YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 18. hétfő, 06:54


borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. december 18. hétfő, 06:17


bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 22:38


yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?


G4es modulod beázott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz yvette71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 21:25


Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 21:36


vadrece írta: Sziasztok
E46 320d autómata váltós autóm van,ami 1500-2000 közti tartományban egyenletestempóból való enyhébb gyorsuláskor remegni kezd.Intenzivebb gyorsuláskor viszont semmi.Valamint ugyan ebben a tartományban tempómatal néha lebegni kezd a fordulatszám jelző mánus.Cseréltettem már váltó olajat (gyári) is szűrövel együtt,de a problémán nem segített.Ha esetleg valami infóval tudna valaki szólgálni ez felől,megköszönném.
Lehet,hogy érik már egy váltófelújítás.Föleg akkor,ha már sokat volt használva az autó életében.Szerintem érdemes már a legkisebb jel esetén is megnézetni szakival a váltót,hogy késöbb ne kerüljön sokkal többe a javítás esetleg.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 08. péntek, 21:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz vadrece

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 19:55


Sziasztok
E46 320d autómata váltós autóm van,ami 1500-2000 közti tartományban egyenletestempóból való enyhébb gyorsuláskor remegni kezd.Intenzivebb gyorsuláskor viszont semmi.Valamint ugyan ebben a tartományban tempómatal néha lebegni kezd a fordulatszám jelző mánus.Cseréltettem már váltó olajat (gyári) is szűrövel együtt,de a problémán nem segített.Ha esetleg valami infóval tudna valaki szólgálni ez felől,megköszönném.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 17:18


Powerpityu írta:
YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz , abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom.


de azt nézd meg, hogy mindegyik kulccsal csinálja-e... ha igen, akkor lehet abban valami, hogy a gyújtáskapcsoló rossz. mondjuk ha nincs fény a műszerfalon, akkor gyanús erőteljesen.
mindenre én sem emlékszem, de felelősséget nem vállalok érte


státusz Powerpityu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 16:42


YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz , abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 06. szerda, 16:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 16:31


Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán gyanítom, hogy nincs) is csinálja?

státusz Powerpityu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. december 06. szerda, 15:56


Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 01:30


Vik0417 írta: Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond.
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




Valvetronic,gyertya,trafók

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. november 30. csütörtök, 17:43


Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond.
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 18:57


Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 17:50


Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz pupika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. november 21. kedd, 10:34


Sziasztok!

Van egy 2000es évjárató 2000-es dízel e46osom. Csupán három problémám van vele, amire nem nagyon jövünk rá a szerelővel!
1. Reggel beindítom megyek vele leállok és ha újra akarom indítani nem indul be csak teker, izzítógyetyát már cseréltünk rajta. Ha kétszer izzítok utánna beindul. Amikor beindul akkor pedig nyom egy kis fehér füstöt!
2. Amikor esik az eső és nyirkosabb idő van a távirányító nem akarja kinyitni a kocsi központiját ez miért lehet?
3. 50-70 között van egy kis hurutoló hangja a kocsinak a kardánfelfüggesztőt már cseréltük ilyenkor egy két hónapig nincs majd visszajön megint! KArdán lehet a baj?

Köszönöm a segítséget előre is