Stofi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Stofi

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 20:15


m_attila írta: Sajnálom Ati!

de ugye szóltam előre...




atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....









Hát nem semmi mik vannak.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 19:02


atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






hát reméljük más is tanul belőle

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:57


atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






computerrel miért nem néztétek meg "hozzávetőleges adatnak" ?

olyan szerelöhöz tuti nem vinném az autót, aki nem rendelkezik típus diaggal.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:04


Sajnálom Ati!

de ugye szóltam előre...




atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....








atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 16:17


Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 20:51


atidesign írta:
DzsanniE írta: Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?


ezeket a befecskendezőket csak az erre szakosodott műhelyek tudják felújítani, bemérni beállítani.
Egy ilyen gép 20-25 milla, nem hiába 5000+fa egy porlasztó bemérés...
Egy bemérés folyamata sem egyszerű, teljesen üzemi viszonyok közt méri be a gép.
Tehát nem otthoni barkács munka.


Köszönöm, ezt én is gondoltam. Csak az érdekel, hogy hogyan csinálják. Kíváncsi természetem van.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 20:33


DzsanniE írta: Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?


ezeket a befecskendezőket csak az erre szakosodott műhelyek tudják felújítani, bemérni beállítani.
Egy ilyen gép 20-25 milla, nem hiába 5000+fa egy porlasztó bemérés...
Egy bemérés folyamata sem egyszerű, teljesen üzemi viszonyok közt méri be a gép.
Tehát nem otthoni barkács munka.


DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 16:08


Sziasztok!
A porlasztót tulajdonképpen hogyan lehet felújítani, mit cserélnek ki rajta?
Mik az első jelek a hibájának?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 15:22


--- nemsokára kitálalom a szitut ---

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 14. csütörtök, 20:14

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. március 30. szerda, 11:05


m_attila írta: Ati

A bmw amit hírdettél, azt már eladtad?
vagy pont abba kellenek a csúcsok?

attila



atidesign írta: Helllló!

Ha tudna valaki segíteni porlasztó témában megköszönném...
4 db. használt/bontott porlasztóra lenne szükségem E46_320d_110kw_2002
Csak jegyzőkönyves bemért porlasztó érdekel!
Üdv




abba kellenek mert becsörög magasabb fordulaton és erőtlen, és nem akarom hogy köpködjenek utána hogy szart adtam el...

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 29. kedd, 22:53


Ati

A bmw amit hírdettél, azt már eladtad?
vagy pont abba kellenek a csúcsok?

attila



atidesign írta: Helllló!

Ha tudna valaki segíteni porlasztó témában megköszönném...
4 db. használt/bontott porlasztóra lenne szükségem E46_320d_110kw_2002
Csak jegyzőkönyves bemért porlasztó érdekel!
Üdv




atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. március 29. kedd, 22:44


Helllló!

Ha tudna valaki segíteni porlasztó témában megköszönném...
4 db. használt/bontott porlasztóra lenne szükségem E46_320d_110kw_2002
Csak jegyzőkönyves bemért porlasztó érdekel!
Üdv


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 00:32


Hello

Választ tudna nekem valaki adni arra hogy egy jeladós porlasztócsúcs szétszedés és összerakás után még működhet-e, és a jeladó is? Mert azt halottam hogy elromlik.
Le tudná valaki írni a pontos összerakási útmutatót is?

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 08:45


Udv!

Meg nem tudom pontosan, hogy ide vagy az elektromos reszhez tartozik-e, de remelem erre is valaszt tudtok adni.
Mondom a tortenetet.
Menet kozben megallt az auto, es onnan nem lehetett beinditani. Behuzas, szerviz, computer. Lehet, hogy nem tokeletesen mondom, de a hiba az valami porlaszto tűelfordulás erzekelo tekercsszál szakadast irt ki. Porlaszto ki lett cserelve es tovabbra sem indul a vas. No a kerdes az az, hogy azon kivul, hogy fizikailag be lett szerelve, kell-e valami elektromos jovahagyas is a fedelzeti computerben, hogy ez most egy masik alkatresz, vagy egyeb hiba miatt nem indul meg mindig. Most nyomasprobara kuldtek az autot, de hallottam mar mindent, hogy ennek ez volt, annak az volt, nezd meg ezt, probald meg azt, de igazabol tanacstalan vagyok. A masik dolog meg, hogy erdemes megtartani a regit, fel lehet ujitani, vagy hasznalni, eltenni tartalekba, vagy kuka ? Szoval ha van valakinek tapasztalata, akkor megkoszonnem ha megosztana velem is

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. július 28. szerda, 18:37


bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
SoundkeY írta: Megvolt ma a pillango kiszedes , EGR / szivosor tisztitas, huto takaritas.....nem volt olyan koszos .......megneztuk a csucsokat is:


Kiszedtétek a pillangókat az M57N motorból?





Nem tom miért olyan meglepő ez, a német meg az angol fórumok tele vannak tanácsokkal és szerelési útmutatókkal hogy hogyan kell ezt csinálni, azért hogy megmentsék a motorok életét, én is azt mondom mindenkinek hogy azonnal dobálja ki belőle



Pont tegnap javítottunk egy 535d-t, ami csörgött kis fordulaton, és 1 literes + fogyasztása volt. A tesztmodulok mindegyike a Flapek állapotát kérdezte. Délután kapott az autó egy új szívósort, és minden újra tökéletes lett.



de ha csak annyit csináltok hogy kiveszitek őket hogy ne csörögjenek akkor nem oldódott volna meg a probléma???


Nem a flapek csörögtek, mivel azok nem is voltak, mert egy szaki kiherélte. A motor csörgött a flap nélküli szívósorral.







jaaa értem

érdekes nem olvastam még olyat fórumon hogy valakinek ilyen problémája lett volna, mindig tanul valamit az ember