)??? Mi volt a jelenség?
Itt bizony nagy bajok láthatók.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 10. hétfő, 06:37

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2014. február 09. vasárnap, 19:46


csaki91 írta:
tucsok írta: Sziasztok olyan gondom van a kocsival hogy amikor megállok a motortérböl kipufogo gáz szag jön es foleg este a lámpák fényénél lehet is látni a füstöt.


esetleg még a rezoncső lehet.
nekem is ez volt a bajom amikor kezdte megadni magát azt egyszer csak elszakadt
utána 2 megyével távolabb is hallották a turbót


Köszi a választ bocs hogy most irok nem voltam gép közelben meg nézem.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 08. szombat, 08:39


Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 07. péntek, 06:24


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...


annak picit hátrafelé kéne terpesztben lenni, na meg a föld felé is terpeszt ugye.


Igen tudom. Így tudta beállítani a futóműves még kérdezte is, 1x kapott a bal hátulja, mondtam igen. Ma délután kiderül mi morog, kaptam időpontot Attilánál du. 2-körülre. Felemeli azt mondja mi a hiba, mi kell hozzá.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 21:33


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...


annak picit hátrafelé kéne terpesztben lenni, na meg a föld felé is terpeszt ugye.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 16:52


attila88 írta:
Bero írta:
attila88 írta:
anubisz írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.


Köszönöm a választ hasznos volt Egyébként nem jó kedvemből vettem ki sajnos ki kellett vennem. A probléma sajnos továbbra is fenn áll. Annyit figyeltem még meg hogy amikor kettes állásba fordítom a kulcsot ugye az indítás előtt akkor lehet hallani hogy a kocsi "felkészül" az indításra (szebben nem tudom leírni ) aztán elfordítom a kulcsot és az ég világon semmi. Tehát akksi kizárva, relék kizárva. Akksi csere előtt az önindító nehezen tekert egyébként ebből kövezketzettem arra hogy merülőben van.


Hali! Nekem nemrég ilyen problémám volt. Nekem az önindító sz.rt be. Egyik indításról a másikra,semmi előjel nélkül! Nekem is ''felkészült'' és utána semmi. Nekem amikor akksi bajom volt akkor kattogott az autó meg a lámpa is,annak jellegzetes hangja van. A tied pont ugyanolyan jeleket produkál mint nekem nemrég. Önindító teljes felújítása megoldotta a problémát. Azért nézesd meg egy hozzáértő szerelővel,ez csak az én példám volt!


Köszi szépen a tippet igazad van az volt a baj




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 14:41


Bero írta:
attila88 írta:
anubisz írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.


Köszönöm a választ hasznos volt Egyébként nem jó kedvemből vettem ki sajnos ki kellett vennem. A probléma sajnos továbbra is fenn áll. Annyit figyeltem még meg hogy amikor kettes állásba fordítom a kulcsot ugye az indítás előtt akkor lehet hallani hogy a kocsi "felkészül" az indításra (szebben nem tudom leírni ) aztán elfordítom a kulcsot és az ég világon semmi. Tehát akksi kizárva, relék kizárva. Akksi csere előtt az önindító nehezen tekert egyébként ebből kövezketzettem arra hogy merülőben van.


Hali! Nekem nemrég ilyen problémám volt. Nekem az önindító sz.rt be. Egyik indításról a másikra,semmi előjel nélkül! Nekem is ''felkészült'' és utána semmi. Nekem amikor akksi bajom volt akkor kattogott az autó meg a lámpa is,annak jellegzetes hangja van. A tied pont ugyanolyan jeleket produkál mint nekem nemrég. Önindító teljes felújítása megoldotta a problémát. Azért nézesd meg egy hozzáértő szerelővel,ez csak az én példám volt!


Köszi szépen a tippet igazad van az volt a baj


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 10:19


Neo954 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...


Száraz hidegben nekem is búg a téligumim.
Nekem is előrefelé állnak a hátsó kerekeim, meg ha a kis ET-s felni van rajta akkor elég komolyan terpeszt is, most a gyári lemezzel nem olyan látványosan.
De szerintem csak a gumit hallottad, esetleg ha van időd emeld meg az autót, és mozgasd meg a kerekeket, ha kicsit sem kottyan akkor nincs baj.

Üdv.:Neo


Szevasz Neo!

Hát nem tom hónapok óta fent van ugye már a téli garn. eddig nem búgott semmi. Azért ha elérem a szerelőm telón, akkor 1eztetek vele egy próbakört, felemeltetem, majd megosztom mi lett a vége.

Üdv.: Pocses



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 09:56


iSTi93 írta: Szevasztok, Jó napot !
2004/11, 178 000km, e46 320d Automata gondjaim vannak: Hidegen , melegen ugyan úgy mukodik S-ben SOHA és manuálisan két hónapban egyszer használom. Ha Teljes gázzal vagy fél gazzal megyek simán és úgy vált , hogy nem is érezni csak a fordulatszám kijelzon latom, hogy váltott ... A gond akkor kezdodik mikor állok es kicsit leengedem a lábam a fékrol (foleg R fokozatban) akkor beráz és a fordulat egy maximum két masodpercre leugrik olyan 400-500-ra majd egy hatalmas fust felhot nyom ki magaból, Ezek utan megint normálisan jár a motor megfelelo fordulatszamon. Minden nap hasznalom az autót hosszu mint rovid utakon egyaránt. Egy héten egyszer csinalja azt is , hogy pl: 2000es fordulatrol leesik 1000re mikor vált (Manuális váltáskor is), de ha tobb mint fél gazzal megyek akkor ugy elvallt mint egy vadonatúj f30-as ...
Az olajat és a szurot még a gondok elott lecsereltem ,de utanna is cseréltem mégegyszer !!!
Diagnosztika semmit nem jelez...

Koszi elore is


Szia!

Vagy a wandler szarakodik, vagy valamelyik vezérlőszelep lesz a bűnös, nézesd meg egy váltóssal.

Üdv.:Neo

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 09:51


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...


Száraz hidegben nekem is búg a téligumim.
Nekem is előrefelé állnak a hátsó kerekeim, meg ha a kis ET-s felni van rajta akkor elég komolyan terpeszt is, most a gyári lemezzel nem olyan látványosan.
De szerintem csak a gumit hallottad, esetleg ha van időd emeld meg az autót, és mozgasd meg a kerekeket, ha kicsit sem kottyan akkor nincs baj.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 05:41


YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...