bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 21. kedd, 00:39


ZTT írta:
bmw320d4 írta:
ZTT írta: Sziasztok!kérdésem lenne,hogy honnan lehetne jóárasítva nyomásszabályzó szelepet rendelni(0281002480) a válaszokat előre is köszönöm.


Úgy, hogy elviszed egy ultrahangos tisztításra, aztán (ha 30d, M57, M57n) kicseréled a nyomásszenzor csatlakozóját a módosítottra.


Inkább szeretnék egy újat venni bele!!


Te tudod...

státusz ZTT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. február 20. hétfő, 18:36


bmw320d4 írta:
ZTT írta: Sziasztok!kérdésem lenne,hogy honnan lehetne jóárasítva nyomásszabályzó szelepet rendelni(0281002480) a válaszokat előre is köszönöm.


Úgy, hogy elviszed egy ultrahangos tisztításra, aztán (ha 30d, M57, M57n) kicseréled a nyomásszenzor csatlakozóját a módosítottra.


Inkább szeretnék egy újat venni bele!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 20:39


ZTT írta: Sziasztok!kérdésem lenne,hogy honnan lehetne jóárasítva nyomásszabályzó szelepet rendelni(0281002480) a válaszokat előre is köszönöm.


Úgy, hogy elviszed egy ultrahangos tisztításra, aztán (ha 30d, M57, M57n) kicseréled a nyomásszenzor csatlakozóját a módosítottra.

státusz ZTT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 20:20


Sziasztok!kérdésem lenne,hogy honnan lehetne jóárasítva nyomásszabályzó szelepet rendelni(0281002480) a válaszokat előre is köszönöm.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 22:37


Rendesen megy-gyorsul, az alapjáratnál viszont néha elveszti az ütemet pár tized másodpercre de nem tudom van e köze egymáshoz, minden esetre füstszerűen kilövi a gázolajat....

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 22:05


ignasow írta: Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni, 320D-m a porlasztócsúcsoknál gázadáskor ki lő egy kis gázolaj felhőt, melyik tömítés szállhatott el hogy ezt csinálja? Bronz karika porlasztócsúcs alatt? Előre is köszi.


El lenne repedve a porlasztó háza? Vagy esetleg szivárog a résolaj + nem tömít a bronztömítés...

Rendesen jár a motor?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 21:52


Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni, 320D-m a porlasztócsúcsoknál gázadáskor ki lő egy kis gázolaj felhőt, melyik tömítés szállhatott el hogy ezt csinálja? Bronz karika porlasztócsúcs alatt? Előre is köszi.


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 14:42


wizzaerr írta:
Matt3er írta:
Szia! Gergely József diesel specialista, tényleg komoly gépei vannak és úgy tűnik ért is ahhoz amit csinál. Kimérte, előre megmondta árat, 35e/db, 2 nap alatt megvolt.
Tel.:20/944-7425
Gondolkodom nagyon a 2t olajon, mivel hallottam olyanról, hogy egy off autómárka egyes típusait 100e alatt visszaviszik a szervizbe porlasztó hiba miatt, míg egy németországi szervizben még csak nem is hallottak ilyen hibáról és ezt mind az itthoni, száraz gázolaj miatt, egyszerűen kihagyják/kifillérezik belőle az olajat, ami a külföldi gázolajok többségében megvan.






Sziasztok! Én is ajánlanék egy adagolós-porlasztós specialistát.
Uhrin Diesel Bosch szervíz. (Uhrin Gyuri)
/Békéscsaba-Mezőmegyer Ötház utca 2/
A Románok fullos terepjárókkal, sokmilliós mezőgazdasági gépek adagolójával járnak át hozzá. Az árai nincsenek a márkaszerviz szinten!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 12:28


Matt3er írta:
Szia! Gergely József diesel specialista, tényleg komoly gépei vannak és úgy tűnik ért is ahhoz amit csinál. Kimérte, előre megmondta árat, 35e/db, 2 nap alatt megvolt.
Tel.:20/944-7425
Gondolkodom nagyon a 2t olajon, mivel hallottam olyanról, hogy egy off autómárka egyes típusait 100e alatt visszaviszik a szervizbe porlasztó hiba miatt, míg egy németországi szervizben még csak nem is hallottak ilyen hibáról és ezt mind az itthoni, száraz gázolaj miatt, egyszerűen kihagyják/kifillérezik belőle az olajat, ami a külföldi gázolajok többségében megvan.


Köszi a részleteket!
A 2t olajos témához:
http://totalcar.hu/tanacsok/ol...gazolajba/
(hozzászólásokat is érdemes elolvasni)

Itt meg arról írnak, hogy a 2T tönkrevágta a porlasztócsúcsokat...

http://www.vwdepo.hu/index.php...Itemid=166






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 05. vasárnap, 13:09

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:51


Szia!
A Castrol TDA ü.a. adalékot sokan használják és dícsérik. Sok gyengélkedő porlasztón segített már. Szerintem próbáld ki Te is.

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:00


wizzaerr írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Nyáron, lehúzott ablaknál észrevettem, hogy enyhén becsörög(nek) az porlasztóim alacsony fordulaton, kis terhelésre (ca.1700-2100 körül), valamint sötétben a mögöttem haladó autók fényében is enyhe füstöt láttam, mikor kicsit odatapostam. Alaposan körbejártam a témát, többek között élőadatot is mérettem és hát az egyik valóban gyanús volt, de több szerelő szerint még bőven ráér a csere. Na ez volt nyáron. Ugyan semmi sem változott mostanáig, de nem szerettem volna megvárni, hogy ki tudja melyik világvégén tréler legyen belőle, ezért felújíttattam mind a 4-t. Le akartam cserélni gyárira, de meggyőzött a felújítás mellett.
Végül cseréltek 4 fúvókát, tömítéseket, beállították, és most határozottan szebb hangja lett, 2000rpm alatti fordulaton érzésre erősebb lett, és nem tapasztaltam füstöt még emelkedőn sem, pedig odaléptem.

A diagnosztika szerint, a gyenge minőségű gázolaj(magyar) volt a hiba forrása. Kannából soha sem tankolok.
Javasolta, hogy minden tankolásnál, kb. 50L-hez öntsek fél liter 2t olajat, de ezt már több többször hallottam dízeles szakiktól. Lehet meg kéne fogadni.




Szia!Azt lehet tudni, hogy hol újították fel? Akkor mind a 4en ugyanazt csinálták? mennyit fizettél?köszi!
ui: a bmw semmilyen adalékot nem ajánl, ennyit tudok...



Szia! Gergely József diesel specialista, tényleg komoly gépei vannak és úgy tűnik ért is ahhoz amit csinál. Kimérte, előre megmondta árat, 35e/db, 2 nap alatt megvolt.
Tel.:20/944-7425
Gondolkodom nagyon a 2t olajon, mivel hallottam olyanról, hogy egy off autómárka egyes típusait 100e alatt visszaviszik a szervizbe porlasztó hiba miatt, míg egy németországi szervizben még csak nem is hallottak ilyen hibáról és ezt mind az itthoni, száraz gázolaj miatt, egyszerűen kihagyják/kifillérezik belőle az olajat, ami a külföldi gázolajok többségében megvan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2012. február 04. szombat, 14:46


Matt3er írta: Sziasztok!

Nyáron, lehúzott ablaknál észrevettem, hogy enyhén becsörög(nek) az porlasztóim alacsony fordulaton, kis terhelésre (ca.1700-2100 körül), valamint sötétben a mögöttem haladó autók fényében is enyhe füstöt láttam, mikor kicsit odatapostam. Alaposan körbejártam a témát, többek között élőadatot is mérettem és hát az egyik valóban gyanús volt, de több szerelő szerint még bőven ráér a csere. Na ez volt nyáron. Ugyan semmi sem változott mostanáig, de nem szerettem volna megvárni, hogy ki tudja melyik világvégén tréler legyen belőle, ezért felújíttattam mind a 4-t. Le akartam cserélni gyárira, de meggyőzött a felújítás mellett.
Végül cseréltek 4 fúvókát, tömítéseket, beállították, és most határozottan szebb hangja lett, 2000rpm alatti fordulaton érzésre erősebb lett, és nem tapasztaltam füstöt még emelkedőn sem, pedig odaléptem.

A diagnosztika szerint, a gyenge minőségű gázolaj(magyar) volt a hiba forrása. Kannából soha sem tankolok.
Javasolta, hogy minden tankolásnál, kb. 50L-hez öntsek fél liter 2t olajat, de ezt már több többször hallottam dízeles szakiktól. Lehet meg kéne fogadni.




Szia!Azt lehet tudni, hogy hol újították fel? Akkor mind a 4en ugyanazt csinálták? mennyit fizettél?köszi!
ui: a bmw semmilyen adalékot nem ajánl, ennyit tudok...



Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 22:31


Sziasztok!

Nyáron, lehúzott ablaknál észrevettem, hogy enyhén becsörög(nek) az porlasztóim alacsony fordulaton, kis terhelésre (ca.1700-2100 körül), valamint sötétben a mögöttem haladó autók fényében is enyhe füstöt láttam, mikor kicsit odatapostam. Alaposan körbejártam a témát, többek között élőadatot is mérettem és hát az egyik valóban gyanús volt, de több szerelő szerint még bőven ráér a csere. Na ez volt nyáron. Ugyan semmi sem változott mostanáig, de nem szerettem volna megvárni, hogy ki tudja melyik világvégén tréler legyen belőle, ezért felújíttattam mind a 4-t. Le akartam cserélni gyárira, de meggyőzött a felújítás mellett.
Végül cseréltek 4 fúvókát, tömítéseket, beállították, és most határozottan szebb hangja lett, 2000rpm alatti fordulaton érzésre erősebb lett, és nem tapasztaltam füstöt még emelkedőn sem, pedig odaléptem.

A diagnosztika szerint, a gyenge minőségű gázolaj(magyar) volt a hiba forrása. Kannából soha sem tankolok.
Javasolta, hogy minden tankolásnál, kb. 50L-hez öntsek fél liter 2t olajat, de ezt már több többször hallottam dízeles szakiktól. Lehet meg kéne fogadni.




autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 00:46


laller80 írta: Sajna a porlasztócsere után ki kell cserélnem a magasnyomású szabályozó szelepet is.

Ezért érdeklődni szeretnék, hogy leginkább a magasnyomású szivattyúban lévő szelepet hol érdemes venni, hol a legolcsóbb, mert elég nagy intervallumokban mozog.
Bosch-os cikkszáma, ami a szelepen van: 0281002480.
A schmiedmann.hu-oldalon nem találtam.

Köszi az infót!



Ha valamit kerestek, mindig a BMW gyári cikkszámra keressetek. Egyébként van ilyen gyári http://schmiedmann.hu/13%2051%...reses.aspx

utángyártottban az ára kb. a fele.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz laller80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. augusztus 04. csütörtök, 10:14


m_attila írta: Szia
32.500,-
bosch

Szállítási idő 1 nap

m_attila

laller80 írta: Sajna a porlasztócsere után ki kell cserélnem a magasnyomású szabályozó szelepet is.

Ezért érdeklődni szeretnék, hogy leginkább a magasnyomású szivattyúban lévő szelepet hol érdemes venni, hol a legolcsóbb, mert elég nagy intervallumokban mozog.
Bosch-os cikkszáma, ami a szelepen van: 0281002480.
A schmiedmann.hu-oldalon nem találtam.

Köszi az infót!




Szia,

köszönöm a válaszodat, hála az égnek reggel sikerült nekem is rendelni jóárasítottat.


Üdv.: Lajos