anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 17:33


YELLOW írta:
sebes írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.


ha csattogó hang nincs, akkor nem az akksi!
viszont először nézd meg hátul az akkusarunál van egy lemez, elvileg ütközésnék robban vagy mi, vagy elpattan. mondjuk lehet akkor nem tekerne. ha ezzel nincs baj, akkor még sok minden lehet. lehet az AC halt be, de azt kimérni lehet. vagy amikor ráadod a gyújtást fülelni a hátsó ülést felemelve, hogy megy -e a motor. oylan is szokott lenni, ha haldoklik az AC, hogy kevés üzemanyaggal kb 15-20 liter alatt nem indul, ilyenkor rá kell tölteni, hogy segítsen a nyomás előállításában.
lehet főtengely jeladó, és sok egyéb más.



szerintem a gyorsabb megoldás ha gépre kötteted,mert így csak megy az idő,és ezer dolog lehet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 17:21


sebes írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.


ha csattogó hang nincs, akkor nem az akksi!
viszont először nézd meg hátul az akkusarunál van egy lemez, elvileg ütközésnék robban vagy mi, vagy elpattan. mondjuk lehet akkor nem tekerne. ha ezzel nincs baj, akkor még sok minden lehet. lehet az AC halt be, de azt kimérni lehet. vagy amikor ráadod a gyújtást fülelni a hátsó ülést felemelve, hogy megy -e a motor. oylan is szokott lenni, ha haldoklik az AC, hogy kevés üzemanyaggal kb 15-20 liter alatt nem indul, ilyenkor rá kell tölteni, hogy segítsen a nyomás előállításában.
lehet főtengely jeladó, és sok egyéb más.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz sebes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 17:15


Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 20:02


davech írta: Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


Pont ezért írták a többiek is, hogy akku. Én sem hiszem hogy a váltód rossz, akkor már kidobta volna a jelet és ott is hagyja...

Vegyél új akkut és foglald imába a mostanit, hogy 8 évig bírta!

A sarut meg pucold meg, bár ott hátul elég sterilek a körülmények a motortérhez képest, de hil jóindulatból írta, pucold vagy törölgesd meg a sarukat is...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 18:52


davech írta: Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


nekem is 7-7,5 évet bírt, szóval adj hálát az úrnak, és eredj a boltba akksit venni. én is sajnáltam de muszáj volt, mert már kínos volt, hogy nem indul, és a csajom faterja munkahelyén töltögettük az akksit, vagy épp tesóm kellett ugrasztani



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 17:16


davech írta: Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


8 éves aksitól már ne várj csodát télen. Nyáron még csak-csak, de akkor nincs hideg



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 17:14


Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 16:35


YELLOW írta:
davech írta: hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villogott a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx



1000% hogy rossz az akksi. attól, hogy megy a rádió vagy egyéb az egy dolog. az önindító a Te autódban kb 1-1,5kW-os, azaz csúcsértéken akár 200A-t is felvesz, ez össze sem hasonlítható egy rádió fogyasztásával. az akksik mindig télre mennek tönkre, mert nyáron kipárolog belőlük a folyadék. télen nehezebb az indítás, szóval minden adott.

én ugyanígy jártam.

kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma

nem árt megjegyezni!


1 hónapja ue volt a jelenség nálam is (leszámítva az N melletti ! jelet). Emlékeztem h olvastam itt az oldalon - Yellow írta akkor is - h a 'kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma' Fel sem tettem a kérdést, vettem egy új akkut, eredmény: minden OK! Vegyél egy új akksit 1001% h az!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:59


davech írta:

Azóta nem világít. Akkor is csak 2x láttam felvillani, mikor Parkból "Üresbe" raktam és próbáltam úgy indítani. De műszerfali órát is megbolondította szal. akkor REMÉLEM az aksi a ludas! Még a végén itt beparáztatsz, és már gúglizatok is egy váltót! Ment a köszönet!


Mielőtt bármit is cserélnél, én megtenném a helyedben azt, hogy leveszem mindkét akku sarut, azokat belül megtakarítanám, ugyanúgy az akku pólusait is és úgy raknám vissza azokat, megfelelően meghúzva a csavart a sarukon. Ez a művelet nem kerül semmibe, de csodákra képes. Ha koszos, oxidos, akkor megnövekszik az átmeneti ellenállás és az önindítózáshoz szükséges áram már nem tud átmenni rajtuk, a töltéskor ugyanez a helyzet. Azért átverős a dolog, mert a kisebb fogyasztók rendesen működnek: rádió, világítás, stb. Ezt igazolhatja az is, hogy írtad, e műszerfalon megbolondult az óra. Persze ez még nem zárja ki azt, hogy akkud az élete vége felé jár. Ebben a nagy hidegben ez hamarabb jelentkezik, nyáron lehet, hogy bírná még.



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:31


kempelen írta:
Hát nem azt hogy az akkud haldoklik Inkább az automata váltód... remélem így megnyugtattalak
Kiolvastathatod ha akarod, de ha azóta nem világított/világít akkor abban az esetben a vezérlést megszivathatta a gyenge aksi.
Félreértés ne essék, ha azóta is világít, akkor irány valaki aki kiolvassa a hibakódot..


Azóta nem világít. Akkor is csak 2x láttam felvillani, mikor Parkból "Üresbe" raktam és próbáltam úgy indítani. De műszerfali órát is megbolondította szal. akkor REMÉLEM az aksi a ludas! Még a végén itt beparáztatsz, és már gúglizatok is egy váltót! Ment a köszönet!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:22


davech írta:

Hibakiolvasással többet tudnék meg a történtekről? Pontosan mit jelent a sárga felkiáltójel a fokozatjelzőnél?

(Az biztos hogy nem szereti a nagy hideget, 80km/h 40km megtétele után hidegebb volt a motor mint mikor beindítottam. + megfagysz a kocsiban. + ha párás belül az üveg az kőkeményen odafagy az üvegre. )


Hát nem azt hogy az akkud haldoklik Inkább az automata váltód... remélem így megnyugtattalak
Kiolvastathatod ha akarod, de ha azóta nem világított/világít akkor abban az esetben a vezérlést megszivathatta a gyenge aksi.
Félreértés ne essék, ha azóta is világít, akkor irány valaki aki kiolvassa a hibakódot..



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:12


kempelen írta:
Elvileg a sárga felkijáltójel az automata váltó fokozatjelzőjénél mást jelent, de a körülmények miatt, amiket felvázoltál akár lehetett egy elektronikai zavar is amit a kerregés kattogás villogás okozott az akksi miatt.

Első körben akkura gyanakodnék. Ebben a hidegben furcsán viselkednek az akkuk és úgy halnak meg, mint aki agóniába esett -> küzdelem a halállal.

Ha azóta nem villant fel a felkiáltójel az automata szekcióban, akkor rendben lesz minden és a pénztárcádat csak egy akku ára bánja.


Hibakiolvasással többet tudnék meg a történtekről? Pontosan mit jelent a sárga felkiáltójel a fokozatjelzőnél?

(Az biztos hogy nem szereti a nagy hideget, 80km/h 40km megtétele után hidegebb volt a motor mint mikor beindítottam. + megfagysz a kocsiban. + ha párás belül az üveg az kőkeményen odafagy az üvegre. )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:11


davech írta: hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villogott a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx



1000% hogy rossz az akksi. attól, hogy megy a rádió vagy egyéb az egy dolog. az önindító a Te autódban kb 1-1,5kW-os, azaz csúcsértéken akár 200A-t is felvesz, ez össze sem hasonlítható egy rádió fogyasztásával. az akksik mindig télre mennek tönkre, mert nyáron kipárolog belőlük a folyadék. télen nehezebb az indítás, szóval minden adott.

én ugyanígy jártam.

kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma

nem árt megjegyezni!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 15:03


davech írta: hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villog a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx


Elvileg a sárga felkijáltójel az automata váltó fokozatjelzőjénél mást jelent, de a körülmények miatt, amiket felvázoltál akár lehetett egy elektronikai zavar is amit a kerregés kattogás villogás okozott az akksi miatt.

Első körben akkura gyanakodnék. Ebben a hidegben furcsán viselkednek az akkuk és úgy halnak meg, mint aki agóniába esett -> küzdelem a halállal.

Ha azóta nem villant fel a felkiáltójel az automata szekcióban, akkor rendben lesz minden és a pénztárcádat csak egy akku ára bánja.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 20. hétfő, 15:06

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:57


hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villogott a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 20. hétfő, 14:59