autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2022. május 19. csütörtök, 17:48


Sziasztok!

A segítségeteket kérném.
Biztosítékokat ellenőrizve valamit rossz helyre rakhattam vissza mert a műszerfalom nem mutat semmit és az irányjelző sem működik.
Az autó indul megy rendesen.
Ha tud kérem segítsen valaki melyik biztosítékot rakhattam vissza rosz helyre a sok közül.
Előre is köszönöm!

Na szerencse megtaláltam, felírtam papírra, de bakker kiesett a zsebemből mikor térdepeltem
az öreglány mellett, kettő bizti felel ezért, egy 5A-s (sárga) ment ki azt kellett cserélnem a jobb felső sorból.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. május 19. csütörtök, 20:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2022. április 20. szerda, 09:31


330iM írta: Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm



Sziasztok!Ugyan ez a problemam nekem is.Kivancsi lennek mi lehet a baj.Nekem egy E46 330 ci tipusu bmw-m van.Eleg idegesito hogy csak neha jelentkezik es amikor meg akarom mutatni valakinek akkor tokeletesen mukodik.Koszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2021. október 13. szerda, 14:51


Sziasztok,
a műszerfal fogyasztás mérője (nem a pillanatnyi, mutatós) 0,7 literrel kevesebbet mutat a valóságosnál (két tele tankolásnál a megtett út alapján számolva). Ezt hol tudom beállítani? (e46 fl)
A válaszokat előre is köszönöm: hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. május 07. péntek, 16:53


kisskarex írta: Sziasztok.
Gondolom mindenki autójában van pillanatnyi fogyásztás mérő műszer.
Olyasmi kérdésem lenne hogy piros lámpához közeledve lassitok és megállok,egy pillanatra a műszer mutatója felugrik 8-10 értékig majd szépen vissza áll pedig gázt nem adok neki.
Ez normális és miért csinálja a motor működése szempontjából fontos ez?


szerintem nem gáz... a baj akkor lenne, ha kiakadna...
mondjuk korábban nekem is csinálta, először csak néha, de egy pár éve folyamatosan, de semmi hiba nincs sehol, se élő adatban sehol.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. május 07. péntek, 16:36


Sziasztok.
Gondolom mindenki autójában van pillanatnyi fogyásztás mérő műszer.
Olyasmi kérdésem lenne hogy piros lámpához közeledve lassitok és megállok,egy pillanatra a műszer mutatója felugrik 8-10 értékig majd szépen vissza áll pedig gázt nem adok neki.
Ez normális és miért csinálja a motor működése szempontjából fontos ez?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. január 04. hétfő, 19:31


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?


pedig kell lenni.
futtass műszerfaltesztet. neten és itt is megtalálod hogy kell. ha akkor sem világít, akkor vagy a LED égett ki, esetleg le lett véve, vagy annak előtét ellenállása, esetleg vezetősávot vágtak át.
vagy kiprogramozták. elvileg ki lehet és akkor nincs visszajelzés.
szerk.: azért kellene tesztet futtatni, mert ha ki van programozva, akkor tesztre akkor is felkapcsolja. tehát ha úgy világít, akkor programozva van, ha nem, akkor elromlott a LED (ami nem valószínű), hanem megoldották a leírtak szerint, hogy ne világítson.

Le fogom tesztelni egyszer.............annak az előtét ellenállásnak meg átvágásnak nagyon nem örülnék
Nem kókányolt autó nem látok rajta semmi ami nem gyári és itthon én vagyok az első tulaja de ettől még lehet hogy németbe valami ezermester belebabrált.
Ha teszten sem működik akkor van gáz?
Elméletileg az EML lámpa is azt a célt szolgálja?


az EML az az elektronikus motor teljesítmény szabályzás jele. nem helyettesíti a check engine lámpácskát.
ha teszten sem világít, akkor mókolás van, fizikálisan.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. január 04. hétfő, 19:24


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?


pedig kell lenni.
futtass műszerfaltesztet. neten és itt is megtalálod hogy kell. ha akkor sem világít, akkor vagy a LED égett ki, esetleg le lett véve, vagy annak előtét ellenállása, esetleg vezetősávot vágtak át.
vagy kiprogramozták. elvileg ki lehet és akkor nincs visszajelzés.
szerk.: azért kellene tesztet futtatni, mert ha ki van programozva, akkor tesztre akkor is felkapcsolja. tehát ha úgy világít, akkor programozva van, ha nem, akkor elromlott a LED (ami nem valószínű), hanem megoldották a leírtak szerint, hogy ne világítson.

Le fogom tesztelni egyszer.............annak az előtét ellenállásnak meg átvágásnak nagyon nem örülnék
Nem kókányolt autó nem látok rajta semmi ami nem gyári és itthon én vagyok az első tulaja de ettől még lehet hogy németbe valami ezermester belebabrált.
Ha teszten sem működik akkor van gáz?
Elméletileg az EML lámpa is azt a célt szolgálja?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. január 03. vasárnap, 21:55


kisskarex írta: Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?


pedig kell lenni.
futtass műszerfaltesztet. neten és itt is megtalálod hogy kell. ha akkor sem világít, akkor vagy a LED égett ki, esetleg le lett véve, vagy annak előtét ellenállása, esetleg vezetősávot vágtak át.
vagy kiprogramozták. elvileg ki lehet és akkor nincs visszajelzés.
szerk.: azért kellene tesztet futtatni, mert ha ki van programozva, akkor tesztre akkor is felkapcsolja. tehát ha úgy világít, akkor programozva van, ha nem, akkor elromlott a LED (ami nem valószínű), hanem megoldották a leírtak szerint, hogy ne világítson.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. január 03. vasárnap, 21:59

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. január 03. vasárnap, 20:24


Sziasztok.
Boldog új évet minden rajongónak!
Annyi kérdésem lenne,hogy E46 benzines autóm van és valahogy érdekes módon nincs benne check engine lámpa blokk sziluettel.
Van egy olyan lámpa,hogy EML ez gyújtás ráadásnál világit aztán beinditás után szépen elalszik.
Létezik hogy nincs benne check lámpa?
Átnéztem már a műszert hogy nincs e esetleg leragsztva de semmi.Látszanak az ikonok
rendesen és ennek ott kellene világitani ahol az ablakmosó szintjét jelzi vagyis mellette
de semmi.
Létezik hogy nincs ilyen lámpa és az EML van helyette?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz MaybeNot12

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. március 19. csütörtök, 18:49


YELLOW írta:
MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak! Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi!


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.


Köszi a gyors reakciót.. Igen ahogy írod is, a beltér világítás rendeltetésszerűen teszi a dolgát, tehát az autó tudja hogy mikor van nyitva ajtó, és mikor csukva.. De azt mondod hogy az előző tulaj valószínűleg egy rossz szenzor miatt kikapcsoltatta.. (NCS-el, akármivel).. De ha nem lenne jó egy szenzor akkor az belekavarna a beltér világításba is nem? Én anno egyszer kiolvastam NCS-el már nem tudom melyik modul tárolja de találtam egy "programsort" CC_TUEREN névvel.. A Tür németül ajtó.. A Türen a többesszám.. a CC a check controlt rövidíti, ergo szerintem ennek kell lenni. Na most a helyzet az hogy ez a sor AKTIV, és soha nem volt NICHT_AKTIV.. :/ Tehát szerintem nincs offolva programozással.. Ötletem nincs.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. március 19. csütörtök, 17:02


MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak! Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi!


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz MaybeNot12

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. március 19. csütörtök, 16:36


Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak! Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi!

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 30. vasárnap, 18:52


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket.


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. kép


balról jobbra
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.


Áhh köszi! Akkor ez a "nézesd meg a hibakódot te h*lye jelzés"


igen, mert az bármi lehet. az okosok a csoportban iylenkor elkezdik írni egyesével, hogy kinek mi volt a baja, amikor bejött a jelzés. mintha mérvadó lenne. kb van vagy 400 hibakód, amit dobhat az ECU és jelzi ez az ikon. szóval hibakód olvasás marad.


Szó szincs távgyógyításról. Suzukinál még valamennyire működött, de ez más Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 30. vasárnap, 17:22


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket.


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. kép


balról jobbra
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.


Áhh köszi! Akkor ez a "nézesd meg a hibakódot te h*lye jelzés"


igen, mert az bármi lehet. az okosok a csoportban iylenkor elkezdik írni egyesével, hogy kinek mi volt a baja, amikor bejött a jelzés. mintha mérvadó lenne. kb van vagy 400 hibakód, amit dobhat az ECU és jelzi ez az ikon. szóval hibakód olvasás marad.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 30. vasárnap, 16:56


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket.


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. kép


balról jobbra
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.


Áhh köszi! Akkor ez a "nézesd meg a hibakódot te h*lye jelzés"