Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. január 06. csütörtök, 15:59


Elnézést a kései reakcióért ,de a céges papírmunka elvette az eszemet.
A topic eredeti témáját kommentelném: Valóban az a szép ha valakinek külön komplett kereke van minden szezonra, de ez nem kötelező.Ha hozzáértők szerelik normális szerelőgéppel akkor -igaz nehezebben mint a hagyományos abroncsot-de különösebb hókuszpókusz nélkül sérülésmentesen lehet szerelni az RFT-t is. Ott kezdem hogy ha én állok neki akkor megpróbállak lebeszélni a nyomásellenőrző nélküli használatról. Hiába nem észrevehető a defekt egy ilyen guminál, de a vezetési biztonságot szélsőséges esetekben befolyásolja hogy milyen a nyomás van benne. Az én ismereteim szerint : defekt esetén 80km-t 80km/h-val maximum. A sérülések amik a képeken vannak szvsz a nem szakszerű szerelés következményei. A peremet egy lecsúszó szerelővas szakította le (leszerelésnél), a gumi belső oldalán tapasztalható repedést -ha tényleg nem volt vele gond előtte- a lenyomáskor lecsúszó lenyomófej okozta. Azt azért hozzátenném hogy én is csináltam olyan autót, hogy ha nem állok meg beszélgetni a tulajjal akkor teljesen elkerüli a figyelmemet egy a gumi belső oldalán levő dudor, ami belülről ugyanilyen szakadás miatt keletkezett....nála kátyú okozta. Probléma az hogy sokan úgy dolgoznak a gumisoknál hogy szakmai gyakorlatuk az alap feladatokra terjed csak ki, de egy nagyobb esetleg extrém méretű kerék szerelése-vagy mint látjuk egy defekttűrő- már megfogja, és nem képes szakszerűen dolgozni. Az hogy több szerelővassal dolgoznak még nem azt jelenti hogy nem szakszerű amit csinálnak, amíg tudják hogy mit csinálnak. Nem mindenki tud meg a szerelőgépre több százezer forintos kiegészítőket vásárolni, ilyenkor van az hogy 2 vagy 3 szerelővassal kell rásegíteni. De ez nem kókányolás hanem egy egyszerűbb megoldás.
Nem kell a szerelésért a szakszervizbe menni, ott ugyanilyen emberek dolgoznak általában még kevesebb gyakorlattal (tisztelet a kivételnek). Egy olyan szerelőt kell keresned akinek van megfelelő gyakorlata és nem 3 szerencsétlen szerelget potom pénzért hanem ő maga.Azt hogy ezt az emberkét hol találod nem tudom de keresd és meglesz

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. január 05. szerda, 07:54


anubisz írta:
Hori írta:
anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget



Gondolom, azért tippeltem én is. Nekem is tetszik,meg szép,de meg ölik így is a kátyúk hát még 35 gumival.Nem is volt még 1 kocsimon se 35 gumi. 45 a max amit használtam eddig.




nekem a 20" felnin most 225/30 van na erre viszont már nagyon kell figyelni és itt már nincs olyan hogy komfort mert pont semmit nem csillapít az oldalfal

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 05. szerda, 04:25


Hori írta:
anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget



Gondolom, azért tippeltem én is. Nekem is tetszik,meg szép,de meg ölik így is a kátyúk hát még 35 gumival.Nem is volt még 1 kocsimon se 35 gumi. 45 a max amit használtam eddig.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. január 05. szerda, 00:16


anubisz írta: Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.




nekem a 19"on volt RFT 225/35 méretben /12000km-et mentem vele/ az az igazság hogy ennél az oldalfal méretnél már nem igazán érzed a különbséget



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:55


anubisz írta: Csak hogy milyen állat emberek vannak
Másfél éve gondoltam el viszem le szintereztetem a felniket.Pest mellé vittem egy faszihoz aki kimondottan ezzel foglalkozik a neten néztem,egy helyen minden.
Utazok 120 km oda,120 vissza,mondom fújják homokkal,utána szinter szép legyen.
megyek 1 hét után ott vannak a felnik,látom a szép festés alatt ott vannak a sérülések kráterei,gödrei, csak rá van fújva.
Mondom neki ezek mik? El kezdi erre a paraszt, hát csak alapozóig fújták le homokkal,mert nem merték fémig,mivel nem mondtam hogy alapozást is kérek,ezért úgy fújtak rá,ezért látszanak a sérülések a festés alatt.Na? ezt a hülyét? most bassz..m be a fejét? és menjek a sittre?
Ott hagyom a felnit hogy homokozzák,fújják,tegyék rendbe, erre hogy nem kértem alapozást és még utaztam érte 500 km 4 szer 120 at
Ezek írják magukról hogy vállalkozó


vállalkoztak rá csak nem jött össze. ismerős a szitu, tudnék mesélni. az a baj, ha valamit nem magadnak csinálsz, akkor beleverheted a nemesebbik részed.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:43


Csak hogy milyen állat emberek vannak
Másfél éve gondoltam el viszem le szintereztetem a felniket.Pest mellé vittem egy faszihoz aki kimondottan ezzel foglalkozik a neten néztem,egy helyen minden.
Utazok 120 km oda,120 vissza,mondom fújják homokkal,utána szinter szép legyen.
megyek 1 hét után ott vannak a felnik,látom a szép festés alatt ott vannak a sérülések kráterei,gödrei, csak rá van fújva.
Mondom neki ezek mik? El kezdi erre a paraszt, hát csak alapozóig fújták le homokkal,mert nem merték fémig,mivel nem mondtam hogy alapozást is kérek,ezért úgy fújtak rá,ezért látszanak a sérülések a festés alatt.Na? ezt a hülyét? most bassz..m be a fejét? és menjek a sittre?
Ott hagyom a felnit hogy homokozzák,fújják,tegyék rendbe, erre hogy nem kértem alapozást és még utaztam érte 500 km 4 szer 120 at
Ezek írják magukról hogy vállalkozó

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:24


Ezt kétszer küldte el de hogy miért?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:23


Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:23


Legszebb hogy van még egy garnitúra Dunlopom téli, lemezfelnin,de nem azt vittem hanem ezt mert ez szélesebb. Az csak 205 ös,meg kopott kicsit a lemez felni. Csak hogy még jobban fikázzatok
Amúgy felesleges taglalni hogy miért nyúztam defektesre a nyárit,meg 120 al mentem vele,végül is most nem az a gond,a télit baszták el, nem a nyárit. Az csutka kopott volt csak cseréig akartam használni. El szállt, le vettük, dobtuk mind a négyet, azt csak azért írtam hogy menyire strapa bíró a gumi, és hogy ha kicsit meg is üti az ember, még nem reped szét kajakra. nem azért hogy menyire trehány vagyok
Tanultam belőle,már csak a márka szervizbe fogok gumizni, ott legalább vállalják a felelősséget az elvégzett munkáért, legalábbis itt igen. Nyomás ellenőrzőt is rakok bele tavaszra, és ezentúl felnin hagyom. Magamat is kímélem,és a gumit is.
Én maradok az RFT nél,igen nem komfortos mert, isten kemény,de megszoktam és biztonsági tartalék amit ad megnyugtat. Nyáriban kétszer is kaptam szöget, és igen jó volt hogy nem kellett kereket cserélni esőbe,hogy telibe verjen egy kamion.főleg hogy csak virsli mankó kerekem van,és azt se hordom már. Természetesen gumiba mindenki másra esküszik, de szerintem csak az tud ítéletet mondani aki rendszeresen használ,használt RFT gumit és kapott már defekteket vele. Utána már kevesen térnek át a normál gumira szerintem. Mondjuk ha 19-20 as felnit használnák 30-35 ös gumival az is lenne ilyen kemény.Bár nem tudom mert a kátyúk miatt én nem merek át állni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 20:58


YELLOW írta:
Hori írta: jó lenne Tyetyi véleményét is hallani a dologról, de én úgy tudom hogy az rft gumi nem szerelgetős gumi, nekem itt fehérváron ahol gumizzák az elmebeteg kerekeimet ott azt mondták hogy új korában felrakják mikor elkopik ledobják, és közte nincs szerelgetés aki ilyet kér azt elküldik máshová /ha defektes azt a bökögetős vackot használják/ /ja és nem bénák merta bőrözött 20 as felnimet is simán felgumizzák/


ezt mondtam én is. normális hozzáállású gumis elmondja. anno a kadetton mi is cserélgettük (155/80 R13) 3 szerelés után szálszakadásos lett és mind a 4 db. ami egyértelmű a sok szereléstől. mióta a téli is külön felnin van, semmi baj nincs.



Én azért annak a gumisnak beleverném a fejét az általa tönkretett gumiba. Azt viszont felesleges leírni, hogy semelyik guminak nem használ a szezononkénti szerelgetés, ez könnyen belátható, az élettartamát nem gondolnám, hogy meghosszabbítja.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 19:48


Hori írta: jó lenne Tyetyi véleményét is hallani a dologról, de én úgy tudom hogy az rft gumi nem szerelgetős gumi, nekem itt fehérváron ahol gumizzák az elmebeteg kerekeimet ott azt mondták hogy új korában felrakják mikor elkopik ledobják, és közte nincs szerelgetés aki ilyet kér azt elküldik máshová /ha defektes azt a bökögetős vackot használják/ /ja és nem bénák merta bőrözött 20 as felnimet is simán felgumizzák/


ezt mondtam én is. normális hozzáállású gumis elmondja. anno a kadetton mi is cserélgettük (155/80 R13) 3 szerelés után szálszakadásos lett és mind a 4 db. ami egyértelmű a sok szereléstől. mióta a téli is külön felnin van, semmi baj nincs.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 19:44


Memmaao írta:
anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


Attól, hogy a gumis Bridgestone First Stop gumiszervíz, az ott dolgozó legény még lehet annyira balf@sz, hogy hazavágja a gumidat. Nem fog neked nemet mondani a szerelésre, mert neki nem abban van az üzlet, ha nem szerel. Defekt-tűrő gumit is lehet többször szerelni, tény, hogy egy mezei gumis nem szereti szerelni, mert a kevláros falerősítés miatt iszonyú merev a fala, spéci gépet igényel. Defekt-tűrő guminál egy kiegészítő görgő nyomja be a gumi peremét, a merevítés miatt. Ha neked nem szakszerűen szerelték, még mindig tartom a véleményemet, hogy akor kellett volna cselekedned, rögtön levetetni felniről, megnézni a belsejét, lefotózni és az üzletvezető iráyába benyújtani a panaszod, és ha ő sem ismeri el a dolgot, akkor a vásárlók könyvében rögzíteni a dolgot és jogi irányba terelni, de így utólag ez már nem bizonyítható dolog. És még mindig tartom, hogy sofőrhibás is a dolog. A defekt-tűrő gumi nem a te autódra való! Ahogy az enyémre sem, nekem sincs nyomásellenőrző rendszerem. Tesóm bömösében van nyomásmérő (neki 16:9 navija nincs :mrgreen, neki van defekt-tűrő gumija, de csak azért, mert 4db 2000km-t futott gumit kapott 25e ft-ért, a tulaj ugyanis külön eladta az E90-es felniket, mert nagyobbra váltott 16col-ról, a gumi árán meg nem akart keresni, szóval árban Best-buy volt, de nem szereti, ha elkopik, nem vesz többet ilyet. A nyomásellenőrző hiánya miatt egyébként is a gyári adatoknál messze túlhajtottad a defektes nyárigumidat ( hogy tőled idézzek: "Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer") Inkább örülj, hogy nem szállt szét a defektes gumi, nem tört meg az autód, és vegyél valami frankó peremvédős minőségi gumit, abból 4 kijön két defekttűrő árából.


meg nem csak peremvédő, hanem van erősített oldalfalú, ami nem egyenlő a defekttűrő gumival, de jobb oldaltartást ad a guminak



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 19:40


jó lenne Tyetyi véleményét is hallani a dologról, de én úgy tudom hogy az rft gumi nem szerelgetős gumi, nekem itt fehérváron ahol gumizzák az elmebeteg kerekeimet ott azt mondták hogy új korában felrakják mikor elkopik ledobják, és közte nincs szerelgetés aki ilyet kér azt elküldik máshová /ha defektes azt a bökögetős vackot használják/ /ja és nem bénák merta bőrözött 20 as felnimet is simán felgumizzák/

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 19:30


anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


Attól, hogy a gumis Bridgestone First Stop gumiszervíz, az ott dolgozó legény még lehet annyira balf@sz, hogy hazavágja a gumidat. Nem fog neked nemet mondani a szerelésre, mert neki nem abban van az üzlet, ha nem szerel. Defekt-tűrő gumit is lehet többször szerelni, tény, hogy egy mezei gumis nem szereti szerelni, mert a kevláros falerősítés miatt iszonyú merev a fala, spéci gépet igényel. Defekt-tűrő guminál egy kiegészítő görgő nyomja be a gumi peremét, a merevítés miatt. Ha neked nem szakszerűen szerelték, még mindig tartom a véleményemet, hogy akor kellett volna cselekedned, rögtön levetetni felniről, megnézni a belsejét, lefotózni és az üzletvezető iráyába benyújtani a panaszod, és ha ő sem ismeri el a dolgot, akkor a vásárlók könyvében rögzíteni a dolgot és jogi irányba terelni, de így utólag ez már nem bizonyítható dolog. És még mindig tartom, hogy sofőrhibás is a dolog. A defekt-tűrő gumi nem a te autódra való! Ahogy az enyémre sem, nekem sincs nyomásellenőrző rendszerem. Tesóm bömösében van nyomásmérő (neki 16:9 navija nincs :mrgreen, neki van defekt-tűrő gumija, de csak azért, mert 4db 2000km-t futott gumit kapott 25e ft-ért, a tulaj ugyanis külön eladta az E90-es felniket, mert nagyobbra váltott 16col-ról, a gumi árán meg nem akart keresni, szóval árban Best-buy volt, de nem szereti, ha elkopik, nem vesz többet ilyet. A nyomásellenőrző hiánya miatt egyébként is a gyári adatoknál messze túlhajtottad a defektes nyárigumidat ( hogy tőled idézzek: "Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer") Inkább örülj, hogy nem szállt szét a defektes gumi, nem tört meg az autód, és vegyél valami frankó peremvédős minőségi gumit, abból 4 kijön két defekttűrő árából.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 18:45


anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


ne sértődj meg, de normális ember, külön kereket használ télen és nyáron. nekünk az ezeréves kadettnak is külön van, pedig gagyi gumik és ugyanolyan felnik vannak. az övvonal, a felfekvő felületek nyúlnak, és egy idő után engedni fogja a levegőt, ha sokat van szerelgetve, könnyebben lesz szálszakadásos a nyúzástól.
az, hogy nem szól a gumis az az ő dolga, húzhat ő hazsnot is belőle, akit meg léehet vezetni. ilyen világot élünk, nem szól ám mindenki a dolgokról, mert már nem számít a jóindulat, a baráti figyelemfelhívás.
és igen sajnos eccer felteszik és kész. nem véletlen javítanak úgy defektes gumit sem, hogy nem veszik le a felniről. egyszerűbb, gyorsabb, és nem nyúzzák a gumit.