hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:33


Paco írta:


Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


A benzin hídon van egy szelep (mint a kerekeken), ott tudsz üzemanyag nyomást is mérni. Ha benyomod rajta a szelepet (simán csak gyújtáson) akkor onnan nagy nyomáson fog jönni a benzin (forró motornál veszélyes, mert belobbanhat). Sima keréknyomás mérőt rákötve a benzin nyomását is megnézheted.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Paco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:27


anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.



Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 12:24


YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 05:15


Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Paco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 22:16


zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 17:47


Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Paco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 17:30


Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László





szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:20


zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:
És az indítási problémát okozhat?



Igen!


Olvastam valahol a hirdetéseknél hogy neked van eladó jeladós csúcsod.
Aktuális lehet még?


Ma adtam el az utolsót egy hét kb és lesz

zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 18:58


szotakdavid írta:
zola51 írta:
És az indítási problémát okozhat?



Igen!


Olvastam valahol a hirdetéseknél hogy neked van eladó jeladós csúcsod.
Aktuális lehet még?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:37


zola51 írta:
És az indítási problémát okozhat?



Igen!

zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:37


szotakdavid írta:
zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Értem már.


Most látom h van inpa hibád.A hiba alját is linkelhetted volna lényeges.
Megpróbáltam lehet ez többet mond.
másik kép az inpabol



Jeladós porlasztó

És az indítási problémát okozhat?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:35


zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Értem már.


Most látom h van inpa hibád.A hiba alját is linkelhetted volna lényeges.
Megpróbáltam lehet ez többet mond.
másik kép az inpabol



Jeladós porlasztó

zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:30


szotakdavid írta:
zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Értem már.


Most látom h van inpa hibád.A hiba alját is linkelhetted volna lényeges.
Megpróbáltam lehet ez többet mond.
másik kép az inpabol









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. október 20. vasárnap, 20:32

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:15


zola51 írta:
szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Értem már.


Most látom h van inpa hibád.A hiba alját is linkelhetted volna lényeges.

zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:11


szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Értem már.