valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 17:29


ember84 írta: Ha a e46 320d porlasztóit kiszedem,javíttatom,a helyükre vissza lehet tenni,vagy akkor is kódolni kell?Vagy csak csere esetén??


Valahogy ugy tudom hogy a 150le IMA kód alapján kell,a 136le pedig adagolótérkép és menge adaptáció törléssel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 14:29


Ha a e46 320d porlasztóit kiszedem,javíttatom,a helyükre vissza lehet tenni,vagy akkor is kódolni kell?Vagy csak csere esetén??

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 20:36


[quote="anubisz"]
valter320d írta: Kivették a porlasztót

YouTube videó

Ezekhez a kocsikhoz írják, hogy női tulajdonostól, nagyon megkímélt, rendszeresen szervizelt, keveset futott. ( 140 000Km )
Gondolom egy szakszervizben is így szedik ki.


Szakszerűen hogy utánna még a hengerfejet is cserélni kelljen! )))

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 20:30


[quote="valter320d"]Kivették a porlasztót

YouTube videó

Ezekhez a kocsikhoz írják, hogy női tulajdonostól, nagyon megkímélt, rendszeresen szervizelt, keveset futott. ( 140 000Km )
Gondolom egy szakszervizben is így szedik ki.

Lehet rosszul hallom, de mintha oroszul beszélne a végén.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 20:36

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 20:25


Kivették a porlasztót

YouTube videó

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 19:21


tomiho-ho írta: Sziasztok

tudna valaki segieni egyik porlaszto csucsom készűl meghalni bemérték számitogépel,érdemes felujitattni vagy ujjat kell vegyek?a felujitás mennyibe kerűl?vagy ujj ára esetleg valaki tudja?köszi


ezt a topicot olvasd végig ezek nem olyan régi árak.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...csucs.html

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 19:12


Sziasztok

tudna valaki segieni egyik porlaszto csucsom készűl meghalni bemérték számitogépel,érdemes felujitattni vagy ujjat kell vegyek?a felujitás mennyibe kerűl?vagy ujj ára esetleg valaki tudja?köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 22:07


Hat igen, dieselnel tobb a szennyezodes, mint benzinnel. A legjobb diesel rendszer tisztito a parafin es a biodiesel, amugy a gazolajok 10% mar biodiesel, legalabb is itt Erdelyben.....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 22:02


negativ0001 írta: Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.


Most voltam injektor tisztításon, direkt rá kérdeztem, mondta konkrétan,a tankba semmit ne töltsünk, mert minden szart lemar a tankból és az egész rendszerről. Több kárt csinál mint hasznot, aztán végképp nem tudod mitől dugul tömődik el minden.
Nem véletlenül kiszerelve tisztítanak mindenűt. Akkor már rég éhen haltak volna akik injektort, befecskendezőt javítanak, tisztítanak. Aztán mindenki azt tölt bele amit akar, én többet biztos semmit.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 22:01


negativ0001 írta: Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.


Csiribúúúcsiribáááá.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 21:54


Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 11:08


tbadzs írta:
xlzx írta:
jrtom írta: A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi





Nálam is volt élőadat mérés! Szintén ugyanezen a skálán. Az 1 és 3 hengerben mutatott -1 ill 1 értéket a gép. A másik 2 henger 0. Nálam az a probléma, hogy sokat fogyaszt a vas, városban 8-10 körül, pedig nem csak én vezetem az autót és a lábam sem nehéz, ez az odafigyelős 2ezernél elváltós fogyi.. autópályán 150es tempónál pedig 6,5 literes fogyit produkálok,ami hibátlan. Emellett még kormol is eléggé, 2ezres fordulattól illetve ha nagyobb gázt adok. Mérésadatok szerint a turbóm és a légtömegmérőm is hibátlan!
Mi lehet a baj? ja és a kartergáz is elég sok ha leveszem az olajsapkát,plusz veri is ki ott az olajat..


Köszi a válaszokat. Nekem is pont ugyanezt mutatja, kicsit érdekes, lehet ez vmi konstrukciós probléma? Konkrét hibát nem észleltem, csak menet közben egy padlógáznál vmi becsörög, vagy inkább cicereg, ahogy visszaengedem a gázt elhallgat, tehát terhelésen jelentkezik, vhol mintha olvastam volna, hogy a porlasztó produkál ilyet, ezért is néztem rá. A fogyasztásom most a hideg időkben nőtt meg, elég sok benne a város, rövid távokkal, így kb. 6 l/100km. A légtömeg mérőt kellene még megnéznem progival, csak nem tudom hol kell keressem, mintha savanyú gázolaj szaga lenne alapjáraton, ez állítólag légtömegmérő.


Mindnek cefre szaga van!ha 6literrel eljarsz semmi baja az autodnak!!ne is foglalkozz vele tovabb



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 10:30


xlzx írta:
jrtom írta: A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi





Nálam is volt élőadat mérés! Szintén ugyanezen a skálán. Az 1 és 3 hengerben mutatott -1 ill 1 értéket a gép. A másik 2 henger 0. Nálam az a probléma, hogy sokat fogyaszt a vas, városban 8-10 körül, pedig nem csak én vezetem az autót és a lábam sem nehéz, ez az odafigyelős 2ezernél elváltós fogyi.. autópályán 150es tempónál pedig 6,5 literes fogyit produkálok,ami hibátlan. Emellett még kormol is eléggé, 2ezres fordulattól illetve ha nagyobb gázt adok. Mérésadatok szerint a turbóm és a légtömegmérőm is hibátlan!
Mi lehet a baj? ja és a kartergáz is elég sok ha leveszem az olajsapkát,plusz veri is ki ott az olajat..


Köszi a válaszokat. Nekem is pont ugyanezt mutatja, kicsit érdekes, lehet ez vmi konstrukciós probléma? Konkrét hibát nem észleltem, csak menet közben egy padlógáznál vmi becsörög, vagy inkább cicereg, ahogy visszaengedem a gázt elhallgat, tehát terhelésen jelentkezik, vhol mintha olvastam volna, hogy a porlasztó produkál ilyet, ezért is néztem rá. A fogyasztásom most a hideg időkben nőtt meg, elég sok benne a város, rövid távokkal, így kb. 6 l/100km. A légtömeg mérőt kellene még megnéznem progival, csak nem tudom hol kell keressem, mintha savanyú gázolaj szaga lenne alapjáraton, ez állítólag légtömegmérő.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 08:55


jrtom írta: A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi





Nálam is volt élőadat mérés! Szintén ugyanezen a skálán. Az 1 és 3 hengerben mutatott -1 ill 1 értéket a gép. A másik 2 henger 0. Nálam az a probléma, hogy sokat fogyaszt a vas, városban 8-10 körül, pedig nem csak én vezetem az autót és a lábam sem nehéz, ez az odafigyelős 2ezernél elváltós fogyi.. autópályán 150es tempónál pedig 6,5 literes fogyit produkálok,ami hibátlan. Emellett még kormol is eléggé, 2ezres fordulattól illetve ha nagyobb gázt adok. Mérésadatok szerint a turbóm és a légtömegmérőm is hibátlan!
Mi lehet a baj? ja és a kartergáz is elég sok ha leveszem az olajsapkát,plusz veri is ki ott az olajat..


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 17. szombat, 22:13


jrtom írta: A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi




Én ~70e-nél kicseréltettem 1 befecsit, aminek 1,1-1,2 volt a korrekciós értéke. Egyébként semmi hibajelenséget sem csinált. Ez 6 éve volt. Most elvittem ezt a kiszerelt példányt beméretni - a diagnosztika szerint a gyári értékeket produkálta, tök ugyanazt, mint az új.

Miután kicseréltettem azt a fúvókát, 0,6-nál magasabb korrekciót sose mértek a többinél.