autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 20:42


szotakdavid írta:
maestro006 írta: Üdv !

az lenne a kérdésem, hogy milyen olajat öntsek az atf oil only feliratú tartályba? tudnátok mutatni egy konkrét olajat ami jó bele? eléggé lent van a szint és még soha nem cseréltem ezt az olajat.



szerk.: közben találtam itthon febi M6162 nevezetű hidraulika olajat. szerintetek az mehet bele?


Atf Dextron II a belevaló!


köszönöm a választ!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 20:39


maestro006 írta: Üdv !

az lenne a kérdésem, hogy milyen olajat öntsek az atf oil only feliratú tartályba? tudnátok mutatni egy konkrét olajat ami jó bele? eléggé lent van a szint és még soha nem cseréltem ezt az olajat.



szerk.: közben találtam itthon febi M6162 nevezetű hidraulika olajat. szerintetek az mehet bele?


Atf Dextron II a belevaló!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 19:18


Üdv !

az lenne a kérdésem, hogy milyen olajat öntsek az atf oil only feliratú tartályba? tudnátok mutatni egy konkrét olajat ami jó bele? eléggé lent van a szint és még soha nem cseréltem ezt az olajat.



szerk.: közben találtam itthon febi M6162 nevezetű hidraulika olajat. szerintetek az mehet bele?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 28. szerda, 19:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:12


notoriusbg írta: Sziasztok!


Hidegen és melegen is búgó hangot hallok, amint tekerni kezdem a kormányt, a búgó hang magassága változik - jól gondolom, hogy a szervópumpával van gond? Ha igen, a hang azt jelzi, hogy csereérett a darab vagy egy olajcsere vagy -utántöltés megoldhatja a problémát? Hol tudom az olajszintet ellenőrizni?

Köszi a segítséget!


előbb mindenképp olajszint, utántöltés sokszor segít, de akár cserélni sem ár...

fekete doboz, fekete csillagszerű tetővel, ilyesmi-e:


a csapkában van egy cső, azon két pont, ahol szükebb lesz a cső, na azok a szintjelzők, ugye afelső a max, az alsó a min szint.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 11:03


Sziasztok!


Hidegen és melegen is búgó hangot hallok, amint tekerni kezdem a kormányt, a búgó hang magassága változik - jól gondolom, hogy a szervópumpával van gond? Ha igen, a hang azt jelzi, hogy csereérett a darab vagy egy olajcsere vagy -utántöltés megoldhatja a problémát? Hol tudom az olajszintet ellenőrizni?

Köszi a segítséget!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 20:39


anubisz írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.


Az akna nem gond, csak a pontos menete a fontos, hogy tudjam, megpróbálom a leirásod alapján, köszönöm


nyomatékra érdemes figyelni, nem csak érzésre, ilyen szerelésnél, mert vagy szivárgás, vagy szakadás ( menet ) lesz a vége.

Ahova csak odafér nyomatékkulcsot használok szinte mindég, de persze oda figyelek köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 19:52


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.


Az akna nem gond, csak a pontos menete a fontos, hogy tudjam, megpróbálom a leirásod alapján, köszönöm


nyomatékra érdemes figyelni, nem csak érzésre, ilyen szerelésnél, mert vagy szivárgás, vagy szakadás ( menet ) lesz a vége.


lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 19:47


YELLOW írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.


Az akna nem gond, csak a pontos menete a fontos, hogy tudjam, megpróbálom a leirásod alapján, köszönöm


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 17:06


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 16:46


YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 16:26


lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 16:16


Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz pupika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. január 11. péntek, 15:08


anubisz írta:
pupika írta:
zoliika írta:
pupika írta: Sziasztok!

A szervo szivattyúm csöpög, volt már vkinek ilyen? Vezeték baja lehet vagy a szervo lett szar? Tud vki vkit aki meg tudja csinálni? Köszi előre is


Ohh igenTipikus jelenség,nem a szervód folyik ez 90%!Fogadjunk a gumiharangnál vetted észre a csöpögést?!


Igazából nem láttam csak a szerelő mondta, hogy csöpög és a generátorra adja a folyadékot, amiért meg a generátor baszakodik

Meg tudod nekem mondani légyszi hol van a szivárgás pontosan és mondom a szerelőmnek , hátha az a baja

A csatlakozásnál csöpöghet, ott van a gumiharang?



jobban jársz, ha a generátort is kitisztítjátok, ha tele baszta olajjal, mert lehet 2 hónap múlva meg azt cserélhetsz.



Azt megcsináltattam már kimosták kicsit kipofozták!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 11. péntek, 14:36


pupika írta:
zoliika írta:
pupika írta: Sziasztok!

A szervo szivattyúm csöpög, volt már vkinek ilyen? Vezeték baja lehet vagy a szervo lett szar? Tud vki vkit aki meg tudja csinálni? Köszi előre is


Ohh igenTipikus jelenség,nem a szervód folyik ez 90%!Fogadjunk a gumiharangnál vetted észre a csöpögést?!


Igazából nem láttam csak a szerelő mondta, hogy csöpög és a generátorra adja a folyadékot, amiért meg a generátor baszakodik

Meg tudod nekem mondani légyszi hol van a szivárgás pontosan és mondom a szerelőmnek , hátha az a baja

A csatlakozásnál csöpöghet, ott van a gumiharang?



jobban jársz, ha a generátort is kitisztítjátok, ha tele baszta olajjal, mert lehet 2 hónap múlva meg azt cserélhetsz.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 11. péntek, 13:20


pupika írta:
zoliika írta:
pupika írta: Sziasztok!

A szervo szivattyúm csöpög, volt már vkinek ilyen? Vezeték baja lehet vagy a szervo lett szar? Tud vki vkit aki meg tudja csinálni? Köszi előre is


Ohh igenTipikus jelenség,nem a szervód folyik ez 90%!Fogadjunk a gumiharangnál vetted észre a csöpögést?!


Igazából nem láttam csak a szerelő mondta, hogy csöpög és a generátorra adja a folyadékot, amiért meg a generátor baszakodik

Meg tudod nekem mondani légyszi hol van a szivárgás pontosan és mondom a szerelőmnek , hátha az a baja

A csatlakozásnál csöpöghet, ott van a gumiharang?



Hát,ha a generátorra veri az olajat akkor az tényleg szervóbaj!Nálam az történt,hogy azt hittem,hogy szervóból csöpög és közben kiderült,hogy a piros olaj a kormányműből folyik.Ez a jelenség már másnál is előfordult és mindannyian azt hittük,hogy szervó valahol engedi az olajat,pedig nem.......a kormánymű axiáloknál csepegett.