jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 22:24


Stubiflex írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.


De már annyira, hogy veszélyt jelenthet a motor alkatrészeire nézve? ( Dugattyú, gyűrűk, henger )



Annyira nem, mert +4-ig van a tűréshatár, de akkor már lehet érezni a járásegyenletlenséget.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 22:16


jrtom írta:
Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.


De már annyira, hogy veszélyt jelenthet a motor alkatrészeire nézve? ( Dugattyú, gyűrűk, henger )



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 21:59


Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 21:58


Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 19:37


2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 22:51


[quote="nickname"]
valter320d írta:
Stubiflex írta:



Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)
















A hármas tuti rossz, vagy nagyon szar minőségű üzemanyag van benne



Én inkább ara szavazok h szar a 3-as

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 22:49


[quote="nickname"]
valter320d írta:
Stubiflex írta:



Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)
















A hármas tuti rossz, vagy nagyon szar minőségű üzemanyag van benne



Úgy érted, hogy a mérés pillanatában használt üzemanyag rossz, vagy többnyire rossz üzemanyag van bele tankolva?




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 22:16


[quote="valter320d"]
Stubiflex írta:



Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)
















A hármas tuti rossz, vagy nagyon szar minőségű üzemanyag van benne



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 22:05


[quote="Stubiflex"]



Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)
















Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 30. vasárnap, 22:06

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 21:03






Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)












Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2013. június 30. vasárnap, 21:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 18:00


bbali81 írta:
SirToma írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Az alábbi résolajveszteségeket írta a diag. alapjáraton 1h.0,41; 2h.-0,94; 3h-0.56;4h 1,14. 2000-es fordulaton 1h.0,57; 2h.-1,49; 3h 0,17; 4h 0,77. A kocsi füstöl a kigyorsítás pillanatában, alapjárat szép egyenletes. Melyik csúcs a hibás?


Szia.

A 2-es, és a 4-es a sanszos, vagy csak az 1ik a kettő közül.De ezek már magas értékek.

Tomi


cseréltesd mind a 2-es tuti gyenge, de ezek az értékek és a füstölés csak úgy fog gyógyulni ha cseréled mind. Felújítottba nem akkora tétel már...
"alapjárat szép egyenletes" - még igen..

üdv:
BBali


Köszi a válaszokat.

Van egy hibakódom is "air charge controll", lehet vákumcső, esetleg légmennyiségmérő is, hozzá lett nyúlva a turbóhoz, lehet ott szúrtam el valamit.
A változó geometriát hogyan kell összerakni?


Üdv. Hondras



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 12. szerda, 18:01

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 08:56


SirToma írta:
Hondras írta: Sziasztok!

Az alábbi résolajveszteségeket írta a diag. alapjáraton 1h.0,41; 2h.-0,94; 3h-0.56;4h 1,14. 2000-es fordulaton 1h.0,57; 2h.-1,49; 3h 0,17; 4h 0,77. A kocsi füstöl a kigyorsítás pillanatában, alapjárat szép egyenletes. Melyik csúcs a hibás?


Szia.

A 2-es, és a 4-es a sanszos, vagy csak az 1ik a kettő közül.De ezek már magas értékek.

Tomi


cseréltesd mind a 2-es tuti gyenge, de ezek az értékek és a füstölés csak úgy fog gyógyulni ha cseréled mind. Felújítottba nem akkora tétel már...
"alapjárat szép egyenletes" - még igen..

üdv:
BBali

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 08:10


Hondras írta: Sziasztok!

Az alábbi résolajveszteségeket írta a diag. alapjáraton 1h.0,41; 2h.-0,94; 3h-0.56;4h 1,14. 2000-es fordulaton 1h.0,57; 2h.-1,49; 3h 0,17; 4h 0,77. A kocsi füstöl a kigyorsítás pillanatában, alapjárat szép egyenletes. Melyik csúcs a hibás?


Szia.

A 2-es, és a 4-es a sanszos, vagy csak az 1ik a kettő közül.De ezek már magas értékek.

Tomi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 06:08


Sziasztok!

Az alábbi résolajveszteségeket írta a diag. alapjáraton 1h.0,41; 2h.-0,94; 3h-0.56;4h 1,14. 2000-es fordulaton 1h.0,57; 2h.-1,49; 3h 0,17; 4h 0,77. A kocsi füstöl a kigyorsítás pillanatában, alapjárat szép egyenletes. Melyik csúcs a hibás?


Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 03. péntek, 14:22


Na most akkor kell kódolni vagy nem, vagy csak akkor nem a Bosch? Mert nekem nagyon füstöl a járgány 2.000-es fordulat fölött, de hamár harmadszor lépek oda neki abbahagyja, de másnapra ugyanúgy füstöl vagy kormol. Nem fehéren és nem kéken, fekete korom. És most ne gyertek azzal. hogy persze hát mert dizel az a dolga hogy füstöljön