YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 15:03


kempelen írta:
YELLOW írta: .... még jobban elment a kedvem.
szóval lehet mondani megint feleslegesen pörögtem az ügyön...


Szóval nem mondom, de tudod...



pedig rajta voltam. csak ugye közbe olvasgattam meg mondom most szépnek tűnt minden. pont most végeztem a cserével. leengedett olaj is meg van
ARAL Super Tronic 0w-40 ment bele, hát csendesebb, pedig előtte is a favorizált Castrol SLX Professional PowerFlow 0w-30 volt benne. szóval így elsőre jobbnak tűnik.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 13:34


YELLOW írta: .... még jobban elment a kedvem.
szóval lehet mondani megint feleslegesen pörögtem az ügyön...


Szóval nem mondom, de tudod...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 12:07


na csak nem rakok bele mosóadalékot. kicsit olvasgattam és sokan olyanokat javasoltak, hogy gyengébb olaj (márka) 1000km, és ez bőven elég tisztításra, akár többször megismételve, vagy jobb olajakból hígabbal menni, 8-10ezret. persze ezt olyan autókra írták, ami hosszú csereperiódusos. na én eleve nem emgyek többet mint 10ezer, most járok ott. ma megint benéztem és full tiszta amit látni lehetett, szóval el is vetettem magamban a gondolatot, meg eleve vékony olajjal járok. jelzem 10ezer km alatt 2-3mm csökkenés látszik a nívón.
mivel pont a wynn's márkára elég rosszat írtak, meg úgy általában a mosókra, még jobban elment a kedvem.
szóval lehet mondani megint feleslegesen pörögtem az ügyön...

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 11:56


M57N 330cd olajkapacitása decire pontosan mennyi? Illetve erre a típusra service manual esetleg pdf/doc formában valahol fellelhető?

thx

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 16:28


A világ megérett a pusztulásra...

Yellow -> kick + IP permanent BAN.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 17:09


nickname írta:
jokerface írta: Nem kellene azért egymást sértegetni.
Más a véleményed,ennyi. Te tudod mi van kint,biztos ott dolgoztál. Mi nem tudjuk,csak sejtjük. De ezek szerint rosszul.


Nem tényleg a sértegetés nem megoldás, de amikor mindent jobban tudd mindenkinél, és ontja a hülyeséget magából, mint a dizel SEAT a kormot, az már egy idö után kiveri a biztosítékot.

Amikor minden szerelő hülye minden kereskedő lehúzós, senki nem mond igazat, a doboz tejen is leellenőrzi az EAN kódót hogy tényleg eredeti, egyszer elmondanak neki valamit és utána ö a téma legnagyobb szakértője.

És egy nyomrult multi kormányt nem tudott bekötni az autójában, amikor diag kábelt vett 2 hónapi szenvedett hogy milyet vegyen, egy szaros diagnosztikai programot nem tudott felrakni a gépére. na mindegy ................



vazez te mindent apád farkából szívtál? így jöttél a világra, hogy mindent tudsz? nem hinném.

be tudtam volna kötni, nem akartam. nem ugyanaz. csak ha valami gáz, van, akkor oylan csinálja, aki már csinált ilyet és legalább meg lehet reklamálni, hogy a hibátlan kormány mégsem hibátlan, ha nem jó. mellesleg így is paráztam, hogy bedurran majd a légzsák, de azóta azt is tudom, hogy nem fog.
hogy mit mennyi problémázok azzal ne foglalkozz, olcsón akartam megúszni a diagot. hát ha gondolod odaadom a gépet, oszt tedd fel rá a DIS-t Tano sem tudtam, pedig ő ért hozzá. jah nem akartam azért új gépet venni, hogy jó legyen, nem szarom én a pénzt. így is ajándék laptop, amit ezúton is köszönök sokadszorra. mert saját diagolásra nem fogok kiadni 100ezreket egy gépre, így tudja azt amire szükségem van. de ez megint nem a te problémád, nem tudom mit aggódsz ezen.

mellesleg nagyon sokan vannak, akik itt pár hónpja azt sem tudták, mi az osztókör, manapság meg ugyanúgy segítenek másnak. azért mert valamit hallasz mástól, azt később te nem adhatod tovább csupán jószándékból? és én gondolom rosszul a dolgokat? ha itt mindenki azokra az emberekre várna míg válaszolnak a kérdésükre, akiktől mi is tudjuk, akkor azt hiszem, nem nagy forgalom lenne ezen a fórumon. és bár nem vagyok nagy netguru, de úgy gondolom pont a forgalom a lényeg, ennek az oldalnak is. de mondom le lehet szakadni rólam, neked úgy látsuzik én vagyok a fétised

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 16:48


jokerface írta: Nem kellene azért egymást sértegetni.
Más a véleményed,ennyi. Te tudod mi van kint,biztos ott dolgoztál. Mi nem tudjuk,csak sejtjük. De ezek szerint rosszul.


Nem tényleg a sértegetés nem megoldás, de amikor mindent jobban tudd mindenkinél, és ontja a hülyeséget magából, mint a dizel SEAT a kormot, az már egy idö után kiveri a biztosítékot.

Amikor minden szerelő hülye minden kereskedő lehúzós, senki nem mond igazat, a doboz tejen is leellenőrzi az EAN kódót hogy tényleg eredeti, egyszer elmondanak neki valamit és utána ö a téma legnagyobb szakértője.

És egy nyomrult multi kormányt nem tudott bekötni az autójában, amikor diag kábelt vett 2 hónapi szenvedett hogy milyet vegyen, egy szaros diagnosztikai programot nem tudott felrakni a gépére. na mindegy ................




jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 16:41


Nem kellene azért egymást sértegetni.
Más a véleményed,ennyi. Te tudod mi van kint,biztos ott dolgoztál. Mi nem tudjuk,csak sejtjük. De ezek szerint rosszul.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 16:38


nickname írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.


ha köhint, lehet elviszik. DE! ők aztán nem viszik előbb az autót, csak is csereperiódus lejártakor. ami náluk kb fél-1 évet jelent, meg is van. a gond ott is azzal van, hogy számlán ki lesz cserélve valóságban nem. miért? mert nem fogja a tulaj megnézni, hogy ki van-e cserélve, esetleg fingja nincs róla mit kell nézni, amik eldugott helyen vannak, minek vesződne vele a szerelő? inkább eladja az alkatrészt ebay.de-n. nyílván jobb kint a helyzet, de ott is megvannak a kiskakupk, a sumákok.


Hát öreg te egy igazi nyomorult vagy, honnan tudod hogy mi van kint ???? ja igen , a haver haverjának az orákulum nagybátyja kint dolgozik és az mondta. Kint
egy hivatalos szerviz máshogy áll a dologhoz.



ki nem hugyozza telibe a pofád? nyomorult meg te vagy, semmivel nem vagy különb tőlem, ezt azért vedd számításba, mikor pocskondiázol

nagyon jól ismerjük a hivatalos szervíz hozzáállást is.
majd amikor kintről márkakerskedésből vett igaz hazsnált, de minden szervíz igazolással, "friss" olajcserével, persze kiderül a 90ezret futott autóról, hogy még a gyári olaj van benne, akkor majd rájössz. ez nem egy eset.
én egyszer voltam, többet sem megyek valószínű. le van beszélve, hogy ott leszek az olajcserénél, erre a fiatal szervize gyerek ki akar tessékelni, mondom meg van beszélve. kimegyek szólok a szervízvezetőnek, mire visszajövünk, az olajam már el van téve egy félreeső helyre. igen biztos lecserélte volna. sajnos (bár ne így lenne), de nekem több a negatív tapasztalatom, akár saját bőrön, akér ismerősök által, így talán eldönthetem, hogy mit, hogy gondolom. még egyenlőre szabad akaratom van. az ilyenek mint te, pedig csak éljenek álomvilágban, bár lehet nektek jó, nincs gond semmivel. mééég!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 16:25


YELLOW írta:
BarG írta:
andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.


ha köhint, lehet elviszik. DE! ők aztán nem viszik előbb az autót, csak is csereperiódus lejártakor. ami náluk kb fél-1 évet jelent, meg is van. a gond ott is azzal van, hogy számlán ki lesz cserélve valóságban nem. miért? mert nem fogja a tulaj megnézni, hogy ki van-e cserélve, esetleg fingja nincs róla mit kell nézni, amik eldugott helyen vannak, minek vesződne vele a szerelő? inkább eladja az alkatrészt ebay.de-n. nyílván jobb kint a helyzet, de ott is megvannak a kiskakupk, a sumákok.


Hát öreg te egy igazi nyomorult vagy, honnan tudod hogy mi van kint ???? ja igen , a haver haverjának az orákulum nagybátyja kint dolgozik és az mondta. Kint
egy hivatalos szerviz máshogy áll a dologhoz.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 28. szerda, 16:25

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 15:20


Igazat adok YELLOW-nak. Nem kell a fritzeket sem félteni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 06:56


BarG írta:
andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.


ha köhint, lehet elviszik. DE! ők aztán nem viszik előbb az autót, csak is csereperiódus lejártakor. ami náluk kb fél-1 évet jelent, meg is van. a gond ott is azzal van, hogy számlán ki lesz cserélve valóságban nem. miért? mert nem fogja a tulaj megnézni, hogy ki van-e cserélve, esetleg fingja nincs róla mit kell nézni, amik eldugott helyen vannak, minek vesződne vele a szerelő? inkább eladja az alkatrészt ebay.de-n. nyílván jobb kint a helyzet, de ott is megvannak a kiskakupk, a sumákok.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 22:38


andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 21:32


Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 16:35


andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter